Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5237 článků.

icon Nejprve optimalizujte své lidi, procesy až potom

10.3.2016 

Mnoho společností si představuje, že optimalizace procesů půjde ruku v ruce s modernizací systémů. Tak tomu však není vždy. Procesy musejí být hlavně dobře sladěny s tím, jak k nim přistupují…

icon Jak motivovat obchodníky (2/5): Mantinely výkonnosti

9.3.2016 

Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Rozlišuji dvě linie. Jedna je…

icon MDŽ je výročím první velké stávky žen za rovné podmínky. Jaká je situace po 160 letech?

8.3.2016 

V březnu roku 1857 stávkovaly americké ženy z textilních továren za zlepšení pracovních podmínek. Další stávkou spojenou s Mezinárodním dnem žen byla stávka švadlen v New Yorku v roce 1908. Ženy…

Psychologické testování v personalistice milované i zatracované

8.3.2016 

V rámci Evropy existují přísné normy pro využívání psychologických testů pro potřeby personální práce, v ČR bohužel neexistuje zatím psychologická komora, a tak někdy je doopravdy těžké zjistit, kdo…

Článek v rámci předplatného Personalisté, pokud sami pro věc nehoříte, nezapálíte ani ostatní

7.3.2016 

Zaměstnanci jsou naše zlato, které musíme dále zhodnocovat. I v tom vidí někteří HR profesionálové jednu z klíčových rolí personalistů ve firmách v zodpovědnosti za rozvoj těch, na kterých to celé…

Článek v rámci předplatného icon Jan Holeyšovský v Management TV: Zapojte zaměstnance do rozhodovacích procesů

Audio  4.3.2016 

Jan Holeyšovský je kouč osobního rozvoje a týmové spolupráce, facilitátor workshopů a firemních konferencí, konzultant pro leadership, řízení změn a lidské zdroje, lektor komunikačních a manažerských…

icon Jak motivovat obchodníky (1/5): Vnitřní motivace

2.3.2016 

Je finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip…

icon Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (2/2)

1.3.2016 

Newsletter je definován jako písemná zpráva, vydávaná pravidelně, většinou obchodní společností, s cílem poskytnout informace lidem s určitým zájmem o tuto organizaci, předmět činnosti nebo dané téma.…

Etický leadership je vrcholová manažerská disciplína

1.3.2016 

Etický problém ve firmě je jako cukrovka. Dlouhou dobu nikoho netrápí, nebolí a najednou…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak ušetřit na propagaci vaší firmy

1.3.2016 

Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim marketing předem připraví úrodnou půdu. Proto spolu musejí marketing a prodej v rámci jedné firmy spolupracovat. Oslovování…

icon Facebook sdílí doporučení, jak řídit mladé zaměstnance

1.3.2016 

Facebook je první společností v žebříčku největších amerických firem Fortune 500, kterou založil a řídí představitel tzv. Generace Y nebo též Millennials (lidé narození v letech 1980-2000). Právě tato…

icon Digitální transformace center sdílených služeb

25.2.2016 

V digitálním prostředí budou sdílené služby a IT spolupracovat s ostatními odděleními, aby zjistily, jak nejlépe digitálně transformovat firemní procesy. Lídři by proto právě nyní měli začít…

icon Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (1/2)

23.2.2016 

Stejně jako Trepka velká napovídá svým jménem, že je nálevníkem tvarem připomínajícím botu, tak i výraz newsletter či zpravodaj nám naznačuje, že jde o zprávu nesoucí nové informace světu. Už jen z …

icon Miroslav Šole v Management TV: Nehodnoťte své stránky sami, ať to udělají ostatní - I. díl

Audio  23.2.2016 

Miroslav je Inspirativní Speaker. Pracoval na pozici ředitele pro střední a východní Evropu ve společnosti Compass Group PLC, která v ČR působí pod názvem Eurest. Již od začátku své kariéry se věnoval…

Článek v rámci předplatného Produktivita v organizaci – co může udělat každý sám a co je potřeba dělat společně?

19.2.2016 

Nedávno se můj kolega Ondřej Komanec na těchto stránkách zabýval produktivitou takzvaného znalostního pracovníka (knowledge worker). Připomeňme si, v jakém prostředí takový člověk žije: je zaplaven…

Výpis 17861800 z celkem 5237