Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19627 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak si i vytížený manažer může efektivně zorganizovat svůj čas?

31.10.2022 

Time management je pro mnohé vytížené manažery velkým oříškem. Jelikož mají spoustu povinností a během pracovního dne často vyvstanou nečekané záležitosti, které musí řešit, spousta z nich si nemá…

icon Jak působit jako manažer lidsky (ale neztratit nic ze své autority)

27.10.2022 

Základem úspěšného leadershipu je vzájemná důvěra mezi vámi (manažerem) a podřízenými. Ti vám ale mohou důvěřovat pouze ve chvíli, kdy vás vidí jako autentickou lidskou bytost. I manažer proto musí…

icon Na pozici Head of Communication do T-Mobile nastupuje Patricie Šedivá

27.10.2022 

Největší český mobilní operátor T-Mobile má novou šéfku externí komunikace, stala se jí Patricie Šedivá, která do společnosti přináší více než dvacet let profesních zkušeností v oblasti PR a…

Článek v rámci předplatného icon Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

27.10.2022 

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze a jenom o lidech. Částečně je to možná pravda, ale i tak platí, že Business-to-Business obchodování…

Ivo Toman: Říká se, pojďme lidi namotivovat a to je nehorázná blbost

27.10.2022  Rozhovor s Ing. Ivo Tomanem, lektorem, spisovatelem, motivačním řečníkem, specialistou na prodeje a zakladatelem TAXUS International

Ing. Ivo Toman je známý nejen jako expert na oblast motivace a spisovatel, ale také jako specialista na přímý prodej. O svém životním příběhu, klíčových dovednostech prodejců a také vlastní motivaci…

David Fojtík, humancraft na HREA – Mám radost, že se stále investuje do vzdělávání a rozvoje - zvu vás na konferenci humanbrand 8. listopadu 2022

26.10.2022 

HR je oblast, která byla často opomíjena, přitom má velký vliv na fungování všech firem. Trend se však obrací k lepšímu a to třeba i díky snaze profesní organizace People management forum, která…

Desatero dobrého recruitera aneb dva měsíce v kůži kandidáta: Obchodní zástupce na druhý pohled - díl 5

26.10.2022 

Další díl ze série Cesta k lepšímu náboru se trochu vymyká klasickému formátu těchto příběhů. Tentokrát nebudeme odkazovat na náš tajný průzkum, kde jsme byli hodnoceni ostatními personalisty my, ale…

Digitální pohodlí zaměstnanců se podceňuje. Investici do něj přitom ocení i zákazníci

25.10.2022 

Firmy ve svých digitálních kanálech masivně investují do zákaznické zkušenosti. Počítají a testují v ní každé kliknutí. Své vlastní zaměstnance naproti tomu často opomíjejí. Jejich digitální zkušenost…

icon Jak poznáte, že jste mikromanažer? Čtyři signály, které vám to prozradí

25.10.2022 

Málokterý manažer by o sobě dobrovolně prohlásil, že je mikromanažer. Dokonce ani mikromanažer by to neřekl. A to z toho důvodu, že si to často ani sám neuvědomuje. Pokud máte sklony k…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

25.10.2022 

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více dodavatelům pro nabídku daného produktu nebo služby. Nezřídka tak musíte z pozice prodejce svoji vlastní nabídku obhajovat proti té,…

Intenzivnější digitalizace HR nás teprve čeká

24.10.2022  Rozhovor s Janem Havlasem, CEO společnosti Pinya s.r.o.

Digitalizace HR je trend, který se nedá zastavit a je to ta správná cesta, jak se zbavit zbytečné administrativy. Přestože se tomu řada firem dlouho bránila, covid a práce na dálku je přiměla změnit…

Příběhy, káva, paragrafy: zveme vás na konferenci Podzimní HR café, 15. listopadu 2022

24.10.2022 

Personální svět není poskládaný jen z paragrafů zákonů, směrnic a vyhlášek, ale tvoří ho především lidé a jejich příběhy. Vypravíme se za nimi v doprovodu zkušených odborníků a nabídneme koktejl…

icon 5 tipů, jak být oblíbený o svých podřízených (a neztratit nic ze své autority)

24.10.2022 

Který manažer by nechtěl, aby jeho podřízení před svým přáteli říkali: „Mám skvělého šéfa“? Spokojení zaměstnanci, kteří si rozumí se svým nadřízeným, nejenže pomáhají vytvářet zdravé a přátelské…

icon Jak může ITIL pomoci transformovat efektivitu service desku v mezinárodním prostředí?

24.10.2022 

Prodejci automobilů ve skupině Renault/Nissan – se sídlem ve Švýcarsku a Rakousku – generovali 1 000 IT požadavků (tiketů) měsíčně, z nichž 75 % tvořily požadavky na služby a 25 % incidenty. Stávající…

Pouze 1 z 10 Čechů očekává letos růst mzdy nad 10 %, většina zaměstnanců se zatím žádného přilepšení kvůli inflaci nedočkala

21.10.2022 

Více než 60 % zaměstnanců potvrzuje, že jejich zaměstnavatel zatím v odměňování nijak nezareagoval na současnou ekonomickou situaci. I mezi těmi zaměstnanci, kterým zaměstnavatel přilepšil, je…

Výpis 20712085 z celkem 19627