Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19342 článků.

Problematika výkladu případových studií o interpersonální komunikaci

11.10.2002 

Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových studií z oblasti interpersonální komunikace. Tato stať vychází z publikace Case studies in interpersonal communication:…

Článek v rámci předplatného icon M-komerce - co může přinést obchodnímu světu

10.10.2002 

M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším nesplnila očekávání, která do ní byla vzhledem k okázalé reklamě vkládána. Mobilní komerční nástroje využívané podniky jsou…

icon Outsourcing není jen cestou ke snižování výdajů

10.10.2002 

Prvotním přínosem využívání outsourcingu je zvyšování hodnoty společnosti. Vědět, jaký druh hodnot outsourcing firmě přináší, je důležité výsledný efekt na organizaci jako celek se může velmi lišit.…

icon Jaký je váš přístup k řešení konfliktů?

10.10.2002 

Vytvořit kvalitní pracovní vztahy a efektivní strategickou spolupráci vyžaduje značné schopnosti při řešení problémů. Jakým způsobem řešíte konflikty vy? Můžete náležet do některé z následujících…

icon Machiavelli byznysu

9.10.2002 

Peter R. Goldscheider je zakladatelem, rozhodujícím vlastníkem a ředitelem investiční společnosti EPIC, která se specializuje na region střední a východní Evropy. V roce 1999 byl EPIC vyhodnocen jako…

HR outsourcing na vzestupu

9.10.2002 

Využívání outsourcingu v oblasti lidských zdrojů je rozšířené a nadále se rozvíjí – uvádí to nová zpr&…

Článek v rámci předplatného icon Jaké IQ má firemní web?

9.10.2002 

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji webového sídla, jej opustí, přestože může obsahovat hodnotné informace. Na druhou stranu jsou-li stránky s informační náplní na…

Teleworkerem ne vlastní vinou

8.10.2002 

Občas se stane, že teleworking se změní z prostředku motivace zaměstnanců na nevyhnutelnost. Bývá tomu tak například při přírodních a jiných katastrofách, když zaměstnanci přijdou o svou kancelář.…

icon Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

8.10.2002 

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze ano, nebo ne. Zde jsou některá z…

icon Spolupráce s neziskovým sektorem posiluje image společnosti

8.10.2002 

Vytvoření partnerských vztahů s neziskovými subjekty a organizacemi může být pro firmu značným přínosem jedním z nich je například zviditelnění podniku. Je však důležité, aby partnerství nebylo…

icon Sestavte svůj tým

7.10.2002 

Sestavit pracovní tým je někdy problém. Je totiž třeba dát dohromady skupinu jedinců, kteří se podílí na určitém společném projektu a cíli. Jestliže je tato skupina velmi volně organizovaná nebo pokud…

Pochvala může mít stejnou hodnotu jako peníze

7.10.2002 

Výkonní ředitelé a manažeři mohou podle autorových zkušeností podpořit loajalitu svých pracovníků tím, že ocení a oslaví jejich úspěch pochvalou komplimentem. Ohodnocení tímto způsobem mívá často…

Komunikace a vedení týmu

7.10.2002 

Mnoho pracovních problémů tkví v komunikaci a jednání. Jak spolu mohou co nejlépe vycházet lidé na různých stupních podnikové hierarchie? Působíte-li ve vedoucí funkci a máte ke svým podřízeným velmi…

icon Vrcholový management a informační technologie - jako dvě hrdličky?

4.10.2002 

O roli výkonného ředitele podniku (CEO Chief Executive Officer) slyšíme dnes a denně. V posledních letech se však stále více diskutuje o roli výkonných informačních pracovníků (CIO Chief Information…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat ty nejlepší pracovníky

4.10.2002 

Pokud chce firma dosáhnout co největší efektivity, půjde to lépe, bude-li mít ve svých řadách skutečně dobré zaměstnance. Předtím, než se rozhodnete zveřejnit nabídku pracovního místa, měli byste…

Výpis 1863118645 z celkem 19342