Stop prokrastinaci!
Ta důležitá analýza má být do pátku hotová. Však je teprve pondělí, tak máte času dost. V úterý však zjistíte, že celý následující den strávíte na neplánovaném výjezdu a čtvrteční dopoledne se…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1990 článků.
Ta důležitá analýza má být do pátku hotová. Však je teprve pondělí, tak máte času dost. V úterý však zjistíte, že celý následující den strávíte na neplánovaném výjezdu a čtvrteční dopoledne se…
Manažeři, podnikatelé a vůbec vy všichni, kteří při své práci nesete na svých bedrech velkou odpovědnost za odvedený výkon, jste dennodenně vystavováni velkému stresu. Nadměrná psychická a emocionální…
Založili jsme si profil na LinkedInu a očekáváte, že se vám nabídky na zajímavou novou práci jen pohrnou. Ve skutečnosti však nic nepřichází. V čem je chyba? Odpovědi na tuto otázku přinesl server…
Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se všemi máme kontakt. Proto zůstává e-mail jako forma oslovení a požádání o publikaci tiskové zprávy. Co tedy udělat, aby se…
Jak si stojí čerstvě přijatí zaměstnanci v novém pracovním prostředí? Jak se projevili v dlouhodobém měřítku a jsou skutečným přínosem pro danou společnost? Jak úspěšní a iniciativní jsou i po delší…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za spokojenost klientů dané společnosti napříč všemi jejími odděleními. Jeho úkol je však často ztížen tím,…
Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení elektronické pošty, alespoň podle výkonného ředitele sociální sítě LinkedIn Jeffa Weinera. V článku s…
Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže zpříjemnit ostatním den, dodat energii a pohodu. Toho pak mají rádi nadřízení i kolegové, i když nepracuje nejvíce ze všech ani…
Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená oslovení někoho, kdo si žádnou nabídku nevyžádal. V telemarketingu tento termín označuje volání lidem, se kterými jste se…
Všichni občas narazíme na kolegu, který v práci tráví většinu času na obědě, vyřizováním soukromých telefonátů nebo surfováním po internetu. Někdy dokonce i spí. Je to zkrátka líný člověk, který vás…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají štafetu od telefonních operátorů a stávají se hlavním informačním a komunikačním kanálem. Autorka…
Blíží se pondělí a vy cítíte, že vám chybí nadšení a motivace jít do práce. Tomu se v angličtině říká Monday blues (pondělní splín). Tomuto fenoménu se nedávno věnoval server Forbes.com, který také…
Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s lidmi a také možnost, jak si zajistit dobrý výchozí bod pro hlubší rozhovory. Často čteme a slyšíme o…
Přinášet nové myšlenky a nápady je povětšinou týmová záležitost. Pokud se jako manažer zaměříte na analýzu komunikace mezi jednotlivci v průběhu předchozího projektu, můžete vytěžit maximum z budoucí…
Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi ošemetný v případě vztahů mezi zaměstnanci a manažery. Někteří tvrdí, že dosahovat vysokých výsledků…