Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

20 vůdcovských očekávání pro efektivní vůdcovský tým

9.3.2010 

Často se stává, že lidé nastupují do vůdcovských rolí, aniž by věděli, co od nich očekává jejich vlastní vedení. To je pak n&…

icon Networking nebolí

5.3.2010 

Jedním z nejdůležitějších podnikatelských nástrojů je schopnost budovat kontakty, ne pro každého je to však schopnost přirozená. Dobrá…

Ne každý program MBA je vhodný pro každého

4.3.2010 

Blížící se konec recese naznačuje, že brzy začnou vznikat nové příležitosti, a nastává tak vhodný čas začít pracovat na rozvoji svých dovedností. Jedním z nástrojů, který může pomoci k vzestupu v…

icon Rozhovor s panem Žižkou, ředitelem pro personalistiku a administrativu Třineckých železáren

3.3.2010 

Třinecké železárny již 171 let vyrábí dlouhé ocelové válcované výrobky. Na současné produkci oceli v ČR se podílejí více než jednou třetinou. Mimo to se pravidelně každý rok umisťují na předních…

Článek v rámci předplatného icon 12 zlatých pravidel prodeje

2.3.2010 

V oblasti prodeje platí určitá základní pravidla, která by měl znát a dodržovat každý obchodník. Článek je shrnuje jako „12 zlat&…

Článek v rámci předplatného 10 kariérních zklamání, kterým můžete předejít

23.2.2010 

Některá kariérní zklamání přicházejí dostatečně včas, abychom je mohli napravit. Jiná se však objevují až později, když se n&…

Článek v rámci předplatného icon eBay v nových jazycích včetně češtiny

17.2.2010 

Do konce března 2010 spustí aukční server eBay svou maloobchodní platformu v šesti nových jazycích včetně češtiny. Chce tak podpořit zahraniční…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k hodnotnější prezentaci

15.2.2010 

V obtížných ekonomických dobách hledají nakupující hodnotu. Vynikající příležitost přinášet hodnotu v různých…

Článek v rámci předplatného icon Jak se zbavit nákladných zákazníků bez ztráty reputace

11.2.2010 

Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje obratnost, není však nemožné. Každá firma začne dříve či později…

Článek v rámci předplatného icon Není zákazník, není byznys

10.2.2010 

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s vašimi službami? Existuje minimálně deset pádných důvodů. - Vynikaj&…

Článek v rámci předplatného Dobrá jazyková škola není jen zprostředkovatelem lektorů

5.2.2010  Rozhovor s Davidem Dvorským, ředitelem jazykové školy Glossa

David Dvorský je vzděláním doktor medicíny. Mezi kolegy majiteli jazykových škol v tom ale nejsem až tak výjimečný, občas se mezi námi vyskytují dost nečekané profese," říká. V devadesátých letech,…

icon Atraktivní prostory v centru Prahy za bezkonkurenční cenu

4.2.2010  Rozhovor s Vojtěchem Havířem, projektovým manažerem vzdělávací společnosti Tutor, s.r.o.

Kvalitní prostory pro školení nebo obchodní jednání s perfektním technickým vybavením nejsou levnou záležitostí. Vzdělávací společnost Tutor však nabízí své moderní učebny za velice příznivé ceny. a …

icon Hotel MAS*** Individuální přístup ke každému klientovi

4.2.2010 

Pouhých 85 km od Prahy se nachází hotel v městečku Sezimovo Ústí v těsné blízkosti města Tábor, který se v poslední době stává jedním z nejatraktivnějších návštěvních míst v Jižních Čechách. Poloha…

icon Odpočinout si od ruchu velkých měst

4.2.2010  Rozhovor s Miroslavem Kacetlem, ředitelem Hotelu JESENICE

"Na otázku čím budu, jsem vždy odpovídal, že kuchařem. A tak moje profesní kariéra začala učebním oborem kuchař u Interhotelu Brno", říká Miroslav Kacetl. Následovalo studium na hotelové škole. Do…

Článek v rámci předplatného Jak na jazykové vzdělávání v době krize

3.2.2010  Rozhovor s Petrou Padolsky, ředitelkou jazykové školy PRESTO

Petra Padolsky působí na pozici ředitelky jazykové školy PRESTO od roku 2009. Předtím se věnovala oblasti péče o zákazníky ve stejné společnosti. Vystudovala sociální práci, politologii a mezinárodní…

Výpis 20712085 z celkem 3050