Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19557 článků.

icon Jak zacházet s dlužníky

29.9.2004 

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který si všímá změn lidského hlasu. Vždy se rozsvítí červené světlo, když zaznamená frekvenci, která…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

Nebuďte slepí ke svým pracovním výkonům

27.9.2004 

U složitějších pracovních úkolů se do pracovního výkonu dostávají kvalitativní aspekty. Jedním z nich je *osobnost pracovníka*, která určuje, jak se k určitému pracovnímu úkolu postaví. Další…

Co v té práci vlastně děláte?

27.9.2004 

Analýza práce je proces využívaný k rozložení práce na dílčí povinnosti nebo funkční oblasti a na přehled úkolů, který s těmito povinnostmi souvisí. Výsledkem analýzy je platný seznam úloh. Ten může…

icon Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

27.9.2004 

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi je však mnoho podnikatelů neuplatňuje. Důvodem k této rezistenci je neochota důvěřovat ostatním, což není tak těžké pochopit.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vystavit na výstavě

24.9.2004 

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce efektivním marketingovým a prodejním nástrojem jak získat vedení, vybudovat značku, setkat se s novými i stávajícími…

Průvodce firemním večírkem

24.9.2004 

Zaměstnanci se často domnívají, že firemní společenské akce jsou jen legrace a hry a vše, co musí oni dělat, je dobře se bavit. Ve skutečnosti však v takovém případě ohrožují svoji kariéru. Pokud…

icon Dá se ve vašem toku informací plavat?

24.9.2004 

*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti s výkonností podniku a úspěšným podnikovým řízením. Je to zdánlivě neviditelný a neměřitelný prvek podniku, který má za úkol…

icon Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

23.9.2004 

Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových stránek nebo dokonce na vašich oblíbených stránkách? Nejste již tou změtí reklam frustrováni? Nebo přijímáte okna s vyskakující…

Článek v rámci předplatného Za peníze zaměstnance nekoupíte

22.9.2004 

Oživení pracovního trhu vždy přináší změny v požadavcích zaměstnanců. Stále více zaměstnanců v USA například nyní tvrdí, že nabídka vyššího platu není pro výběr zaměstnavatele rozhodující. Potvrdil to…

Volnost, rovnost, bratrství

22.9.2004 

Dosavadní zkušenosti s organizačními vztahy ukazují, že uzavírání partnerství a spolupráce s ostatními bude v budoucnosti výhodnější než snaha dominovat jim a kontrolovat je. Spolu s tím, jak…

icon I "ne" je odpověď

22.9.2004 

Když kdokoli řekne něco negativního o vaší firmě, trochu to zabolí. Negativní komentáře mají moc zničit nápad dřív, než se zrodil. Obvykle se říká, že by člověk měl naslouchat vlastnímu srdci a…

icon Každý výcvik je lepší než žádný

22.9.2004 

Podnikatel Chris Stone má jako mnoho jiných rozpočet na výcvik. Nabízí svým zaměstnancům 1,500 dolarů plus pět dní placeného výcviku ročně. Ale jak má vědět, že se mu jeho investice vyplatí? Měření je…

Článek v rámci předplatného Sotva jste ho vycvičili, už je pryč

21.9.2004 

Vyberete ho, přijmete ho, vycvičíte ho a během jednoho roku je pryč. Nikdo nechce plýtvat penězi a časem jen proto, aby musel začínat zase od začátku. Všichni si myslí, že jejich výběr byl správný,…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři dimenze úspěšného produktu

21.9.2004 

Nový produkt může být úspěšný pouze tehdy, pokud bude lepší než existující produkty ve smyslu uspokojování potřeb dané cílové skupiny zákazníků. Lepší však musí být ve čtyřech základních dimenzích,…

Výpis 1758117595 z celkem 19557