Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

icon USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

5.3.2009 

Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy se ve Spojených státech podepsaly na dramatickém poklesu investic do přímé poštovní reklamy. Podle marketingové konzultační…

Článek v rámci předplatného icon Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

3.3.2009 

On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však nedokončí nákup proto, že nemají zvaší…

Při omezování vzdělávání myslete na budoucnost

25.2.2009 

V obtížných ekonomických dobách patří rozpočet na vzdělávání zaměstnanců mezi první, kterých se dotkne krácení. I vtakové situaci se však dá dělat mnoho.- Připravte se. Projděte všechny vzdělávací…

icon On-line newsroom v deseti krocích

24.2.2009 

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete se tak však připravit o bezplatnou publicitu. Stačí vám přitom deset jednoduchých kroků.- Tiskové…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

19.2.2009 

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější je však přimět je, aby o vás (nebo vaší značce) říkali správné věci. Je složitější je pak udržet tuto diskusi, protože se…

icon Spokojenost není loajalita

17.2.2009 

Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a zaměstnanců. Investují obrovské sumy do reklamy a propagace za účelem oslovení nových zákazníků, zatímco opomíjejí nebo…

icon Závratná cena počítačové kriminality

13.2.2009 

Firmy riskují ztráty ve výši až 1 bilionu amerických dolarů vpodobě krádeží dat a dalších forem kybernetické kriminality. Ukázal to mezinárodní výzkum společnosti McAfee, která patří mezi přední…

Jak vycházet se zaměstnanci

6.2.2009 

Chcete dobře vycházet slidmi vpráci? Držte se následujících doporučení.- Dávejte si pozor na tón hlasu. To, jak něco řeknete, bývá důležitější než to, co řeknete. Zejména vkrizových situacích držte…

icon Proč u vás nenakupují?

3.2.2009 

Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak, jak byste si přáli? Seznamte se se základními důvody, proč zákazníci nenakupují.- Nejsou informovaní o vašem produktu.…

Článek v rámci předplatného icon Zdokonalte svůj marketing ve vyhledávačích

2.2.2009 

Zejména pro malé firmy znamená přežití vsoučasné ekonomické situaci vyšší investice do marketingu a propagace. Nákladově efektivní cestou může být marketing vinternetových vyhledávačích. Jeho…

Britští manažeři chtějí nižší daně za vzdělávání zaměstnanců

28.1.2009 

Britská manažerská organizace Chartered Management Institute (CMI) vyzývá vládu, aby se postavila ekonomické recesi tím, že nabídne daňové úlevy firmám, které svým zaměstnancům poskytují vzdělávání.…

icon 7 trendů v on-line marketingu pro rok 2009

22.1.2009 

Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy. Firmy se vdůsledku toho budou…

Článek v rámci předplatného Jak na duševní problémy v práci

21.1.2009 

Světová zdravotnická organizace odhaduje, že u 200-300 zkaždé tisícovky lidí existuje předpoklad, že budou mít duševní problémy. Zaměstnanci, kteří onemocní duševní chorobou, však nemusejí nutně…

icon Principy úspěšného přesvědčování

19.1.2009 

Podle Harveye MacKaye, autora knihy Swim With the Sharks (Plavte se žraloky), je nejvíce chybějící dovedností vpodnikatelském světě schopnost promlouvat kdavům, schopnost prezentovat se. Pokud chcete…

Článek v rámci předplatného Ještě se můžete přihlásit do soutěže o ekologickou cenu

15.1.2009 

Společnost Business Leaders Forum (BLF) vyhlásila v pořadí již 18. ročník prestižní soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí pro soutěžní projekty dokončené v roce 2008. Uzávěrka byla…

Výpis 21762190 z celkem 3050