Co vadí zákazníkům?
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná příprava. Nakupující nesnášejí…
Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3066 článků.
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná příprava. Nakupující nesnášejí…
Malé firmy mají malý prostor pro chyby. Chyba v začátku je může dokonce potopit dříve, než se stačí rozjet. Článek proto upozorňuje na běžné chyby začínajících malých firem. - Přeceňování produktů.…
Manažerské chování se často liší od obecně přijímaných nejlepších postupů". Je tomu tak proto, že nejlepší postupy: - Nejsou vždy nejlepší. Fungují pro konkrétní firmu na konkrétním trhu v konkrétním…
Ztráta zákazníka vyžaduje obdobné úsilí jako jeho získání. Firmy a jejich zaměstnanci jednající se zákazníky by se proto měli ujistit, že nesměřují své úsilí špatným směrem. Článek přichází s…
Obtížné ekonomické časy přinášejí zvýšený stres, který si vybírá svou daň zejména na malých podnikatelích. Článek proto radí, jak se bez ohledu na ekonomickou situaci nenechat pohltit stresem. -…
Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše…
Přáli jste si někdy, aby vám dodavatel firemního vzdělávání dokázal číst myšlenky? Věřte, nebo ne, totéž si přejí i dodavatelé. Článek proto upozorňuje na základní věci, které si dodavatelé vzdělávání…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na efektivitu svých inzertních výdajů. Ukázal to průzkum komunikační skupiny Mather. Téměř tři čtvrtiny z nich byly nuceny provést změny…
Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z nejefektivnějších cest k udržení ziskovosti. Článek proto shrnuje několik tipů, jak si získat důvěru zákazníků malé firmy. -…
V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem si však skutečně udrží prosperitu. Článek proto radí, jak získat větší podíl na trhu v obtížných časech.Buďte disciplinovaní…
V České republice bylo v posledních několika letech, před příchodem ekonomické krize, hodně populární slovní spojení WORK LIFE BALANCE. Pamatuji si, jak jsme v našem oddělení HR v ČR připravovali…
V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost vyjednávání stává stále hodnotnější obchodní dovedností. Článek shrnuje deset rad, jak se stát lepším vyjednavačem.- Pochopte…
Kurz cizího jazyka absolvovaný v zahraničí je odborníky označován za nejefektivnější. V Česku tuto možnost nabízejí stovky jazykových škol a také cestovní kanceláře. Dvoutýdenní pobyt spojený s výukou…
Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké překvapení. Jedna marketingová kampaň získala cenu hned ve třech kategoriích - přímé reklamě, kybernetické reklamě a PR. To se…
Můj odchod do Kazachstánu byla rychlovka. Byla jsem zvyklá, ještě za svého minulého pracovního působení, že odjezd pracovníků do zahraničí se připravoval několik týdnů ba i měsíců. Tady, jak se říká,…