Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

Nejen penězi živ je zaměstnanec

4.5.2006 

Odborníci odhadují, že náklady na nahrazení zaměstnance činí 1,5 násobek ročního platu tohoto zaměstnance. Pokud zaměstnavatelé chtějí snížit náklady spojené s fluktuací zaměstnanců a zachovat si…

Chcete se angažovat jako dobrovolník?

4.5.2006 

Pokud si chcete vyzkoušet dobrovolnictví, bude vás stát značné úsilí nalézt vhodnou činnost.Jestliže tomu ale věnujete pozornost, vrátí se vám to v mnoha směrech.Dvouletý průzkum 128 dobrovolníků mezi…

Umění vyjednávat

4.5.2006 

Jednání s lidmi je součástí života každého profesionála. K tomu je důležité umět porozumět druhé osobě a domluvit se tak, aby obě…

Outplacement - důležitý je hlavně citlivý přístup

4.5.2006 

Pojem outplacement je dalším přejatým termínem, který si postupně nachází místo v českém personalistickém světě. Znamená péči, kterou firma věnuje odcházejícím zaměstnancům.Důvodů takové péče může být…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte si čas na marketing

3.5.2006 

Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům, řízení obchodu a další povinnosti, takže je pro něho čas skutečně drahý. Často argumentuje, že nemůže svůj drahocenný čas…

icon Deset chyb novopečených manažerů

3.5.2006 

Vykonávat funkci manažera může být zpočátku obtížné. Řada manažerů přitom nemá k dispozici ani úvodní školení. Článek uvádí deset nejběžnějších začátečnických chyb, kterých je třeba se vyvarovat.-…

icon Malá velká firma

3.5.2006 

Každý majitel malé firmy obvykle sní o tom, že se jeho firma rozroste. Přestože téměř každá velká firma jednou začínala jako malá, ne vždy velký znamená lepší a některé velké firmy by se měly znovu…

Nový pohled na hodnotu talentu

2.5.2006 

Kdyby firmy řídily své finanční zdroje tak jako ty lidské, mnoho podílníků, auditorů či regulátorů by jim neustále šlapalo na paty kvůli neefektivnímu hospodaření. I když se již začalo běžně uvažovat…

Článek v rámci předplatného icon Základní pravidla e-mailové komunikace

2.5.2006 

Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-maily by proto měly zachovávat stejná pravidla jako tradiční obchodní korespondence na hlavičkovém papíře. Základní pravidla…

icon Marketingové poradenství posiluje

28.4.2006 

Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové problémy vlastními silami. Odborníci dnes vědí, že kvalitní marketing dokáže realizovat jen projektový tým, který pracuje s…

icon Šest otázek efektivního koučování

28.4.2006 

Z manažerského pohledu je úkolem koučování nahradit neefektivní chování smysluplnějším a vhodnějším. Od koučovaných si to žádá přijetí jiného pohledu na věc a opuštění starých vzorců chování. Vůdci…

icon Vyplatí se počkat na Windows Vista?

28.4.2006 

Spočítat, kolikrát už Microsoft oznámil uvedení svého zbrusu nového produktu na trh a následně jej odložil o několik měsíců či let, by patrně dokázal jen velmi otrlý historik.Microsoft svým softwarem…

Článek v rámci předplatného I dobrého zaměstnance zničí špatný šéf

27.4.2006 

I příkladní zaměstnanci se mohou stát negativními a neproduktivními, pokud mají hrubé a méně duchaplné nadřízené. Ukázala to studie University of Florida . Vedoucí výzkumu profesor Timothy Judge…

Nebojte se být za hlupáka

27.4.2006 

Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér…

Návod, jak být frustrovaný náborář

27.4.2006 

Někdo kdysi řekl, že utrpení v životě je povinné a trápení volitelné. Tolik nás žije ve frustraci a stresujeme se více, než je to nutné. Snažíme se neprohrávat a získat vše. Jako náboráři máme velkou…

Výpis 1608116095 z celkem 19564