Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.

Povýšení škodí zdraví

14.4.2009 

Výzkum odborníků na ekonomii a psychologii zbritské University of Warwick zjistil, že povýšení způsobuje vprůměru o 10 % vyšší duševní napětí a nechává zaměstnancům o 20 % méně času na návštěvu…

icon 25 cest k loajalitě zákazníků

1.4.2009 

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající zákaznické služby základním předpokladem úspěchu firem. Jak si tedy udržet zákazníky - nejlépe natrvalo?- Odměňujte své zákazníky.…

icon 5 chyb při budování značky

23.3.2009 

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku poškozují důvěru vjejich značky. Dobrá zpráva je, že se tomu lze vyhnout. Článek upozorňuje na pět chyb, které mohou sabotovat…

icon Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

20.3.2009 

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…

icon Doba si žádá inteligentní optimismus

19.3.2009 

Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém zdravotní péče, války po celém světě, ceny ropy, vážný ekonomický pokles... Stačí se podívat na titulky novin a člověku se nechce…

icon Sedm smrtelných hříchů manažerských odměn

16.3.2009 

Finanční odměňování manažerů je vsoučasné době terčem kritiky veřejnosti a politiků. Řada organizací si to však zapříčinila sama příliš jednoduchým a paušálním přístupem kměření výkonnosti svých…

Článek v rámci předplatného Motivace nemusí stát balík

12.3.2009 

Bez ohledu na snižování nákladů, odkládání placení účtů, rychlejšího inkasování a upravování obchodních modelů mohou dnes firmy využít řady nenákladných způsobů, jak motivovat své zaměstnance.Suzanne…

Článek v rámci předplatného I propouštět se musí umět

12.3.2009 

Řada firem začala snižovat stavy ve snaze ušetřit náklady. Často však při tom dochází kchybám, které se na nákladech opět negativně podepíší. Jaké to jsou?- Nedostatečné snižování. Snižování stavů je…

icon Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

9.3.2009 

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…

icon USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

5.3.2009 

Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy se ve Spojených státech podepsaly na dramatickém poklesu investic do přímé poštovní reklamy. Podle marketingové konzultační…

Článek v rámci předplatného icon Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

3.3.2009 

On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však nedokončí nákup proto, že nemají zvaší…

Při omezování vzdělávání myslete na budoucnost

25.2.2009 

V obtížných ekonomických dobách patří rozpočet na vzdělávání zaměstnanců mezi první, kterých se dotkne krácení. I vtakové situaci se však dá dělat mnoho.- Připravte se. Projděte všechny vzdělávací…

icon On-line newsroom v deseti krocích

24.2.2009 

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete se tak však připravit o bezplatnou publicitu. Stačí vám přitom deset jednoduchých kroků.- Tiskové…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

19.2.2009 

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější je však přimět je, aby o vás (nebo vaší značce) říkali správné věci. Je složitější je pak udržet tuto diskusi, protože se…

icon Spokojenost není loajalita

17.2.2009 

Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a zaměstnanců. Investují obrovské sumy do reklamy a propagace za účelem oslovení nových zákazníků, zatímco opomíjejí nebo…

Výpis 21462160 z celkem 3029