Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3088 článků.

Článek v rámci předplatného icon 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

15.11.2009 

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších předpokladů dlouhodobé spolupráce se zákazníky. - Důvěra. Bez důvěry žádného zákazníka nezískáte.…

icon Rozhovor s Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť

2.11.2009 

S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…

icon 10 kroků k udržení hvězdných hráčů

20.10.2009 

Manažeři, kteří se zabývají řízením talentů, by se měli právě nyní soustředit na své hvězdné hráče, aby o ně nepřišli, až se ekonomické situace zlepší. - Pravdivě informujte zaměstnance o tom, jak…

Článek v rámci předplatného icon Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník

13.10.2009 

Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků. Nejdůležitějším faktorem pro úspěch produktu jsou však obchodníci, kteří budují loajalitu zákazníků. Obchodník…

icon Rozhovor s Janem Svobodou, spolumajitelem firmy NetDirect

13.10.2009 

Rozhovor Zuzany Čempelové se spolumajitelem NetDirectu Janem Svobodou o tom jak malá česká firma vytřela zrak světové konkurenci, o tom jak v období krize dosáhnout růstu a jak vidí budoucnost svou a…

icon Rozhovor s generálním ředitelem ARMATURY Group a.s. Ing. Vladimírem Nekudou, MBA - část druhá

6.10.2009 

Daří se vám také poměrně úspěšně pronikat na zahraniční trhy. V loňském roce, jste se umístili v soutěži Exportér roku 2008 v kategorii Střední exportéři na 5. místě a v kategorii Moravskoslezský kraj…

Článek v rámci předplatného icon Držte se toho, co funguje

5.10.2009 

Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a nejžhavějších trendech v marketingu? Nejste sami. Skákat od jedné nejnovější myšlenky ke druhé však v současné době není…

Článek v rámci předplatného icon Co vadí zákazníkům?

23.9.2009 

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná příprava. Nakupující nesnášejí…

icon Nejčastější chyby začínajících firem

17.9.2009 

Malé firmy mají malý prostor pro chyby. Chyba v začátku je může dokonce potopit dříve, než se stačí rozjet. Článek proto upozorňuje na běžné chyby začínajících malých firem. - Přeceňování produktů.…

icon Pozor na nejlepší postupy

14.9.2009 

Manažerské chování se často liší od obecně přijímaných nejlepších postupů". Je tomu tak proto, že nejlepší postupy: - Nejsou vždy nejlepší. Fungují pro konkrétní firmu na konkrétním trhu v konkrétním…

Článek v rámci předplatného icon 10 přímých cest ke ztrátě zákazníků

11.9.2009 

Ztráta zákazníka vyžaduje obdobné úsilí jako jeho získání. Firmy a jejich zaměstnanci jednající se zákazníky by se proto měli ujistit, že nesměřují své úsilí špatným směrem. Článek přichází s…

icon Nestresujte se krizí

7.9.2009 

Obtížné ekonomické časy přinášejí zvýšený stres, který si vybírá svou daň zejména na malých podnikatelích. Článek proto radí, jak se bez ohledu na ekonomickou situaci nenechat pohltit stresem. -…

Článek v rámci předplatného icon Prodejní techniky pro ženy

20.8.2009 

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše…

5 toužebných přání dodavatelů vzdělávání

19.8.2009 

Přáli jste si někdy, aby vám dodavatel firemního vzdělávání dokázal číst myšlenky? Věřte, nebo ne, totéž si přejí i dodavatelé. Článek proto upozorňuje na základní věci, které si dodavatelé vzdělávání…

icon České firmy usilují o efektivnější marketingové výdaje

18.8.2009 

České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na efektivitu svých inzertních výdajů. Ukázal to průzkum komunikační skupiny Mather. Téměř tři čtvrtiny z nich byly nuceny provést změny…

Výpis 21612175 z celkem 3088