Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k probuzení zájmu potenciálních klientů

11.8.2017 

Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno uvědomují, jak moc ho potřebují, je jednoduché. Bohužel nežijeme v ideálním světě a v drtivé většině případů je nutné podobné…

icon Efektivní vedení důležitých změn (2/2): Co s lidmi?

11.8.2017 

Proč iniciativy mající za cíl organizační změny tak často selhávají? V předchozím článku jsme viděli, jak by měl vypadat proces přípravy změnu. Dobře nastavené procesy řízení změny bohužel nejsou…

Zpětná vazba: Inspirace od společnosti Adobe

11.8.2017 

Zaměstnanci by v ideálním případě potřebovali zpětnou vazbu ihned, mnozí manažeři však kromě výročního hodnocení výkonnosti příliš jiné zpětné vazby nesdílejí. Vždy se najde mnoho jiných úkolů, které…

icon HackerFest 2017 – antivirus je mrtvý, chytni si svého hackera

10.8.2017 

Letošní ročník konference HackerFest 2017 se zaměří na nejpalčivější otázky zajištění IT bezpečnosti v současné době pouhý antivirus již zdaleka není dostatečnou ochranou a odborníci na IT bezpečnost…

Článek v rámci předplatného icon Kvalitních kontaktů není nikdy dost

9.8.2017 

Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních nových kontaktů na potenciální zákazníky. Více kontaktů znamená více příležitostí. Efektivita při jejich získávání pak vede k …

Vyhrajte vstupenku na seminář o odškodňování pracovních úrazů - 3.10.2017, Olomouc

8.8.2017 

3. října 2017 se bude v Olomouci konat špičkově obsazený seminář Odškodňování pracovních úrazů a BOZP ve vzájemných souvislostech. Na problematiku pracovních úrazů a nemocí z povolání se ze svých…

icon Zvyšování výkonu obchodního týmu (2/2)

7.8.2017 

V předchozím článku jsme viděli, že zavedení a využívání systému CRM nebývá snadné, a proto se nemusíte ostýchat přiznat si problémy v této oblasti. Nyní se podíváme, jaké další problémy může mít váš…

Článek v rámci předplatného Konference GDPR – ochrana osobních údajů – nové nařízení EU

7.8.2017 

Společnost Seminaria pořádá ve středu 20. 9. 2017 v Praze celostátní konferenci na téma GDPR ochrana osobních údajů nové nařízení EU. Konference je určena statutárním zástupcům organizací,…

Novela zákona o zaměstnanosti – změny od července a října 2017

4.8.2017 

29. července 2017 nabyla na účinnosti novela zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Změny, které novela č. 206/2017 Sb. přináší, se týkají především zprostředkování zaměstnávání agenturami práce.…

icon Zvyšování výkonu obchodního týmu (1/2)

3.8.2017 

Někdy musíme udělat krok zpět a zkontrolovat svůj vlastní výkon, než můžeme pomáhat s výkonem svému týmu. Pokud byste chtěli svým obchodním zástupcům nabídnout užitečné informace a dobré rady,…

icon Tipy pro vyjednávání od profesionála (3/3): Jak se zlepšit pro příště

1.8.2017 

Nenechte si uniknout to, co vám protivníci mohou říct. To je jeden z nejdůležitějších tipů, které doporučuje Corey Kupfer, advokát a autor knihy Authentic Negotiating: Clarity, Detachment, &…

Zaměstnanci a zaměstnavatelé: Opravdu se známe?

1.8.2017 

Čeho si zaměstnanci nejvíce cení, jaké výhody považují kandidáti za nejatraktivnější a které je naopak nechávají chladnými? Na co by se měly firmy soustředit, aby byly v očích nových uchazečů i…

Online diagnostika Thalento pomůže s náborem, rozvojem i udržením talentů

31.7.2017 

Čas investovaný do výběru nebo rozvoje nevhodného zaměstnance je nesmírně drahý. Nemluvě o finančních nákladech. Online psychodiagnostika Thalento pomůže nahlédnout s předstihem do struktury…

Jak na tiskopisy k dočasné pracovní neschopnosti a ošetřování člena rodiny

28.7.2017 

Dnes jsem si pro vás připravila článek, ve kterém si přiblížíme jednotlivé díly tiskopisu pro hlášení dočasné pracovní neschopnosti a tiskopisu o potřebě ošetřování člena rodiny. Můžete si také pustit…

Článek v rámci předplatného icon 5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

27.7.2017 

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní a efektivní interakce s klienty. Spokojení zákazníci generují skrze další nákupy a doporučení…

Výpis 19661980 z celkem 7523