Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

24.4.2009 

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických zkušeností. Kritici hovoří o tom, že zákazníky dnes zajímá pouze cena, které jsou ochotni podřídit vše ostatní. Pokud i vy…

Článek v rámci předplatného icon New York Times hlásí další ztráty

22.4.2009 

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho ztráta za první čtvrtletí letošního prohloubila, především proto, že př&…

Článek v rámci předplatného icon Nemáte nápad na e-mailovou kampaň?

17.4.2009 

Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou marketingovou kampaň, ale nemůžete se hnout zmísta. Potřebujete zajímavý článek do newsletteru nebo spouštěcí bod pro svou první…

icon Nejbohatší podnikatelé vyrážejí do vesmíru

16.4.2009 

Navzdory současné ekonomice se americký podnikatel maďarského původů a softwarový magnát Charles Simonyi chystá na svou již druhou cestu kMezinárodní vesmírné stanici (International Space Station -…

icon Deset cest ke snížení nákladů o 20 % (2. část)

15.4.2009 

Jak si vekonomické recesi udržet zdravé hospodářské výsledky? Největší světová konzultační společnost zaměřená na zlepšování nákladů firem Expense Reduction Analysts tvrdí, že většina organizací může…

icon Deset cest ke snížení nákladů o 20 % (1. část)

15.4.2009 

Jak si vekonomické recesi udržet zdravé hospodářské výsledky? Největší světová konzultační společnost zaměřená na zlepšování nákladů firem Expense Reduction Analysts tvrdí, že většina organizací může…

Povýšení škodí zdraví

14.4.2009 

Výzkum odborníků na ekonomii a psychologii zbritské University of Warwick zjistil, že povýšení způsobuje vprůměru o 10 % vyšší duševní napětí a nechává zaměstnancům o 20 % méně času na návštěvu…

icon 25 cest k loajalitě zákazníků

1.4.2009 

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající zákaznické služby základním předpokladem úspěchu firem. Jak si tedy udržet zákazníky - nejlépe natrvalo?- Odměňujte své zákazníky.…

icon 5 chyb při budování značky

23.3.2009 

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku poškozují důvěru vjejich značky. Dobrá zpráva je, že se tomu lze vyhnout. Článek upozorňuje na pět chyb, které mohou sabotovat…

icon Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

20.3.2009 

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…

icon Doba si žádá inteligentní optimismus

19.3.2009 

Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém zdravotní péče, války po celém světě, ceny ropy, vážný ekonomický pokles... Stačí se podívat na titulky novin a člověku se nechce…

icon Sedm smrtelných hříchů manažerských odměn

16.3.2009 

Finanční odměňování manažerů je vsoučasné době terčem kritiky veřejnosti a politiků. Řada organizací si to však zapříčinila sama příliš jednoduchým a paušálním přístupem kměření výkonnosti svých…

Článek v rámci předplatného Motivace nemusí stát balík

12.3.2009 

Bez ohledu na snižování nákladů, odkládání placení účtů, rychlejšího inkasování a upravování obchodních modelů mohou dnes firmy využít řady nenákladných způsobů, jak motivovat své zaměstnance.Suzanne…

Článek v rámci předplatného I propouštět se musí umět

12.3.2009 

Řada firem začala snižovat stavy ve snaze ušetřit náklady. Často však při tom dochází kchybám, které se na nákladech opět negativně podepíší. Jaké to jsou?- Nedostatečné snižování. Snižování stavů je…

icon Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

9.3.2009 

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…

Výpis 21612175 z celkem 3050