Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Hodíte se pro on-line vzdělávání?

30.8.2005 

On-line studium může být zábavný a hodnotný zážitek, není však pro každého. Dříve, než se rozhodnete studovat elektronickou cestou, měli byste se proto přesvědčit, zda je tento způsob vzdělávání pro…

icon E-mailová etiketa

30.8.2005 

Obchodní etiketa zahrnuje mnohem více, než vědět jak, kdy a proč se zachovat určitým způsobem. Jednou ze zásadních věcí je také držet se nepsané e-mailové etiky.Čím více firem se vdnešní době…

Článek v rámci předplatného icon Neobvyklé podnikání

30.8.2005 

Maddenovi vždy milovali psy a v loni v listopadu začali zajímavé podnikání. Tento pár ze San Diega, majitelé několika psích šampiónů, se rozhodli využít poptávky po službách pro mazlíčky. Nechali…

icon Jednoduchost není samozřejmost

30.8.2005 

Co se jeví jednoduché stvořiteli, je zřídka tak prosté pro zákazníka.Například vypalovačka Philips. Její software je, dle zkušenosti autora, docela obtížné nainstalovat, musel provést několik…

Nedovolte práci narušit vaši rovnováhu

30.8.2005 

V dnešní uspěchané době můžeme lehce ztratit rovnováhu tím, že se pokoušíme zvládat mnoho rolí nejčastěji těch pracovních.Životní rovnováha může být nepolapitelným cílem, pokud sami sebe přetahujeme,…

Přesvědčte zaměstnance k účasti na firemním vzdělávání

30.8.2005 

Mnoho velkých firem poskytuje zaměstnancům školení a kursy, které potřebují pro vykonávání své práce. Existence těchto programů ve vaší firmě znamená, že její vedení věří ve vývoj zaměstnanců jako…

icon Rozhovor s Lubošem Tejklem, výkonným ředitelem úseku lidských zdrojů společnosti ČEZ

30.8.2005 

Absolvoval studia pedagogiky a historie na královéhradecké univerzitě a postgraduální studium personálního řízení na Karlově univerzitě. Na Sheffield Hallam University studoval strategické řízení…

Seznam práv uchazečů o zaměstnání

29.8.2005 

Uchazeči mají konsistentně malý užitek z technologických vylepšení, zatímco většině náborářů technologie ulehčila život. Místo volání nebo osobních účastí, mohou surfovat po internetu, neboť velký…

icon Co byste měli vědět o BI

29.8.2005 

Většina vyšších manažerů rozumí výhodám, které mohou všem jejich zaměstnancům zajistit nástroje business inteligence (BI). Nemusí však být připravena na běžné problémy, které s sebou projekty BI…

Článek v rámci předplatného icon Aby zákazník vydržel

29.8.2005 

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo…

icon Jak na komunikační dovednosti

29.8.2005 

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve…

Interní komunikace - drby a odkládání

26.8.2005 

Každý zaměstnanec by měl vědět, co se děje v jeho firmě, jak si jeho zaměstnavatel stojí. V řadě případů se to však zaměstnanci nedozvídají od svých manažerů, ale zvenku. Podle nedávné studie…

icon Poznejte svého zákazníka

26.8.2005 

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…

Jak inspirovat zaměstnance

26.8.2005 

Rozhlédněte se kolem sebe. Jsou vaši zaměstnanci apatičtí, nebo plní energie? Vypadá to, že nemají o svou práci zájem, nebo pracují s využitím veškerého svého potenciálu? Většina zaměstnavatelů se…

icon Může být práce zdrojem uspokojení?

26.8.2005 

Kdy získala práce tak špatnou pověst? Máte každé pondělí ráno špatnou náladu a děkujete bohu, když přijde pátek odpoledne?Povědomí, že práce nás odvádí od životních radostí, je relativně nové. Do 19.…

Výpis 2116621180 z celkem 25065