Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.

Článek v rámci předplatného Google Hire už je na trhu

26.7.2017 

V úterý 18. července 2017 spustila společnost Google oficiálně svou novou službu Google Hire. Jedná se o softwarový nástroj pro řízení procesu a sledování výsledků náboru (tzv. Applicant Tracking…

icon Loajalita ke značce v bankovnictví: Umělá inteligence může pomoci

25.7.2017 

S tím, jak je dostupných více a více strukturovaných i nestrukturovaných dat spolu s novými technologiemi, bude umělá inteligence brzy využívána v mnoha oblastech bankovnictví. Jak přesně umělá…

Článek v rámci předplatného icon Izraelská vláda podporuje výzkum technologií kvantové komunikace

25.7.2017 

Výzkum kvantových informací slibuje dramatické zlepšení výpočetní rychlosti a zabezpečení komunikace. Systém kvantové komunikace může zabránit odposlouchávání, ochránit soukromá data a zabezpečit…

icon Řídíme tým na dálku

24.7.2017 

Manažeři virtuálních týmů denně využívají telefony, e-mail, webináře či aplikace s podporou týmové komunikace jako například Slack, aby jejich týmy dobře odvedly svou práci. Využíváte však těchto…

icon 5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

24.7.2017 

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky nevypouštět z úst, abyste nevyslali k potenciálnímu klientovi negativní…

Článek v rámci předplatného Facebook si vybírá zaměstnance podle způsobu uvažování

21.7.2017 

Facebook je světový fenomén. Patří k nejúspěšnějším firmám a také nejžádanějším zaměstnavatelům. Běžně se objevuje na předních příčkách nejrůznějších žebříčků zaměstnavatelů, pro které by lidé chtěli…

Článek v rámci předplatného icon Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď?

20.7.2017 

Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by to řekl rovnou. Prohlášení klienta, že si ještě danou věc potřebuje rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…

icon K čemu je vlastně manažerovi kouč?

20.7.2017 

Sportovci i umělci mají své kouče, bez nichž by nikdy nedosáhli tak skvělých výsledků. Musejí na sobě tvrdě pracovat a k tomu potřebují nejen technické znalosti, ale i podporu po psychické stránce. Ve…

Ze zdravého dítěte jednou vyroste zdravý zaměstnanec

19.7.2017  Rozhovor s Pavlínou Dostalíkovou, zakladatelkou Institutu zdravého životního stylu a Nutricentra, předsedkyní spolku Zdraví do škol

Pavlína Dostalíková se přes 10 let věnuje ve své poradně zdravému životnímu stylu dospělých. Před více než třemi lety navíc spoluzaložila a vede celorepublikový projekt Zdraví do škol od A do Z. V…

icon Umělá inteligence již přináší skutečnou hodnotu energetickým společnostem

17.7.2017 

Umělá inteligence se již dnes používá k získání reálných a dalekosáhlých výhod v reálném životě. Společnosti, které zavádějí nové technologie jako první, tak mohou získat značné zisky. Velké objemy…

LinkedIn spouští virtuální mentoring

17.7.2017 

Hledáte mentora, který by vám pomohl najít odpovědi na otázky týkající se vaší kariéry či odbornosti? Nebo jste naopak zkušený profesionál, který by rád prospěl svými znalostmi a zkušenostmi ostatním…

icon Může být tým lidí různých zaměření skutečně výkonný? (2/2): Jak na to

14.7.2017 

V předchozím článku jsme se zaměřili na nejčastější problematické oblasti spolupráce lidí různých zaměření. Pro bezproblémovou spolupráci musí vedoucí týmu převzít plnou zodpovědnost za definování a…

Článek v rámci předplatného icon Umění vyjednávat ve třech krocích

14.7.2017 

Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem. Kromě schopnosti dotáhnout schůzku k pozitivnímu konci je však…

icon Proč se živnostníci vyhýbají marodění?

13.7.2017 

Nemocný podnikatel je čím dál větší raritou. Ukazuje to analýza Asociace malých a středních podniků a živnostníků, podle které se osoby samostatně výdělečně činné oproti předchozím rokům ještě více…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nenechat klienta převzít kontrolu nad jednáním

13.7.2017 

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní kontrolu nad průběhem a směřováním schůzky s potenciálním klientem. Vy jste znalci nabízeného produktu a víte, co musíte o…

Výpis 19811995 z celkem 7523