Jak si vydobýt respekt?
Jednáte se všemi svými spolupracovníky stejným způsobem? Jinými slovy, berete je všechny jako sobě rovné? Nejspíš řeknete že ano, ale je důležité si uvědomit, že naprostá většina lidí sdruhými jedná…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.
Jednáte se všemi svými spolupracovníky stejným způsobem? Jinými slovy, berete je všechny jako sobě rovné? Nejspíš řeknete že ano, ale je důležité si uvědomit, že naprostá většina lidí sdruhými jedná…
Upoutávání a uchovávání nejlepších zaměstnanců patří mezi každodenní úkoly mnohých profesionálů v lidských zdrojích. Firmy, které se snaží získávat zaměstnance pouze mzdou, výhodami a dalšími…
Jste zcela spokojeni s tím, jak fungují vaše on-line kampaně? Možná byste uvítali zlepšení. Článek přináší pět tipů, jak znovu získat nadšení z on-line marketingových kampaní.- Častější optimalizace.…
Lidé, kteří neustále mluví, obklopují v práci mnohé z nás. Zdá se, že nemají žádný pojem o čase, když nás vždy vyzývají k hovoru jen na minutku. Většina z nás se k nim chce chovat zdvořile, ale…
Firemní vánoční oslava je spíše pracovní záležitost, než klasický večírek. Podle toho byste se také měli chovat, pokud vám záleží na kariéře. Mnoha zaměstnancům se již stalo, že se opili, vynadali…
Přestaňte myslet na strategické výhody a naučte se milovat každodenní interakce se zaměstnanci. Čtenáři manažerské literatury se neustále zabývají hledáním podstaty vůdcovství, stanovováním vizí a…
V dnešním virtuálním firemním světě nemusíme diskvalifikovat pracovníky kvůli tomu, že žijí mimo lokalitu, kde se nachází firma. Technologie nám povoluje vytváření nového druhu firem, pro které jsou…
Špatné výsledkypřijímacích pohovorů mají za následek špatná náborová rozhodnutí. Většina zaměstnavatelů chápe, že správné náborové a výběrové praktiky jsou nutné k zajištění kontinuálního firemního…
Zde je několik návrhů provokativnějšího tvoření materiálů, které budou mít menší šanci skončit v koši vašich potenciálních klientů:- Udělejte z toho časopis. Vytvořte články, které podají vaši firmu,…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti. Jeho výhody jsou jasné. Umožňuje firmám a organizacím vytvářet výhodné vztahy se…
Často se zdůrazňuje, že hlavní výhodou e-learningu je nezávislost na místě a čase. Přesto však vyžaduje osobní počítač, takže o úplné nezávislosti na místě hovořit nelze. Nepomáhají v tom ani přenosné…
Všichni zaměstnanci žijí v prostředí, kde jednoho dne mohou narazit na nepříjemné kolegy, nereálné kvóty nebo náročné šéfy, kteří je donutí odejít. Co ale nutí samotné šéfy k tomu, aby odcházeli a…
Chybná či nedostatečná evidence softwaru v účetnictví může české firmy dostat do velkých problémů. Podle Business Software Aliance (BSA), jež sdružuje výrobce komerčního softwaru, se mohou společnosti…
Pokud si představujete firemní vánoční párty jako příležitost hojně popít a ležérně podiskutovat se šéfy, měli byste se znovu zamyslet. Jestliže chcete předvést ukázkový hříšný tanec nebo vyhrát titul…
Past touhy po záhadnostiTechnické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to především jedinců, kteří mají potřebu znít chytře a láká je používání komunikačních zabijáků, jako…