Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4187 článků.

icon Jaký důvod k odchodu je dostatečně vážný?

1.7.2013 

Všichni občas přemýšlíme o změně práce. Ať už nám však v současné vadí cokoli, měli bychom vždy důkladně zvážit, zda to odchod k jinému zaměstnavateli vyřeší. Typickým příkladem nespokojenosti je málo…

icon Rebelství ano, ale jen ve prospěch týmu

28.6.2013 

Máte v týmu zaměstnance, který podává výborné výkony, ale neustále kritizuje všechny a všechno. Pokaždé, když něco řeknete, otevřeně vystupuje s opačným názorem. Dosud jste to ignorovali, ale nyní již…

Pokročilá témata pro zefektivnění náborových procesů

28.6.2013 

Chcete patřit se svými náborovými praktikami k elitním firmám na trhu? Jste si jisti, že metody výběru kandidátů ve vaší společnosti jsou adekvátní? A víte, kde a jak zaujmout žádané uchazeče na trhu…

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

26.6.2013 

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům. Bezpochyby platí, že zaměření na zákazníky je nedílnou součástí úspěchu v jakémkoliv současném podnikání. Firmy často vyhledávají…

icon Příběhy obchodování

25.6.2013 

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o příběhy, které najdeš detailně popsané v knize Prodej, dřina nebo hra. Kniha popisuje události z konkrétních obchodních…

icon Kam se poděli skuteční lídři?

24.6.2013 

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních pater. Pohled nám tak padne na lidi, kteří vedou ostatní. Vedení lidí je jednou ze…

S rostoucí nespokojeností s Work-Life Balance roste i pravděpodobnost odchodu zaměstnanců

19.6.2013 

Nový výzkum mezinárodní poradenské společnosti Hay Group ukázal, že více než jedna čtvrtina zaměstnanců (27%) organizací, které nejsou vnímány jako firmy, které podporují rovnováhu mezi osobním a…

icon Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

17.6.2013 

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela jinou přípravu než prodej seniorním manažerům společnosti. Server Customer Think připravil pět otázek, které je třeba…

icon 10 otázek, než vytvoříte kvalitní obsah

13.6.2013 

Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to, že obsah je král, řekl Bill Gates již v roce 1995, čímž předpověděl trend novodobého marketingu. Přestože obsah je stěžejní,…

icon Vytěžte maximum z "cold calls"

11.6.2013 

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání spolupráce je pro potenciálního klienta nepříjemný. Cold calling neboli volání naslepo je ale jednou z mála skutečně prověřených…

10 kroků k úspěšnému náboru talentů

10.6.2013 

Nejvyšší vedení firem často hodnotí talent management ve svých organizacích nedostatečně a ukazuje na oddělení HR jako na viníka. Je však vina skutečně na straně HR? Pokud je tak důležité zaměstnávat…

Samsung vyráží na pomoc postiženým ničivými záplavami

7.6.2013 

Pro obyvatele Prahy a středních Čech zahájil dnes Samsung rozvoz balené vody, potřeb pro úklid či dezinfekčních přípravků. Týmy dobrovolníků Samsung servisních partnerů poskytují i základní technickou…

icon Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

6.6.2013 

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem snaží si své spokojené zákazníky udržet, stává se, že kvůli banálnímu selhání o klienta přijdou. Šest…

Osobnost vzdělavatele jako značka kvality

1.6.2013  Rozhovor se Zdeňkem Mahlerem, majitelem vzdělávací společnosti EDUCATIO MAHLER

Ing. Zdeněk Mahler je majitelem, projektantem vzdělávání, hlavním trenérem, koučem a konzultantem vzdělávací společnosti EDUCATIO MAHLER, specializující se na „Soft Skills“, měkké dovednosti. Narodil…

Článek v rámci předplatného Síla provázanosti rozvojových aktivit

29.5.2013 

Společnost DRILL nabízí několik produktů v oblasti vzdělávání a profesního rozvoje, které klienti často využívají. Pravidelně jsou realizovány samostatně, nicméně v poslední době se nám několikrát…

Výpis 21312145 z celkem 4187