Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

Článek v rámci předplatného Tady už mě nikdo neuvidí!

6.5.2005 

Hodně lidí fantazíruje o tom, jak budou opouštět svou práci s výbuchem spravedlivého hněvu, jak dají průchod dlouho střádanému rozhořčení před šéfem, vynadají kolegům a povedou ohnivý monolog o všem,…

Článek v rámci předplatného icon Umění říkat "ne"

5.5.2005 

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít zákazníci na vědomí a upřednostnit.…

icon Krocení lvů v devíti krocích

5.5.2005 

Příliš mnoho lidí si vybere špatnou cestu v tváří v tvář klientovi, který se pohybuje v rozsahu od nespokojenosti po otevřenou zlost, a celou situaci raději neřeší a odloží. Ještě hůře dopadnou, když…

Článek v rámci předplatného Co se skrývá za úsměvem uchazeče?

5.5.2005 

Mnoho personálních manažerů chce rozhodovat o přijetí jen na základě zkušeností, vzdělání a inteligence. Když se ale zeptáte, proč dali nějakému zaměstnanci výpověď, univerzální odpovědí bývá: kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak na přímý marketing

4.5.2005 

Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u jiných způsobů marketingové komunikace. Díky tomu získává v jejich struktuře komunikačního mixu stále významnější postavení.…

icon Jarní úklid softwaru

4.5.2005 

Vyčerpává váš rozpočet zastaralý software? Možná je na čase s tím něco udělat, jmenovitě se zastaralými programy, starými verzemi a aplikacemi, které nejsou v souladu s vašimi podnikovými cíli.…

Průměrných je nejvíc, zaměřte se na ně

4.5.2005 

Motivace vašich nejlepších pracovníků je bezesporu důležitá. Ale může sama o sobě vylepšit vaši základnu? Ne zcela. Průměrní pracovníci se rozvíjí, když ví, k čemu směřuje jejich úsilí, a vy jim to…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

icon Jak si udržet zákazníky

3.5.2005 

Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty stávající. Jak si tedy zajistit…

Kolik uchazečů vám lže?

3.5.2005 

Uchazeči o práci si vzali příklad z politiků a zkreslují údaje ve svých životopisech. Tvrdí to alespoň nový průzkum provedený mezi pěti sty anglickými zaměstnanci personální společností Jobs@Pertemps…

Učíme se vždy a všude

3.5.2005 

Učení neznamená jen školu, učení může zahrnovat konverzaci s vašimi vrstevníky a vašimi dětmi, knihy, články, neformální networking, vyhledávání na Internetu, televizi a vše, co se naučíte…

Změna kariéry? Ne tak rychle

2.5.2005 

Řada lidí si jednoho dne uvědomí, že vlastně není spokojena s tím, čím se živí. Nejčastěji se to stává v okamžiku, kdy se naskytne nová možnost rozvoje kariéry. Odborníci však upozorňují, že opuštění…

icon Přinesli jste na palubu vetřelce. Co teď?

2.5.2005 

Vaše společnost má volné místo manažera, již proběhly pohovory s interními kandidáty, ale žádný z nich nebyl vhodný, proto jste se rozhodli najít potřebné znalosti, dovednosti a schopnosti vně. Tento…

icon Rozhovor s Markétou Vránovou, vedoucí kanceláře Ligy lesní moudrosti

2.5.2005 

Pro malou organizaci, jako je Liga lesní moudrosti je obtížné komunikovat s poslanci a ministerstvy.Co to je Liga lesní moudrosti?Liga lesní moudrosti je občanské sdružení, je to nezisková organizace,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyčnívat z davu

29.4.2005 

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat cesty, jak odlišit vaši firmu od firem nabízejících podobné produkty nebo služby. Článek uvádí několik tipů, jak vyčnívat z davu.-…

Výpis 1701117025 z celkem 19563