Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Jak implementovat GDPR nejen v HR procesech

6.11.2017 

Ačkoliv v České republice platí zákon 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů už 17 let, teprve nová norma GDPR (neboli Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679) platná od 25. května 2018 budí…

Článek v rámci předplatného icon Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí

6.11.2017 

Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro určitou myšlenku rozhodně není jen výsadou obchodníků. Nicméně se jedná o věc, kterou byste určitě využili nejen v práci, ale i…

Článek v rámci předplatného Microsoft Outlook již ukazuje profily ze sítě LinkedIn

3.11.2017 

V polovině minulého roku koupila společnost Microsoft profesní sociální síť LinkedIn za 26 miliard dolarů. Od té doby se vedou diskuse, zda dokáže tuto svou největší akvizici obchodně využít.…

Článek v rámci předplatného icon Jak přežít růst 4x jinak? Přijďte si pro inspiraci 30. 11. 2017

2.11.2017 

S růstem se setkáváme na každém kroku. S růstem ekonomiky, firem, obratů, počtu zaměstnanců, zisků, prostě se daří dobře. Růst s sebou však přináší i mnoho otazníků. Pro některé firmy je růst…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zefektivnit online nábor

1.11.2017 

Pracovní portály navštěvují jen lidé, kteří aktivně hledají práci. Pokud se vám tak nedostává vhodných uchazečů, musíte nepřímo oslovit i ty, kteří už někde pracují a nové zaměstnání momentálně…

icon Předností studia MBA na FP VUT v Brně je spolupráce s americkou University of St. Francis

31.10.2017 

Pokud cítíte potřebu rozvinout své manažerské schopnosti ještě o pořádný kus dál, zkušenosti nejen amerických lektorů vám k tomu určitě pomohou.

Studie: Geniální! Recruitment na jednom místě včetně kandidátů ze všech kanálů

30.10.2017 

Zoot, česká jednička mezi internetovými obchody s módou a designem, je postaven na optimismu, přátelství a kreativitě. Jejich misí je i nadále rozdávat radost a inspiraci prostřednictvím zajímavých…

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na Setkání s inspirací aneb když FIRMA ROSTE - Praha, 30. listopadu 2017

Audio  30.10.2017 

Co se děje, když firma roste? Některé věci už nefungují jako dřív. Co je nutné dělat jinak a kde se změnami začít? Procesy, nábor lidí, interní komunikace, firemní kultura, motivace lidí, nové firemní…

icon Všeználek na pracovišti

30.10.2017 

Všude byl, všechno zná a vy s ním musíte pracovat. Může to být váš podřízený, kolega nebo šéf. Většinou trpí pocitem nejistoty, ale může se chovat jako všeználek i proto, že již v minulosti dosáhl…

icon Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr

24.10.2017 

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento fenomén nazývá paradox volby možnost…

icon Objednejte si Katalog seminárních hotelů ZDARMA

23.10.2017 

Meetings.cz je on-line přehled prostorů vhodných pro konference, firemní akce, tréninky a školení, který je s vámi již 11 let a v současné době se zde nachází téměř 1.000 nejrůznějších zařízení.

Jak se skrze „zaříkávání koní“ přesvědčit o svých schopnostech a dovednostech?

23.10.2017 

Kůň je inteligentní osobnost s vynikajícími instinkty, které neošálíte. Díky tomu dokáže perfektně zrcadlit chování a uvažování člověka v přímé zpětné vazbě a umožnit mu lépe poznat sebe sama.

Článek v rámci předplatného icon Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

19.10.2017 

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.

Článek v rámci předplatného Má dnes kariérový poradce možnost získat oficiální uznání své odborné kvalifikace?

17.10.2017 

Navzdory vzrůstající poptávce po práci kariérových poradců doposud neexistuje ucelená koncepce systematického vzdělávání, která by pro výkon této pozice byla závazná, jako je tomu u většiny profesí.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

17.10.2017 

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě konverzačního hlediska nic neděje. Jedním z cílů…

Výpis 19661980 z celkem 7606