Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25078 článků.

icon Léto v číslech

17.7.2006 

Je sezóna letních dovolených a přestože mají pracovníci v USA oproti loňskému roku o jeden den dovolené navíc, jedna třetina tvrdí, že všechno volno nevyužije. Průměrně si každý pracovník nevybírá…

icon Jak vylepšit čtivost textů

17.7.2006 

Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná reklama, problém je stejný stále méně času a ochoty zákazníků číst. Naštěstí existuje řada technik, jak čtivost vylepšit.-…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit kvalitu uchazečů?

14.7.2006 

Studie opakovaně prokazují, že výběr uchazečů pouze pomocí pohovoru je nespolehlivý a neefektivní. Jen zřídka jsou pohovory dělány konzistentně, jsou subjektivní a často bývají ovlivněny předsudky.…

Článek v rámci předplatného Čerpání dovolené kvůli neplodnosti

14.7.2006 

Podle průzkumu si zaměstnanci, kteří potřebují podstoupit léčbu neplodnosti raději vezmou dovolenou, než aby zaměstnavateli sdělili svůj stav. 61 % léčených mělo obavy, nebo se styděli sdělit svůj…

Jak si naplánovat postup v kariéře

14.7.2006 

Zadostiučinění a seberealizace je důležitým předpokladem spokojeného profesionálního života. Do práce chodíme většinu života, a tak je dobré přemýšlet a plánovat, kam až v kariéře dospět. Úspěšná…

icon Manažer zahradníkem

14.7.2006 

Možná se to na první pohled nezdá, ale management má mnoho společného se zahradničením. Zahradníci například nenechávají rostliny jen tak růst, ale vytvářejí podmínky, které jim v růstu pomohou.…

Článek v rámci předplatného Elektronická komunikace je noční můrou amerických zaměstnavatelů

14.7.2006 

Špatné zacházení s elektronickou poštou si vybírá těžkou daň u amerických zaměstnavatelů. Nákladné soudní spory a propouštění zaměstnanců zaujímají nejvyšší místo na seznamu elektronických rizik.…

Článek v rámci předplatného icon Nejen novým zákazníkem živ je podnik

14.7.2006 

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a dokázat si udržet zákazníky stávající, kteří jsou skutečnou páteří úspěšného obchodu. Neschopnost postarat se o stávající…

Článek v rámci předplatného EU se na pracovní době stále neshodla

14.7.2006 

Na setkání předcházejícím neformální Radě ministrů pro zaměstnanost a sociální otázky v Helsinkách, evropští sociální partneři ukázali rozdílnost postojů ke směrnici o pracovní době.Schůzka zástupců…

icon Nebezpečí exotické dovolené

13.7.2006 

Češi volí pro svou dovolenou stále častěji exotická místa. Mnohdy však přitom zapomínají, kolik rizik je s návštěvou Asie, Afriky nebo Jižní Ameriky spojeno. Jedná se zejména o zdravotní rizika, mezi…

icon Pozor na rozvod, pane řediteli

13.7.2006 

I když je rozvod zejména osobní tragédie, může proniknout také na pracoviště a dokonce vás stát i místo, nemluvě o dobré pověsti. V posledních letech proběhla ve světě vlna veřejně propíraných rozvodů…

Článek v rámci předplatného icon Devět nápadů pro zákaznické středisko

13.7.2006 

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá panelová diskuse. Čtyři odborníci měli v šedesáti minutách formulovat šedesát nenákladných a snadno…

icon Jak udělat z on-line návštěvníka kupujícího zákazníka?

13.7.2006 

Úspěch přeměny zájmu na uskutečnění transakce závisí i v on-line obchodě na schopnosti spojit se s potenciálním klientem v jeho stávající fázi kupního procesu. Tento proces obnáší fáze posouzení…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

icon EU chce zónu volného obchodu s Ruskem

13.7.2006 

Evropská komise se snaží posílit vztahy s Ruskem a již v roce 2007 plánuje zahájit rozhovory o uzavření dohody o volném obchodu.Komise přijala doporučení na zahájení vyjednávání o nové smlouvě s…

Výpis 2019120205 z celkem 25078