Problémy jsou pro mne výzvy
Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…
Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.
Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…
V České republice výrazně posiluje nakupování zboží zařazeného za výhodnější cenu do akčních nabídek. Ukázal to výzkum společnosti GfK Czech. Nejvíce se to projevuje u značkového rychloobrátkového…
Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti. Tato věta plně odpovídá způsobu myšlení, kterým se ve společnosti LMC rozhodli řídit a zároveň dodávají, že každý, kdo v životě…
Poskytovatele školení nelze vybírat bez toho, abyste měli jasnou představu o cílech, kterých chcete prostřednictvím školení dosáhnout. Pak je třeba zhodnotit kvalitu nabízeného školení a schopnosti…
Třetina českých domácností se při nákupu rozhoduje podle reklamních letáků. Dalších 43 % procent si letáky prohlíží. Největší roli hrají letáky při rozhodování o nákupu v diskontech, hypermarketech a…
Jak jste se vlastně dostal k HR? Já se asi v HR narodil, již od školy hlavně přes sport jsem stále něco a někoho organizoval, trénoval, rozvíjel. Vystudoval jsem fytotechniku, ale abych uživil…
Business Leaders Forum vyhlašuje již 19. ročník soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí pro soutěžní projekty dokončené v roce 2009. Zúčastnit se mohou všichni, kdo pozitivně ovlivňují…
Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších předpokladů dlouhodobé spolupráce se zákazníky. - Důvěra. Bez důvěry žádného zákazníka nezískáte.…
S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…
Manažeři, kteří se zabývají řízením talentů, by se měli právě nyní soustředit na své hvězdné hráče, aby o ně nepřišli, až se ekonomické situace zlepší. - Pravdivě informujte zaměstnance o tom, jak…
Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků. Nejdůležitějším faktorem pro úspěch produktu jsou však obchodníci, kteří budují loajalitu zákazníků. Obchodník…
Rozhovor Zuzany Čempelové se spolumajitelem NetDirectu Janem Svobodou o tom jak malá česká firma vytřela zrak světové konkurenci, o tom jak v období krize dosáhnout růstu a jak vidí budoucnost svou a…
Daří se vám také poměrně úspěšně pronikat na zahraniční trhy. V loňském roce, jste se umístili v soutěži Exportér roku 2008 v kategorii Střední exportéři na 5. místě a v kategorii Moravskoslezský kraj…
Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a nejžhavějších trendech v marketingu? Nejste sami. Skákat od jedné nejnovější myšlenky ke druhé však v současné době není…
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná příprava. Nakupující nesnášejí…