Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

icon Pět nejčastějších chyb firemního webu

9.5.2005 

Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování. Nedostatečná péče o web může často jeho účinnost oslabit a investici znehodnotit. O hotový web je třeba se starat. Jakých…

icon Pohled na management zespodu

9.5.2005 

Dave Haynes se propracovával vzhůru na podnikovém žebříčku jako terénní inženýr, dopravní specialista a vedoucí oddělení. Nyní je mezinárodní obchodní reprezentant. Své zkušenosti shrnul v knize The…

Podnik plný rozmanitosti

9.5.2005 

Rozmanitost (diversity) znamená víc než jen dodržování několika omezujících pokynů nařízených četnými dohodami Komise pro rovné příležitosti. Rozmanitost je způsob života, který podnik plně přijme.…

icon Existují dvě skupiny zahraničních lektorů

8.5.2005 

Kristýna Lišková pracuje jako Personnel Assistant a TEFL Course Coordinator v jazykové škole Caledonian School.Vaše firma nese název Caledonian School. Má něco společného se Skotskem?Se Skotskem máme…

Článek v rámci předplatného Kde dělají uchazeči chybu? V životopisech.

6.5.2005 

Nikoho nikdy nepřijali jen na základě životopisu, ale špatně napsaný životopis nebo životopis plný chyb může být příčinou toho, že uchazeč nebude pozván k pohovoru a tudíž ani přijat. Podle amerického…

Článek v rámci předplatného Tady už mě nikdo neuvidí!

6.5.2005 

Hodně lidí fantazíruje o tom, jak budou opouštět svou práci s výbuchem spravedlivého hněvu, jak dají průchod dlouho střádanému rozhořčení před šéfem, vynadají kolegům a povedou ohnivý monolog o všem,…

Článek v rámci předplatného icon Umění říkat "ne"

5.5.2005 

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít zákazníci na vědomí a upřednostnit.…

icon Krocení lvů v devíti krocích

5.5.2005 

Příliš mnoho lidí si vybere špatnou cestu v tváří v tvář klientovi, který se pohybuje v rozsahu od nespokojenosti po otevřenou zlost, a celou situaci raději neřeší a odloží. Ještě hůře dopadnou, když…

Článek v rámci předplatného Co se skrývá za úsměvem uchazeče?

5.5.2005 

Mnoho personálních manažerů chce rozhodovat o přijetí jen na základě zkušeností, vzdělání a inteligence. Když se ale zeptáte, proč dali nějakému zaměstnanci výpověď, univerzální odpovědí bývá: kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak na přímý marketing

4.5.2005 

Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u jiných způsobů marketingové komunikace. Díky tomu získává v jejich struktuře komunikačního mixu stále významnější postavení.…

icon Jarní úklid softwaru

4.5.2005 

Vyčerpává váš rozpočet zastaralý software? Možná je na čase s tím něco udělat, jmenovitě se zastaralými programy, starými verzemi a aplikacemi, které nejsou v souladu s vašimi podnikovými cíli.…

Průměrných je nejvíc, zaměřte se na ně

4.5.2005 

Motivace vašich nejlepších pracovníků je bezesporu důležitá. Ale může sama o sobě vylepšit vaši základnu? Ne zcela. Průměrní pracovníci se rozvíjí, když ví, k čemu směřuje jejich úsilí, a vy jim to…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

icon Jak si udržet zákazníky

3.5.2005 

Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty stávající. Jak si tedy zajistit…

Kolik uchazečů vám lže?

3.5.2005 

Uchazeči o práci si vzali příklad z politiků a zkreslují údaje ve svých životopisech. Tvrdí to alespoň nový průzkum provedený mezi pěti sty anglickými zaměstnanci personální společností Jobs@Pertemps…

Výpis 1681616830 z celkem 19373