Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

icon Jak na chytřejší správu dokumentů

25.4.2005 

Vůdcové nucení ke snižování nákladů a současnému zvyšování produktivity zaměstnanců považují správu dokumentů za jednu z možných cest k úspěšnému rozvoji svých firem. Drží se předpokladu, že musí…

Článek v rámci předplatného icon Top 8 marketingových a prodejních strategií

25.4.2005 

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké konkurenty, kteří vydělávají více peněz. Pokud se tedy nebude snažit mezi konkurenty vyčnívat, může přijít o důležité zákazníky. V…

Článek v rámci předplatného Dejte zaměstnancům příležitost pomáhat

25.4.2005 

Toto je lekce od lokálních společností a zaměstnanců, kteří se účastní dobrovolnických programů. Podle ředitelky společnosti Cariten Healthcare mají pracovníci díky dobrovolnictví dobrý pocit z toho,…

Článek v rámci předplatného Něco (někdo) tady páchne...

25.4.2005 

Toto je mimořádně obtížná situace jeden pracovník má problém s osobním zápachem a nějak se mu to musí sdělit. Vaše noční můra? Jak na to? Ve většině společností tento nepříjemný problém připadne…

icon Jsem perfekcionista

25.4.2005 

Rozhovor s ředitelem Galerie Rudolfinum PhDr. Petrem Nedomou. Vystudoval v Brně FF UJEP obor dějiny umění. Od roku 1994 působí jako ředitel Galerie Rudolfinum.Jste vGalerii Rudolfinum od jejího…

Článek v rámci předplatného icon Volání k odpovědnosti

22.4.2005 

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již není možné ignorovat, protože vede k celkově odpovědnějšímu přístupu firem k obchodování. Až doposud…

icon Kdo to sedí ve správní radě?

22.4.2005 

Organizace by měly přehodnotit svá kritéria pro výběr uchazečů na ředitelské pozice, pro jejich přijímání a hodnocení. Na nedávné konferenci pořádané společností Roffey Park o dynamice a efektivnosti…

Kdo pozdě chodí, podniku škodí

21.4.2005 

Dvě třetiny zaměstnavatelů nezaznamenávají pozdní příchody zaměstnanců, což je stojí stovky hodin a ztrátu produktivity. Průzkum provedený anglickou firmou Peninsula zjistil, že 71 % zaměstnavatelů…

Článek v rámci předplatného Listina práv uchazečů

21.4.2005 

Jestliže usilujete o vysoké počty žádostí a přijetí nabídek, musíte začít dávat pozor na zkušenosti vašich uchazečů. Uchazeči nejsou hloupí a pokud s nimi jednáte hrubě, když jsou v podstatě hosty ve…

icon Učíme se základům úspěchu

20.4.2005 

Byznys je umění i věda, je to záležitost praktických zkušeností, úsudku, prozíravosti a štěstí. Abyste uspěli, musíte zvládnout základní principy obchodního úspěchu. Naštěstí se dá všem obchodním…

icon Poučení ze zániku civilizací

20.4.2005 

Jared Diamond ve své nové knize Collapse zkoumá některé z nejslavnějších zaniklých civilizací naší prehistorie a historie, od Velikonočních ostrovanů a kultury Anasazi z Nového Mexika po vikingské…

Špatně vybraného zaměstnance nevyškolíte

20.4.2005 

Uchazeči o zaměstnání se v rámci pohovorů stále častěji dotazují, jaké možnosti vzdělávání jim firmy mohou nabídnout. Firmy by se proto měly smířit s tím, že v dnešní době již zdaleka vždy neuspějí s…

Konflikt nemusí vždy být destruktivní

20.4.2005 

Konflikty ve firmách vznikají z nejrůznějších důvodů od rozdílných pohledů na obchod a strategii až po osobní neshody v interpersonálních vztazích. Důležité je však uvědomit si, že dobře řízený…

icon Jak zvládáte konflikty?

19.4.2005 

Každý člověk nějak reaguje na konflikty, přirozené reakce však nebývají ideální. Uvědoměním vlastního chování v konfliktních situacích můžete zjistit a také ovlivnit, jakým dílem přispíváte ke…

icon I obchod prochází žaludkem

19.4.2005 

Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po tisíciletí. Brát klienty na snídaně, obědy či večeře se ukázalo jako efektivní způsob budování vzájemného vztahu, uzavírání…

Výpis 1704117055 z celkem 19563