Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25115 článků.

Jak na kolegy hlupáky a otravy

25.6.2007 

Hloupost na sebe bere mnoho forem a je dobré znát strategie, jak vycházet s lidmi, kteří vás nějakým způsobem iritují. Chcete zvládat šest běžných typů?- Hlasitý typ. První krok je vzít si takového…

Článek v rámci předplatného Odmítnutí uchazeče nemusí končit telefonátem

24.6.2007 

Po skončení výběrového řízení následuje fáze, kdy se uchazečům sdělí, jak dopadli. Na ty odmítnuté většinou čeká jen…

Jak se správně omlouvat za chyby

24.6.2007 

Lidé nejsou neomylní a dělají chyby. Doma i na pracovišti. Někdy se ale může stát, že mají větší problém stím, jak se za chybu omluvit, než jak ji napravit.Pokud se má zaměstnanec, ale i manažer nebo…

icon Londýn vede v bezdrátových sítích

22.6.2007 

Londýn předběhl New York na pozici světové metropole bezdrátových sítí. Podle výzkumu bezpečnostní společnosti RSA vzrostl počet bezdrátových sítí včetně veřejných přístupových bodů a obchodních…

Článek v rámci předplatného icon Zavolá zpátky?

22.6.2007 

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu zákazník zatelefonuje zpět. Článek proto přináší několik rad, jak motivovat potenciální zákazníka, aby…

Článek v rámci předplatného USA: Nejvíce vydělávají lékaři

22.6.2007 

Z posledních údajů amerického statistického úřadu vyplývá, že pouze jedna z 25 nejlépe placených profesí nevyžaduje od zaměstnanců minimálně bakalářský titul. Většina naopak vyžaduje titul doktora…

icon Jak se dopravujete do práce?

22.6.2007 

Ukazuje se, že Američané většinoujezdí do práce ve svých vozech sami. Podle průzkumuU.S. Census Bureau jezdí do práce autem, vzdor narůstajícím nákladům na pohonné hmoty, téměř 88 % oslovených a z…

icon Rozvíjejte zaměstnance i bez kurzů

21.6.2007 

Nejeden manažer se se svým týmem dostane do situace, kdy kolektivní práce a jednotlivé přístupy kpracovní činnosti potřebují oživit nebo hledají nějaký nový vítr. Nejlepším řešením je trénink nových…

icon Udělejte si test, jaký máte vztah k zaměstnancům

21.6.2007 

Vztah zaměstnance a manažera by měl být spojen pupeční šňůrou, aby všechno fungovalo všem ku prospěchu. Mnoho manažerů žádá o rady, jak zaměstnance motivovat, jak podporovat jejich tvůrčí myšlení a…

icon Lávové kameny zbaví stresu

21.6.2007 

Masáž horkými lávovými kameny se ve světě využívá již po staletí, u nás se však teprve zabydluje. Horké kameny sloužily například americkým Indiánům nebo starým Indům ke stimulaci energetických center…

Jak maximálně využít školení

21.6.2007 

Jestliže si chcete ze školení odnést co nejvíce, měli byste podniknout určité kroky již předem a také po jeho skončení.Před začátkem školení si ujasněte, jaké výsledky očekáváte a jak je budete…

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře zákaznického servisu

21.6.2007 

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky nezacházejí jako s lidmi. Nechtějí například pochopit důvod pro vrácení produktu, nenaslouchají…

Slušností k efektivní firemní kultuře

21.6.2007 

Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem. Začíná to jednoduchým pozdravem na začátku a konci dne. Měl by si také pamatovat jména lidí, s nimiž pracuje. Pak může…

Článek v rámci předplatného Přesčas na světě pracuje přes 600 milionů lidí

20.6.2007 

Zhruba 22 procent zaměstnanců na celém světě pracuje přesčas. Standardní pracovní dobu, která ve většině zemí činí 48 hodin týdně, překračuje asi 614 milionů lidí. Nejčastějším důvodem jsou existenční…

Nepodceňujte plánování dovolené

20.6.2007 

Až si budete vybírat nějakou dovolenou, nezapomeňte při tom myslet na sebe a svůj odpočinek od stresu, kterému jste vpráci každodenně vystavováni. Slibte si, že budete přemýšlet jen o svých přáních a…

Výpis 1900619020 z celkem 25115