Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

Článek v rámci předplatného icon Automatizace versus personalizace

19.5.2005 

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na zákaznických linkách, stiskněte prosím hvězdičku. Omlouváme se, ale stiskli jste nesprávné tlačítko. Pokud jste již unaveni z…

icon Z manažera vůdcem

19.5.2005 

Zeptejte se kohokoli, jestli je rozdíl mezi manažerem a vůdcem a pravděpodobně se dozvíte, že ano. V čem však tento rozdíl spočívá vám však hned tak někdo nevysvětlí. Oba tyto pojmy působí na laiky…

icon Nelíbíte se sami sobě? To se dá změnit

19.5.2005 

Nelíbí se vám vaše tělo? Nevyřeší to gymnastika ani fitcentrum? Nezoufejte. Jsou tu kosmetické zákroky i složité operace, které dnes již patří k životu. Jen v USA loni provedli přes dva miliony…

icon Když píše rozhořčený zákazník

18.5.2005 

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo bezchybně, zákazníci by dostávali své zboží včas a nemuseli trávit dlouhý čas posloucháním hudby v…

Nástrahy budování týmu

18.5.2005 

Problémy přicházejí na pracoviště v nejrůznějších podobách. Mohou se skrývat například v nezájmu či odtažitosti některých členů vašeho týmu nebo přicházet spolu se zaměstnanci, jejichž skutečným cílem…

Ukažte respekt

18.5.2005 

Zeptáte-li se svých zaměstnanců, jaké chování od vás očekávají, budou zdůrazňovat důstojnost a respekt. Respekt potřebuje každý a každý také dokáže rozeznat, zda se mu respektu dostává, nebo ne.…

icon Příliš velký obsah snižuje kvalitu webu

18.5.2005 

Web manažer by se měl vytrvale soustředit na kvalitu a tím vytvářet web, který doručí skutečnou a udržitelnou hodnotu. Mnoho internetových stránek je tak velkých, než aby se daly profesionálně řídit s…

icon Přidejte trochu obyčejné lidské slušnosti

18.5.2005 

Jeden klient se rozhodoval mezi několika firmami, které z nich zadat určitou zakázku. Nakonec si vybral tu, jejíž tým měl nejlepší chování. Podle jeho slov, vždy najímá lidi na základě jejich způsobů,…

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

icon Dobrá rada nad zlato

17.5.2005 

Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…

icon Více než párty

17.5.2005 

Považujete oslavy narozenin vašich zaměstnanců nebo oslavy jejich týmových úspěchů za ztrátu času? Vyhýbáte se společenským událostem na pracovišti? Dokážete z vašeho rozpočtu odstranit odměny a…

Článek v rámci předplatného Zapřáhněte uchazeče

17.5.2005 

Jestliže již máte nějaké zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, pravděpodobně máte i seznam otázek, které rádi uchazečům pokládáte. Stalo se vám už někdy, že jste o uchazeči chtěli zjistit víc a vaše…

Užijte si dovolenou s čistým svědomím

17.5.2005 

Přestože dva z pěti Američanů by měli raději pár dnů volna navíc než více peněz za práci přesčas, mnoho pracovníků stále pokračuje v odkládání dovolené, která se jim nastřádala. Touha po větším…

Článek v rámci předplatného Dokud nás konec pracovní doby nerozdělí

16.5.2005 

Máte v práci někoho opačného pohlaví, s kým úzce spolupracujete? Jste přátelé, vzájemně na sobě závisíte a učíte se od sebe? Pak vítejte do světa fenoménu označovaného jako kancelářské manželství.…

12 tipů pro budování týmu

16.5.2005 

Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují pro malé skupiny zaměstnanců i celé organizace. Soustřeďují se na lidské potřeby nezávisle na rase,…

Výpis 1678616800 z celkem 19373