Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19355 článků.

Dejte slovo zaměstnancům

29.6.2004 

Existují různé názory na to, kolik času by měli zaměstnanci trávit v práci. Některé tvrdí, že by zaměstnanci měli pracovat více nebo déle, jiné věří tomu, že by měli pracovat méně a mělo by jim být…

icon Doteky online

28.6.2004 

Byznys po internetu, e-komerce, online obchod, to vše neznamená, že byste měli ztratit lidský kontakt. Obrazovka počítače nenahradí úsměv nebo podání ruky, nenabízí vizuální ani fyzický kontakt, ale…

Článek v rámci předplatného icon Bude z vás dobrý mentor?

28.6.2004 

Pro vedoucí pracovníky, kteří mají zájem o rozvoj svých zaměstnanců, může být velmi efektivním procesem mentoring. Proto by si měli osvojit základy mantoringu. Mnoho lidí na vedoucích pozicích už…

icon Ztráty pracovníků jsou drahé

28.6.2004 

Společnosti zvýšily své náborové úsilí a mohou se snažit odlákat vaše nejlepší pracovníky. Podle průzkumu společnosti Forrester může být mnohem levnější zvýšit zaměstnancům platy a jiné odměny, než…

Řekněte "děkuji" (Máte na to!)

28.6.2004 

Na první pohled prosté poděkování může mít výrazně pozitivní vliv na produktivitu práce i duševní zdraví zaměstnanců. Zaměstnanci si však často stěžují na nedostatečné či žádné projevování vděčnosti…

icon Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA

28.6.2004 

Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých pozicích a v různých podnicích čs. leteckého průmyslu, od roku 1992 působí ve společnosti JASEKA. Zaměřuje se na procesní…

icon Právník není inkvizitor, ale poradce

25.6.2004 

Je pátek odpoledne a vy máte na pondělí ráno domluvenou prezentaci své nové obchodní myšlenky či transakce. Vše jste probrali s marketingovými a finančními odborníky, takže máte pocit, že jste udělali…

Článek v rámci předplatného Pozor, zlý kolega

25.6.2004 

Smysl pro humor je vaší nejsilnější zbraní v nepříjemných situacích. Vtipná poznámka často zažene nepříjemné nebo napjaté momenty. Zde je několik běžných situací a autorových návrhů, jak minimalizovat…

Článek v rámci předplatného Marketing především

24.6.2004 

S nedostatkem kvalifikovaných uchazečů o zaměstnání vzrůstá potřeba strategicky plánovat a cíleně marketingově zaměřovat nejvhodnější osoby. Firma se musí takové osobě prodat, nejprve ji však musí…

icon Chceš letět na Měsíc? No a co?

24.6.2004 

Snaha není všechno, vůdcovské schopnosti vždy nestačí. Vůdcové musí víc než jen motivovat, musí vést. V roce 1961 J.F. Kennedy řekl: Věřím, že tento národ by se měl sám zasadit o dosažení toho, dříve…

icon Důvěra v krizi

24.6.2004 

Žijeme v době, kdy nikdo nedůvěřuje nikomu, kdy lidé začínají věřit tomu, že ve světě byznysu důvěryhodnost neexistuje. Vědci se domnívají, že rozšířený skepticizmus o kompetentnosti, charakteru a…

icon Aby tým správně fungoval

23.6.2004 

Způsob, jímž pracovní týmy řeší problémy může vytvářet nepořádek. Nejčastěji se jedná o situace, kdy členové týmů sedí na poradách v době, kdy by měli pracovat, věnují se dlouhodobé přípravě…

Jak se lépe dorozumět

23.6.2004 

Představte si dvě situace. V jedné vás vaše spolupracovnice příjemně pozdraví, v té druhé do vás nečekaně kdosi vrazí v malé uličce. Je celkem jisté, že v druhé situaci bude vaše reakce rychlejší a…

Článek v rámci předplatného Posaďte se pohodlně

23.6.2004 

Na vaší pracovní židli strávíte mnoho hodin. Z hlediska vašeho pohodlí a zdraví je proto velmi důležité pečlivě vybírat. Zde je několik rad, jak postupovat.* Dejte si dostatek času na to, aby jste…

icon Manažerský poločas (rozpadu)

22.6.2004 

V řadě sportů mají hráči uprostřed hry přestávku, aby znovu načerpali energii, ale také zhodnotili výkony v první polovině a zvolili nejvhodnější strategii pro druhou. Totéž by se mělo odehrávat i v…

Výpis 1759617610 z celkem 19355