Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19342 článků.

Stáže a rotace jako prostředek k udržení zaměstnaců

4.10.2002 

Článek přibližuje mimo jiné názory viceprezidenta jedné z konzultantských firem, která využívá svých vztahů s obchodními partnery jako prostředku k udržení pracovníků. Podobně jako jiné společnosti,…

icon Jak může intranet zefektivnit týmovou spolupráci

4.10.2002 

Intranet může pomoci týmu pracovníků dosáhnout v krátké době vytýčených cílů. Platí to zejména tehdy, jedná-li se o tým lidí, kteří spolu nejsou zvyklí pracovat (dobrovolníci, sezónní pracovníci) nebo…

Článek v rámci předplatného icon Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů?

4.10.2002 

Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je pro ně výhodnější než se potýkat s náklady na software používaný přímo ve firmě. Tento trend se stále více týká nejen malých…

icon Web jako prostředek urychlení prodejního cyklu

3.10.2002 

Některé společnosti nevyužívají své webové stránky k přímému prodeji zboží jsou pro ně nástrojem sloužícím ke zrychlení a zkvalitnění prodejního cyklu. Většinou jde o podniky, které se zaměřují na…

icon Vnímavost a citlivost jako manažerské ctnosti

3.10.2002 

Majitelé firem i manažeři vědí, že seznam schopností a povahových rysů, jimiž by měli oplývat, je velmi dlouhý. Existuje několik vlastností, které způsobují, že se z podnikání stává příjemná…

icon Mezinárodní outsourcing a právní otázky

3.10.2002 

Mezinárodní outsourcing je strategií, která je často změňována s outsourcingem zahraničním. První způsob však spočívá v tom, že z&…

Naučte se taktně odmítnout

3.10.2002 

Když člověk nastoupí do nového zaměstnání, je obvykle spokojený. Zvláště tehdy, má-li zajímavou práci, slušného šéfa a přátelské kolegy. Co ale dělat, když to kolegové s přátelstvím začnou přehánět a…

icon CRM outsourcing není jen pro zlé časy

1.10.2002 

Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo ke zvýšenému využívání outsourcingu, její zlepšení však nemusí nutně znamenat opuštění této metody. Vzhledem k tomu, že CRM…

icon Podnikový intranet - cesta ke zvýšení produktivity

1.10.2002 

Nabízet dostatek informací na webu je v dnešní době pro podnik jedním z nutných předpokladů úspěchu. Společnosti ze všech odvětví spoléhají na web a intranet jako na nástroj, který umožňuje…

icon Plánování firemního webu - vytvořte si seznam

1.10.2002 

Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…

Článek v rámci předplatného icon Nové technologie mění elektronické obchodování

1.10.2002 

Vylepšení v oboru serverových technologií mají potenciál změnit dosavadní způsob, jímž jsou realizovány procesy v oblasti e-komerce. Dotknou se jak samotných transakcí, tak i metod, jimiž jsou…

Článek v rámci předplatného icon Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

30.9.2002 

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou nutné k tomu, aby se produkt dostal do rukou zákazníka od návrhu, objednání materiálu, přes výrobu, marketing, až po…

icon Gratulujeme, byli jste povýšeni. A co teď?

30.9.2002 

Přechod z funkce řadového člena týmu do vyššího vedení může kariéru jednotlivce buď podpořit nebo naopak zruinovat. Záleží na tom, jak se s touto změnou dokáže vyrovnat a jak se svého úkolu zhostí.…

Bez baretu a absintu aneb Byznysmeni na cestě k tvořivosti

30.9.2002 

Každý ví, že umělci zažívají období, kdy je jejich tvořivost blokována. Někdy tato fáze trvá velmi dlouho. Příběhy vyprávějí o malířích, fotografech, spisovatelích i hudebnících, kteří museli čelit…

Článek v rámci předplatného icon Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

27.9.2002 

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…

Výpis 1864618660 z celkem 19342