Letní číslo Firemního vzdělávání právě vychází
Aktuální číslo e-časopisu Firemní vzdělávání je tu. Vyladěno do růžové a připraveno přinést řadu tipů a inspirace na letní dny… Co tedy v aktuálním čísle najdete?
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.
Aktuální číslo e-časopisu Firemní vzdělávání je tu. Vyladěno do růžové a připraveno přinést řadu tipů a inspirace na letní dny… Co tedy v aktuálním čísle najdete?
Onboarding je proces uvítání nových zaměstnanců, seznámení s jejich prací a poskytování podpory, kterou potřebují, aby v nové práci uspěli. Když jej firma dobře zvládne, získá tím silný nástroj pro…
I když je e-mail jedním z nejméně účinných způsobů, jak oslovovat potenciální klienty, pokud je dobře a zajímavě napsán, může svůj účel plnit velice dobře. To ovšem neplatí v případě následujících…
Lidé na pracovišti by měli řešit především pracovní záležitosti, protože za tuto činnost je zaměstnavatel platí. Realita je však taková, že zaměstnanci 100 % času své práci jednoduše nevěnují a někdy…
Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis produktů a služeb. Když vytváříte obsah, vždy se soustřeďte na cílovou skupinu a na problémy, kterým…
V pátek 25. května 2018 vešlo v platnost nové nařízení EU známé pod zkratkou GDPR (General Data Protection Regulation). Jde o obecné nařízení o ochraně osobních údajů, které Evropský parlament přijal…
Budování značky zaměstnavatele rozhodně není zbytečné. Ať už totiž v tomto směru něco aktivně podnikáte či nikoli, určitou pověst máte tak jako tak. A navíc – přispět k rozvoji dobré pověsti vaší…
Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové konference zodpověděli dotazy novinářů týkající se významné události, která se odehrála ve vaší firmě. Jímá vás panika. Na prezentaci…
Každý má vysněné firmy, u kterých by chtěl pracovat. U prodejních pozic je výhodou, že obchodní oddělení a prodejce má téměř každá společnost, ať se zabývá čímkoliv. Díky momentální situaci na trhu…
Leadeři dělají správné věci, zatímco manažeři dělají věci správně.
Vzdělávací agentura Motiv P na podzim v Praze otevírá desátou skupinu cílevědomého koučinku, kterou opětovně v roli hlavního kouče povede PhDr. František Hroník, uznávaný psycholog a odborník v …
Přinášíme vám to nejlepší z pravidelné show HIRECONOMICS v květnu. Tato show vydávaná jako video i v textové podobě přináší praktické a originální návody, techniky, metody a data, které můžete…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je pro výsledek obchodních schůzek méně důležité než to, jakým způsobem s klientem komunikujete, jak na…
Reálné aplikace umělé inteligence, rozšířené reality, inovativní způsoby využití blockchainu či pokročilých analytických funkcí se už dnes prosazují v reálném životě progresivních firem nebo institucí…
V následujících letech dojde k významným změnám v obchodování mezi podniky, a to nejen v nákupním procesu a zajištění dodavatelského řetězce. Díky automatizaci se transformuje i role zaměstnanců.…