Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19368 článků.

icon Méně může být více

21.2.2005 

Myšlenka úspěchu v obchodě jde ruku v ruce s tvrdou prací. Tvrdá práce je pochopitelně důležitá, pokud chce ale podnikatel skutečně pomoci své firmě v úspěšném rozvoji, měl by být schopen také se…

Článek v rámci předplatného Pomoc, zítra je zase pondělí!

21.2.2005 

Je neděle večer a profesor Weintraub je mrzutý. Má svou práci rád, ale bezprostředně hrozící konec osvobození od pracovních povinností z něj dělá nepříjemného patrona. Lidé trpící na nedělní blues…

icon Připravit, pozor, propustit!

21.2.2005 

Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…

Článek v rámci předplatného icon O co jde zákaznickým střediskům?

18.2.2005 

Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou operátoři jejich zákaznických středisek. Podle průzkumu americké společnosti **Dimension Data**, jehož se…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník Ideál

18.2.2005 

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto zákazníka, aby od vás nakoupil znovu, by…

Článek v rámci předplatného Jak na pracovní stres

18.2.2005 

Pracovního stresu se zaměstnanci zbavují velmi těžko. Do práce chodí každý den a každý den je tam také čeká spousta záležitostí, kterých se obávají. To ale neznamená, že proti pracovnímu stresu není…

icon Společnost plná vůdců

18.2.2005 

Guru leadershipu *John Kotter* tvrdí, že změna kultury je zřídka racionální volbou. Daleko spíše je záležitostí emocí a srdce a vůdcovství na každé úrovni společnosti. Pro Johna Kottera, vysloužilého…

Když firma hubne

18.2.2005 

Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…

Pozor, mikromanažer!

18.2.2005 

Je váš nadřízený mikromanažer? V první řadě vězte, že nejste sami. Existuje řada kroků, které lze podniknout, aby práce pod jeho vedením byla snesitelnější. Nejprve je však třeba pochopit podstatu…

Článek v rámci předplatného icon Sebepoznání manažera

18.2.2005 

Na pulty se dostává již šestý dotisk další znamenité knihy Michala Čakrta **Typologie osobnosti pro manažery** (podtitul: Kdo jsem já, kdo jste vy?), která poutavou formou podrobně pojednává o Myers-…

Článek v rámci předplatného icon Šéfe, všichni vás sledují!

18.2.2005 

Jedna z nejdůležitějších věcí, které byste měli pochopit na šéfování, je, že vaši zaměstnanci jsou jako Velký bratr pořád vás sledují. A nic tak rychle nepodlomí vaši důvěryhodnost jako nesoulad…

icon Jak vidí Češi telemarketing

17.2.2005 

Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je téměř polovinou Čechů vnímán negativně jako nepříjemné obtěžování nebo podvod. Neutrální postoj zaujímá více než čtvrtina…

icon A zase ta komunikace

17.2.2005 

Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního nástroje. I když si většina manažerů myslí, že by firmy byly produktivnější, kdyby jejich zástupci komunikovali osobně, sami ve…

Přijímání není událost, ale strategický proces!

17.2.2005 

Americký úřad pro statistiku práce uvádí, že Spojené státy pocítí nedostatek 10 milionů pracovníků v roce 2010. Můžete si myslet, že nyní je teprve rok 2005 a toto jsou pouze předpoklady. Stále ještě…

Článek v rámci předplatného icon Devět kroků ke slávě

16.2.2005 

Chcete, aby si vás všimli? Pozvedněte váš marketing na další stupeň pomocí těchto devíti tipů pro psaní účinných tiskových zpráv. Jeden druh tiskových zpráv je skutečně kouzelný; může katapultovat váš…

Výpis 1701117025 z celkem 19368