Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

icon Virtuální bolehlav

22.7.2005 

Úspěšní vůdcové klasických pracovních týmů mnohdy propadnou panice, když mají začít řídit týmy virtuální. Osvědčené postupy se míjejí účinkem a snaha se zdá být marná, výsledky se nedostavují.Článek…

Článek v rámci předplatného Proč děláme hloupá rozhodnutí při rekrutování?

22.7.2005 

Rekrutování je emocionální záležitost, ať už si to připouštíme, nebo ne. Obvykle sledujeme tyto body:- Víme přesně, co hledáme ?- Má tento člověk dovednosti, které potřebujeme?- Je tento člověk…

Když začnou být přesčasy na obtíž

22.7.2005 

EAT britský maloobchod s potravinami si cení svých zaměstnanců. Například jim vychází vstříc, co se týče možnosti přesčasových hodin. Většina personálu má zájem pracovat více než 48 hodin týdně. Jak…

icon Ochrana důležitých dat a dokumentů - EDMS

21.7.2005 

Vaše textové dokumenty, tabulky, databáze a další soubory užívané v obchodních či interních procesech firmy se obyčejně skladují ve standardních adresářích Windows, jsou snadno přístupné a…

Kolik stresu je akorát?

21.7.2005 

Ani odborníci nedokáží přesně říci, jaká hladina stresu je pro člověka optimální. Existuje několik teoretických konceptů, které se snaží popsat stres vzhledem k výkonnosti člověka. I kdyby se však…

Článek v rámci předplatného Seď v koutě, nepovýší tě

21.7.2005 

Už jste unavení z toho, jak vaši kolegové povyšují, zatímco vy i přes své zásluhy zůstáváte stále na jednom místě? Vězte, že úspěšní zaměstnanci si sami budují svou cestu k povýšení a nespoléhají na…

Špatný šéf aneb Slintání plastikou nezastavíš

21.7.2005 

Řada zaměstnanců pracuje pro nadřízené, o jejichž neschopnosti se přesvědčuje den co den. Nemá však možnost jiné práce, takže se snaží se svými šéfy vyjít. Slyšeli jste o nejnovějším trendu v…

icon Jak správně vést jednání

21.7.2005 

Několikrát jsem sledoval jednání vedoucích a zjistil, že jsou velmi neefektivní. Místo, aby plně využilidrahý čas, některá z těchto jednání byla spíše jeho ztrátou. Správné jednání má být vyplněno…

Důvěřuj, ale prověřuj

20.7.2005 

Background check je pojem, který si v současné personalistice pomalu, ale jistě nachází své místo. Jedná se o komplexní prověření osobních údajů a minulosti zaměstnanců.Takové prověřování patří ve…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace je základ CRM

20.7.2005 

Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může vyvinout tu nejlepší strategii pro implementování systému CRM, pokud ji však nedokáže vykomunikovat, nebude jí to k ničemu.…

icon Dobrá řeč v prvních pěti minutách

20.7.2005 

Veřejné vystupování zaujímá přední místo v lidských obavách. Lidé se obávají být provokativní, protože je to v řadě činností nepřijatelné, při obchodní prezentaci je však naopak trocha provokativnosti…

Článek v rámci předplatného Jak na odměny

20.7.2005 

Na programy zaměstnaneckých odměn se po léta nahlíželo jako na nutné zlo, které dokáže přilákat a udržet kompetentní zaměstnance. Většinou spočívaly ve vyplácení peněžních odměn. Dnes si organizace…

icon Jak zabít nudu v Tokiu

20.7.2005 

Máte několik volných hodin mezi jednáními během vaší služební cesty? Neseďte v hotelu, zkuste si dopřát malé dobrodružsví!1.Vzhledem k časovým posunům budete stejně vzhůru už v pět ráno, tak proč si…

Článek v rámci předplatného icon Malým firmám chybí péče o zákazníky

19.7.2005 

Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným zákaznickým službám. Je tomu tak alespoň v USA, kde společnost YouGov právě provedla výzkum řízení zákazníků. Téměř třetina…

Článek v rámci předplatného Soumrak lidských zdrojů ve Velké Británii

19.7.2005 

Majitelé malých firem preferují osobní vyřizování záležitostí týkajících se lidských zdrojů. Dokládá to alespoň aktuální studie personální agentury Adecco, která proběhla ve Velké Británii. Více než…

Výpis 1681616830 z celkem 19563