Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného icon Chcete získat svoji práci snů? 6 tipů, jak excelovat při pohovoru na obchodní pozici

2.11.2018 

Pohovory na obchodní pozici jsou v mnoha ohledech specifické. Více než u jiných oborů zde platí, že to, jak informace podáváte a jak je prezentujete, je mnohem důležitější, než informace samotné (…

Průmysl 4.0 a pravidlo 80:20 - skutečně můžeme nekvalifikované přeučit?

2.11.2018 

Pro ty, kteří 80:20 znají, netřeba představovat. Pro ty ostatní je informace, že se jedná o pravidlo, kdy menšina příčin, vynaloženého úsilí, nebo vstupů vede k většině výsledků, výstupů, nebo třeba i…

icon Příprava důležité porady: Co udělat, aby to byl úspěch

30.10.2018 

Pro nalezení termínu musíte zvážit časové možnosti všech účastníků, ale největší pozornost věnujte časovým rozvrhům těch nejdůležitějších účastníků. Důležití lidé mají obvykle nejnašponovanější časový…

Podzimní číslo Firemního vzdělávání právě klepe na dveře

29.10.2018 

Říjnové číslo e-časopisu Firemní vzdělávání právě dorazilo. A na co se můžete těšit?

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

29.10.2018 

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat klientům. Pouze efektivní komunikace zaručí, že klient odchází z interakce se zástupcem firmy spokojen.…

Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?

29.10.2018 

Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci akvizice? Jak udržet směr i v době, kdy se nedaří? Takové otázky byly předmětem diskuze a hledání odpovědí…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejefektivnějších trendy v prezentaci start-upů na sociálních sítích

25.10.2018 

Nové firmy mají v dnešní době celou řadu možností, jak se prezentovat online. Jednou z nejzásadnějších metod je prezentace na sociálních sítích. Již dávno neplatí, že tento způsob marketingu je…

Ocenění HREA - EXCELLENCE AWARD® získaly letos HR projekty zaměřené na efektivní nábor, digitalizaci a leadership

24.10.2018 

People Management Forum (PMF), profesní nezisková organizace, která sdružuje HR profesionály v České republice, organizuje od roku 2000 soutěž o nejlepší HR projekt nazvanouHREA - EXCELLENCE AWARD® (…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše

24.10.2018 

Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo se často setkává s tím, že musí vysvětlovat složité problémy nebo technické detaily jednoduše. Stejně tak pokud nabízíte…

icon Aplikace metodiky PRINCE2® v agilním prostředí

24.10.2018 

Řízení projektů, agilní dodávání. Dva donedávna relativně samostatné světy. Komunita řízení projektů se tradičně zaměřuje zejména na ospravedlnění realizace projektu, na jeho plánování, na monitoring…

5 doporučení, jak vhodně reprezentovat sebe i firmu v médiích

24.10.2018 

Ustát krizovou komunikaci při nenadálé události, obhájit svůj strategický postup nebo jen seznámit s problematikou, jíž se firma či oddělení zabývá. Na rozhovor se zástupci médií by měl v dnešní…

Průzkumy spokojenosti zaměstnanců: jak z nich získat maximum

23.10.2018 

Průzkumy spokojenosti zaměstnanců mohou v době zvýšené míry fluktuace velmi efektivně fungovat jako nástroj, který včas pomůže odhalit problémy a předcházet odchodům zaměstnanců. Dalším důvodem, proč…

Článek v rámci předplatného Výhody introvertního zaměstnance aneb Proč byste měli přijímat introverty

22.10.2018 

Týmový hráč, precizní, kreativní a iniciativní jedinec, který dobře vychází s kolegy. Tak většinou vypadá představa manažerů a náborových pracovníků o osobnosti kandidáta, kterého by chtěli na volnou…

Vedení změn: Co potřebujeme, abychom uspěli?

19.10.2018 

V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok hotové. Bývají plné ambiciózních prohlášení, záměrů a cílů, jejich dosažení je však ohroženo nedostatečnou připraveností…

Článek v rámci předplatného icon Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

19.10.2018 

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické spokojenosti byste měli dělat jak průběžně, tak i především po zavedení nějaké změny nebo nového…

Výpis 16961710 z celkem 7606