Hodíte se pro on-line vzdělávání?
On-line studium může být zábavný a hodnotný zážitek, není však pro každého. Dříve, než se rozhodnete studovat elektronickou cestou, měli byste se proto přesvědčit, zda je tento způsob vzdělávání pro…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.
On-line studium může být zábavný a hodnotný zážitek, není však pro každého. Dříve, než se rozhodnete studovat elektronickou cestou, měli byste se proto přesvědčit, zda je tento způsob vzdělávání pro…
Obchodní etiketa zahrnuje mnohem více, než vědět jak, kdy a proč se zachovat určitým způsobem. Jednou ze zásadních věcí je také držet se nepsané e-mailové etiky.Čím více firem se vdnešní době…
Maddenovi vždy milovali psy a v loni v listopadu začali zajímavé podnikání. Tento pár ze San Diega, majitelé několika psích šampiónů, se rozhodli využít poptávky po službách pro mazlíčky. Nechali…
Co se jeví jednoduché stvořiteli, je zřídka tak prosté pro zákazníka.Například vypalovačka Philips. Její software je, dle zkušenosti autora, docela obtížné nainstalovat, musel provést několik…
V dnešní uspěchané době můžeme lehce ztratit rovnováhu tím, že se pokoušíme zvládat mnoho rolí nejčastěji těch pracovních.Životní rovnováha může být nepolapitelným cílem, pokud sami sebe přetahujeme,…
Mnoho velkých firem poskytuje zaměstnancům školení a kursy, které potřebují pro vykonávání své práce. Existence těchto programů ve vaší firmě znamená, že její vedení věří ve vývoj zaměstnanců jako…
Absolvoval studia pedagogiky a historie na královéhradecké univerzitě a postgraduální studium personálního řízení na Karlově univerzitě. Na Sheffield Hallam University studoval strategické řízení…
Uchazeči mají konsistentně malý užitek z technologických vylepšení, zatímco většině náborářů technologie ulehčila život. Místo volání nebo osobních účastí, mohou surfovat po internetu, neboť velký…
Většina vyšších manažerů rozumí výhodám, které mohou všem jejich zaměstnancům zajistit nástroje business inteligence (BI). Nemusí však být připravena na běžné problémy, které s sebou projekty BI…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo…
Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve…
Každý zaměstnanec by měl vědět, co se děje v jeho firmě, jak si jeho zaměstnavatel stojí. V řadě případů se to však zaměstnanci nedozvídají od svých manažerů, ale zvenku. Podle nedávné studie…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…
Rozhlédněte se kolem sebe. Jsou vaši zaměstnanci apatičtí, nebo plní energie? Vypadá to, že nemají o svou práci zájem, nebo pracují s využitím veškerého svého potenciálu? Většina zaměstnavatelů se…
Kdy získala práce tak špatnou pověst? Máte každé pondělí ráno špatnou náladu a děkujete bohu, když přijde pátek odpoledne?Povědomí, že práce nás odvádí od životních radostí, je relativně nové. Do 19.…