Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25115 článků.

Článek v rámci předplatného icon Sedm rad pro efektivní prezentaci

6.6.2007 

Mluvený projev na veřejnosti je pro mnoho lidí obávaným zážitkem. Strach z vystoupení by však neměl ničit vaši kariéru. Článek proto shrnuje sedm tipů, jak se stát úspěšným řečníkem. - Připravte se.…

icon Co všechno byste měli vědět o neefektivních poradách

6.6.2007 

Seděli jste někdy na poradě jen proto, abyste pochopili, že skutečné problémy se ve vaší firmě řeší mimo porady? Nevěděli jste po skončení porady, jaký byl vlastně její smysl? Pak jste pravděpodobně…

Článek v rámci předplatného icon Umíte psát titulky?

6.6.2007 

Není žádným tajemstvím, že efektivní titulky jsou nedílnou součástí úspěšného marketingu. Můžete totiž napsat skvělý článek, brožuru, e-mail nebo i webovou stránku, ale většina lidí k vlastnímu textu…

Článek v rámci předplatného Amputace, probodnutí kůlem a další černý humor o bezpečnosti práce

6.6.2007 

Vládní organizace Workplace Safety and Insurance Board (WSIB) v kanadském Ontariu se rozhodla upozornit na problémy bezpečnosti práce netradičním způsobem. Jelikož chce informovat především mladé…

Článek v rámci předplatného Budujte si svůj obrázek spolehlivého spolupracovníka

6.6.2007 

Většinou stačí jeden špatný krok a lidé se na vás hned dívají jinak. Je tedy velmi důležité chránit svou reputaci v organizaci, kde pracujete. Zde jsou některé zásady, které vám pomohou vyhnout se…

Komunikace může být klíčem k vašemu úspěchu v práci

6.6.2007 

Komunikace je většinou klíčem kúspěchu. Využijte ji vjednání svaším šéfem. Může se stát klíčem kvaší kariéře. Pokud pracujete vtýmu, tak víte, že pro budování kariéry a zajištěníkariérního růstu je…

icon Rozhovor s Věroslavem Sobotkou, tajemníkem prezidenta Institutu svazu účetních

6.6.2007 

Co všechno nabízí Institut svazu účetních voblasti vzdělávání?Institut Svazu účetních, a.s. vznikl jako vzdělávací centrum Svazu účetních vroce 1991.Díky úzké spolupráci smetodickou sekcí Svazu…

icon Pět omylů zákaznických služeb

5.6.2007 

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba se vyhnout.- Děláte ze služeb zákazníkům záležitost školení. Řada firem investuje velké sumy do…

Zaměstnavatelé pořádají manželská školení

5.6.2007 

V USA pomalu přibývá firem, které zavádějí vzdělávací programy, v nichž zaměstnancům pomáhají upevnit jejich manželství či jiné osobní vztahy. Některé k tomu vedou náboženské hodnoty, především…

icon Manažer bez autority není řádný manažer

5.6.2007 

Každý manažer by měl mít alespoň takovou autoritu, která by zvládla nepřiměřené chování zaměstnanců a která by měla sílu prosadit změny, nebo se zbavit zaměstnanců, kteří odmítají vyhovět požadavkům.…

icon Typy manažerských vedoucích stylů

5.6.2007 

Existuje několik vedoucích  manažerských stylů, které jsou klíčem k manažerským úspěchům.     - Mikromanažeři jsou to perfekcionisté, kteří neustále stojí za zády svým zaměstnancům a kontrolují…

icon Restaurace s boulderovou stěnou ušije program na míru

5.6.2007 

Přemýšlíte o netradičním místě, kde uspořádat tiskovou konferenci nebo firemní večírek? Plánujete teambuildingovou akci, ale nechce opou&…

icon Jiří Švaříček a jeho cesta na ředitelský post

5.6.2007 

Jiří Švaříček je ředitelem Spa hotelu Imperial v Karlových Varech tři roky. O manažerském postu však nikdy nesnil. Po maturitě nastoupil jako číšník do mariánskolázeňského hotelu Esplanade, pak si…

Článek v rámci předplatného V CV není skromnost na místě

5.6.2007 

Uvedení pracovních povinností v CV je dobrá a nutná věc, pokud ale vypíšete některé konkrétní výsledky, určitě se dostanete do užšího výběru. Pro snadnou orientaci zachovejte chronologický formát a…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro úspěšný blog

4.6.2007 

V čem je hlavní tajemství úspěšného blogu, který přiláká čtenáře, podpoří vaši značku a prodej vašich produktů? Jde o to, inspirovat se od těch, kteří již v blogování uspěli. Článek přináší šest tipů…

Výpis 1908119095 z celkem 25115