Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.

Proč zaměstnancům říci, že mají vysoký potenciál?

15.11.2011 

Mají zaměstnanci, které firmy považují za tzv. high potentials, vědět, že si jich zaměstnavatel takto cení? Podle aktuálních výzkumů jim o tom vět&…

Proč zaměstnancům zamlčet, že mají vysoký potenciál?

15.11.2011 

Mají zaměstnanci, které firmy považují za tzv. high potentials, vědět, že si jich zaměstnavatel takto cení? Podle aktuálních výzkumů jim o tom vět&…

Fenomén jménem "VZDĚLÁVÁNÍ"

14.11.2011 

Současná doba klade velký důraz na vzdělání. Znalosti získané ve škole nestačí. Je potřeba průběžně se zdokonalovat ve svém oboru a rozšiřovat si své vědomosti. Ale ruku na srdce! Zapracovali jste v …

icon 7 rad, jak získat přes internet zpětnou vazbu

10.11.2011 

Zpětná vazba je důležitá, ale online průzkumy v pop-up oknech, které na nás občas vyskočí z obrazovky, lidi spíše odrazují. Jak jinak tedy…

icon Rozhovor s Františkem Mikou, ředitelem společnosti MMI

2.11.2011 

Lidé ve společnosti MMI s.r.o. došli k poznání, že dva faktory, z nichž jeden jsou lidé a druhým jsou informace, rozhodují o konečném úspěchu. To dalo vzniknout projektu, jehož posláním je pomáhat…

Článek v rámci předplatného Školení měkkých dovedností ve výrobním podniku: Případ Elektroporcelán Louny

31.10.2011 

Elektroporcelán Louny a.s. je náročným zákazníkem. Většinu zaměstnanců tvoří dělníci, kteří pracují ve výrobních závodech na 2 různých místech. Díky profesionalitě a flexibilitě společnosti Everesta,…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet hvězdné zaměstnance

21.10.2011 

Ztráta zaměstnanců, kteří vynikají vysokou výkonností, neznamená jen prázdné místo po slibném talentu, ale i negativní…

icon Jak se z dodavatele stát partnerem

21.10.2011 

Sue Barrettová, redaktorka australské portálu SmartCompany, přináší zajímavé poznatky z letošní konference CSE11, Asia…

icon Spolupráce je jedinou možností, jak dále zvyšovat marketingové kompetence

19.10.2011 

Mark Choueke, šéfredaktor prestižního britského časopisu Marketing Week, popisuje, jak se díky své roli nezávislého novináře pravidelně…

icon Ilona Urbanová: Pozice personálního manažera ve firmě je specifická a výjimečná - musí působit také jako firemní ombudsman

19.10.2011 

Ilona Urbanová považuje pro práci v personalistice za nejpodstatnější získání důvěry a zároveň přirozeného respektu, HR manažer by podle personální ředitelky společnosti Walmark neměl podléhat různým…

Článek v rámci předplatného Nesnídejte doma, přijďte na akci: Jak přežít v korporaci a dosáhnout úspěch

18.10.2011 

Business snídaně na téma Jak přežít v korporaci a dosáhnout úspěch se uskuteční 9. listopadu od 9:00 do 11:00 hodin v Podnikatelském institutu…

Článek v rámci předplatného Tajemství výběru nejlepších obchodníků

18.10.2011 

Najít dobré obchodníky není nic jednoduchého. Inspirujte se proto třemi praktickými doporučeními, jak vybrat vhodné uchazeče o obchodní…

Článek v rámci předplatného T-Mobile: Vážíme si dodavatelů vzdělávání, kteří rozumějí našim potřebám

17.10.2011 

Společnost T-Mobile pravidelně hodnotí, jak jsou zaměstnanci spokojeni s kurzy, které absolvují. U vzdělávacích programů společnosti GL&C se skutečná…

Článek v rámci předplatného Navštivte Evropský týden kvality

13.10.2011 

Dovolujeme si Vás pozvat na Evropský týden kvality, který se jako každoročně koná na počátku listopadu. V rámci listopadových akcí se…

Příběh EduCity (část 1/3)

12.10.2011 

Bylo. Před devatero vládami a devatero vytunelovanými bankami v křišťálově čisté zemi jsem se po absolvování školy poprvé v životě stal opravdovým zaměstnancem. Těšil jsem se, co vše mě v profesním…

Výpis 18611875 z celkem 3029