Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Problémy jsou pro mne výzvy

11.1.2010  Rozhovor s Alešem Jircem, vedoucím Vzdělávacího centra společnosti Hewlett-Packard

Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…

icon Výzkum: Češi více nakupují v akcích

7.1.2010 

V České republice výrazně posiluje nakupování zboží zařazeného za výhodnější cenu do akčních nabídek. Ukázal to výzkum společnosti GfK Czech. Nejvíce se to projevuje u značkového rychloobrátkového…

icon Rozhovor s Dagmar Šimonovou, manažerkou péče o zaměstnance ve společnosti LMC

6.1.2010 

Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti. Tato věta plně odpovídá způsobu myšlení, kterým se ve společnosti LMC rozhodli řídit a zároveň dodávají, že každý, kdo v životě…

Jak si vybrat poskytovatele firemního školení

23.12.2009 

Poskytovatele školení nelze vybírat bez toho, abyste měli jasnou představu o cílech, kterých chcete prostřednictvím školení dosáhnout. Pak je třeba zhodnotit kvalitu nabízeného školení a schopnosti…

icon Třetina Čechů se řídí letáky

22.12.2009 

Třetina českých domácností se při nákupu rozhoduje podle reklamních letáků. Dalších 43 % procent si letáky prohlíží. Největší roli hrají letáky při rozhodování o nákupu v diskontech, hypermarketech a…

V HR jsem se asi narodil

8.12.2009  Rozhovor se Zdeňkem Šimkem, ředitelem společnosti REVITCOM.EU

Jak jste se vlastně dostal k HR? Já se asi v HR narodil, již od školy hlavně přes sport jsem stále něco a někoho organizoval, trénoval, rozvíjel. Vystudoval jsem fytotechniku, ale abych uživil…

Článek v rámci předplatného 19. ročník soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2009

4.12.2009 

Business Leaders Forum vyhlašuje již 19. ročník soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí pro soutěžní projekty dokončené v roce 2009. Zúčastnit se mohou všichni, kdo pozitivně ovlivňují…

Článek v rámci předplatného icon 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

15.11.2009 

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších předpokladů dlouhodobé spolupráce se zákazníky. - Důvěra. Bez důvěry žádného zákazníka nezískáte.…

icon Rozhovor s Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť

2.11.2009 

S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…

icon 10 kroků k udržení hvězdných hráčů

20.10.2009 

Manažeři, kteří se zabývají řízením talentů, by se měli právě nyní soustředit na své hvězdné hráče, aby o ně nepřišli, až se ekonomické situace zlepší. - Pravdivě informujte zaměstnance o tom, jak…

Článek v rámci předplatného icon Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník

13.10.2009 

Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků. Nejdůležitějším faktorem pro úspěch produktu jsou však obchodníci, kteří budují loajalitu zákazníků. Obchodník…

icon Rozhovor s Janem Svobodou, spolumajitelem firmy NetDirect

13.10.2009 

Rozhovor Zuzany Čempelové se spolumajitelem NetDirectu Janem Svobodou o tom jak malá česká firma vytřela zrak světové konkurenci, o tom jak v období krize dosáhnout růstu a jak vidí budoucnost svou a…

icon Rozhovor s generálním ředitelem ARMATURY Group a.s. Ing. Vladimírem Nekudou, MBA - část druhá

6.10.2009 

Daří se vám také poměrně úspěšně pronikat na zahraniční trhy. V loňském roce, jste se umístili v soutěži Exportér roku 2008 v kategorii Střední exportéři na 5. místě a v kategorii Moravskoslezský kraj…

Článek v rámci předplatného icon Držte se toho, co funguje

5.10.2009 

Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a nejžhavějších trendech v marketingu? Nejste sami. Skákat od jedné nejnovější myšlenky ke druhé však v současné době není…

Článek v rámci předplatného icon Co vadí zákazníkům?

23.9.2009 

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná příprava. Nakupující nesnášejí…

Výpis 21162130 z celkem 3050