Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1990 článků.

icon Stop prokrastinaci!

29.8.2013 

Ta důležitá analýza má být do pátku hotová. Však je teprve pondělí, tak máte času dost. V úterý však zjistíte, že celý následující den strávíte na neplánovaném výjezdu a čtvrteční dopoledne se…

icon Předejděte syndromu vyhoření

26.8.2013 

Manažeři, podnikatelé a vůbec vy všichni, kteří při své práci nesete na svých bedrech velkou odpovědnost za odvedený výkon, jste dennodenně vystavováni velkému stresu. Nadměrná psychická a emocionální…

icon Proč váš profil na LinkedInu nikoho nezajímá?

21.8.2013 

Založili jsme si profil na LinkedInu a očekáváte, že se vám nabídky na zajímavou novou práci jen pohrnou. Ve skutečnosti však nic nepřichází. V čem je chyba? Odpovědi na tuto otázku přinesl server…

icon 7 způsobů, jak podpořit čtenost tiskové zprávy

18.8.2013 

Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se všemi máme kontakt. Proto zůstává e-mail jako forma oslovení a požádání o publikaci tiskové zprávy. Co tedy udělat, aby se…

6 tipů na vylepšení náborového procesu

16.8.2013 

Jak si stojí čerstvě přijatí zaměstnanci v novém pracovním prostředí? Jak se projevili v dlouhodobém měřítku a jsou skutečným přínosem pro danou společnost? Jak úspěšní a iniciativní jsou i po delší…

Článek v rámci předplatného icon Zásady vedoucího zákaznického servisu

15.8.2013 

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za spokojenost klientů dané společnosti napříč všemi jejími odděleními. Jeho úkol je však často ztížen tím,…

icon Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

13.8.2013 

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení elektronické pošty, alespoň podle výkonného ředitele sociální sítě LinkedIn Jeffa Weinera. V článku s…

icon Jak si získat oblibu a respekt kolegů

8.8.2013 

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže zpříjemnit ostatním den, dodat energii a pohodu. Toho pak mají rádi nadřízení i kolegové, i když nepracuje nejvíce ze všech ani…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

6.8.2013 

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená oslovení někoho, kdo si žádnou nabídku nevyžádal. V telemarketingu tento termín označuje volání lidem, se kterými jste se…

icon Jak přežít líného kolegu

5.8.2013 

Všichni občas narazíme na kolegu, který v práci tráví většinu času na obědě, vyřizováním soukromých telefonátů nebo surfováním po internetu. Někdy dokonce i spí. Je to zkrátka líný člověk, který vás…

Článek v rámci předplatného icon Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

5.8.2013 

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají štafetu od telefonních operátorů a stávají se hlavním informačním a komunikačním kanálem. Autorka…

icon Jak bojovat s pondělním splínem

2.8.2013 

Blíží se pondělí a vy cítíte, že vám chybí nadšení a motivace jít do práce. Tomu se v angličtině říká Monday blues (pondělní splín). Tomuto fenoménu se nedávno věnoval server Forbes.com, který také…

icon Na co si dát pozor při společenské konverzaci

29.7.2013 

Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s lidmi a také možnost, jak si zajistit dobrý výchozí bod pro hlubší rozhovory. Často čteme a slyšíme o…

icon Sestavte si inovační tým snů

29.7.2013 

Přinášet nové myšlenky a nápady je povětšinou týmová záležitost. Pokud se jako manažer zaměříte na analýzu komunikace mezi jednotlivci v průběhu předchozího projektu, můžete vytěžit maximum z budoucí…

icon Rozvíjejte vzájemné sympatie se zaměstnanci

25.7.2013 

Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi ošemetný v případě vztahů mezi zaměstnanci a manažery. Někteří tvrdí, že dosahovat vysokých výsledků…

Výpis 16511665 z celkem 1990