Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.

Jak si vydobýt respekt?

14.12.2005 

Jednáte se všemi svými spolupracovníky stejným způsobem? Jinými slovy, berete je všechny jako sobě rovné? Nejspíš řeknete že ano, ale je důležité si uvědomit, že naprostá většina lidí sdruhými jedná…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelská značka - vaše jedinečné já

13.12.2005 

Upoutávání a uchovávání nejlepších zaměstnanců patří mezi každodenní úkoly mnohých profesionálů v lidských zdrojích. Firmy, které se snaží získávat zaměstnance pouze mzdou, výhodami a dalšími…

Článek v rámci předplatného icon Vylepšete plánování on-line kampaní

13.12.2005 

Jste zcela spokojeni s tím, jak fungují vaše on-line kampaně? Možná byste uvítali zlepšení. Článek přináší pět tipů, jak znovu získat nadšení z on-line marketingových kampaní.- Častější optimalizace.…

Kdopak to mluví?

13.12.2005 

Lidé, kteří neustále mluví, obklopují v práci mnohé z nás. Zdá se, že nemají žádný pojem o čase, když nás vždy vyzývají k hovoru jen na minutku. Většina z nás se k nim chce chovat zdvořile, ale…

Článek v rámci předplatného Pozor na firemní oslavě

13.12.2005 

Firemní vánoční oslava je spíše pracovní záležitost, než klasický večírek. Podle toho byste se také měli chovat, pokud vám záleží na kariéře. Mnoha zaměstnancům se již stalo, že se opili, vynadali…

icon Každodenní vůdcovský chléb: motivy, prostředky a příležitosti

12.12.2005 

Přestaňte myslet na strategické výhody a naučte se milovat každodenní interakce se zaměstnanci. Čtenáři manažerské literatury se neustále zabývají hledáním podstaty vůdcovství, stanovováním vizí a…

IT budou mít více práce

12.12.2005 

V dnešním virtuálním firemním světě nemusíme diskvalifikovat pracovníky kvůli tomu, že žijí mimo lokalitu, kde se nachází firma. Technologie nám povoluje vytváření nového druhu firem, pro které jsou…

Když se řekne pohovor

12.12.2005 

Špatné výsledkypřijímacích pohovorů mají za následek špatná náborová rozhodnutí. Většina zaměstnavatelů chápe, že správné náborové a výběrové praktiky jsou nutné k zajištění kontinuálního firemního…

Článek v rámci předplatného icon Vylepšení pro propagační materiály

9.12.2005 

Zde je několik návrhů provokativnějšího tvoření materiálů, které budou mít menší šanci skončit v koši vašich potenciálních klientů:- Udělejte z toho časopis. Vytvořte články, které podají vaši firmu,…

icon Výhody a nebezpečí CRM

9.12.2005 

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti. Jeho výhody jsou jasné. Umožňuje firmám a organizacím vytvářet výhodné vztahy se…

M-learning jako podpora celoživotního vzdělávání

9.12.2005 

Často se zdůrazňuje, že hlavní výhodou e-learningu je nezávislost na místě a čase. Přesto však vyžaduje osobní počítač, takže o úplné nezávislosti na místě hovořit nelze. Nepomáhají v tom ani přenosné…

icon Proč šéfové odcházejí?

8.12.2005 

Všichni zaměstnanci žijí v prostředí, kde jednoho dne mohou narazit na nepříjemné kolegy, nereálné kvóty nebo náročné šéfy, kteří je donutí odejít. Co ale nutí samotné šéfy k tomu, aby odcházeli a…

icon Špatná evidence softwaru může dostat firmu do problémů

8.12.2005 

Chybná či nedostatečná evidence softwaru v účetnictví může české firmy dostat do velkých problémů. Podle Business Software Aliance (BSA), jež sdružuje výrobce komerčního softwaru, se mohou společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak přežít vánoční párty

7.12.2005 

Pokud si představujete firemní vánoční párty jako příležitost hojně popít a ležérně podiskutovat se šéfy, měli byste se znovu zamyslet. Jestliže chcete předvést ukázkový hříšný tanec nebo vyhrát titul…

icon Čtyři pasti obchodní vážnosti

7.12.2005 

Past touhy po záhadnostiTechnické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to především jedinců, kteří mají potřebu znít chytře a láká je používání komunikačních zabijáků, jako…

Výpis 1624616260 z celkem 19380