Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

6 kroků k implementaci systému interního vzdělávání

7.9.2012 

Samostatné vzdělávací akce, které nejsou součástí širšího plánu vzdělávání ve firmě, přinášejí firmám nižší hodnotu než integrovaný přístup, který v sobě zahrnuje vzdělávání, leadership a řízení změn.…

icon B2B: Firemní zákazníci e-commerce vítají, dodavatelé váhají

6.9.2012 

Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a snadnou možností pokrýt globální trhy. Podle předpovědi Goldman Sachs se v roce 2013 realizují na internetu přímé transakce…

Nejčastější chyby zavádění technologií pro řízení talentů

31.8.2012 

Samotné technologie talent managementu personalistům život neulehčí. Vždy je třeba vycházet z konkrétní strategie. Podle serveru Talent Management se při zavádění technologií pro řízení talentů…

icon Jak zajistit odpovědnost účastníků projektu

31.8.2012 

Zásadním předpokladem úspěšné práce na projektech je odpovědnost všech účastníků počínaje manažerem projektu. Bez ní lze jen těžko očekávat dobrý konec. Zajištění odpovědnosti však není tak…

Článek v rámci předplatného Velké softwarové firmy se stále více zajímají o HR

28.8.2012 

Společnost IBM oznámila, že plánuje akvizici společnosti Kenexa, která vyrábí cloudové aplikace pro řízení lidských zdrojů ve firmách. Chce tím posílit svou pozici na světovém trhu firemního…

Článek v rámci předplatného Diversita? Co to je za novou módu?

28.8.2012 

Jak neztratit zdravý rozum při setkání se s diversitou jako aktuálně řešenou aktivitou. Definice: Diversita (v některých oblastech používán český výraz rozmanitost; z angl. diversity) je základní…

Článek v rámci předplatného icon Marketing jako hybná síla růstu firmy

27.8.2012 

Ve světě B2B platí stejná pravidla jako v B2C: maximalizovat možnosti kontaktu s cílovou skupinou, měnící se proces nákupního rozhodování, a pochopitelně zákazník jako středobod všech aktivit firmy.…

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se stanovit si vyšší cenu

24.8.2012 

Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000 výrobků po 50 Kč. Nebo 2000 za 500 Kč. Ještě lepší je prodat 200 kusů za 5000. Mnohem snazší je totiž jednat se 200 zákazníky než…

Článek v rámci předplatného icon Jak vypočítat cenu nového průměrného zákazníka?

22.8.2012 

Udržet zákazníka je levnější, než získat nového. Tohle jste asi už slyšeli. Jak ale přesně zjistit, kolik je tedy hodnota nového průměrného zákazníka? Právě tohle číslo vám pomůže určit, kolik stojí…

Vzdělávání zaměstnanců bez měření nemá smysl

18.8.2012 

Mnohé vzdělávací programy přinášejí firmám jen minimální dlouhodobou hodnotu. Důvod je prostý zaměstnanci zapomenou co se naučili, protože to nedokáží uvést do praxe při své každodenní činnosti.…

Článek v rámci předplatného icon Trochu pohybu a budete lepším šéfem

15.8.2012 

Není sporu o tom, že cvičení je zdraví prospěšné. Studie časopisu Journal of Business and Psychology však prokázala, že pohyb má velký vliv na práci manažerů, a to jak z pohledu jejich podřízených,…

Článek v rámci předplatného Hledejme společně potřeby manažerů

15.8.2012  Rozhovor s Andreou Hlubučkovou, jednatelkou společnosti Magion Praha

Co HR manažeři a lektoři potřebují ke své práci? Nabité baterky, nové informace, inspiraci, nové a obnovené kontakty proto jezdí dvakrát ročně do Říčan. Festival lektorů Magion Desítka zaujímá pevné…

icon Odstraňte chaos z každodenní práce

13.8.2012 

Většina manažerů hledá stále nové způsoby, jak ušetřit čas, aby mohli plnit své stále náročnější cíle. Jedním z takových způsobů je vědomé usilování o odstranění chaosu z každodenního pracovního…

Zajímaví lidé, zajímavá firma, zajímavé výzvy

9.8.2012  Rozhovor s Lubošem Tejklem, ředitelem úseku Lidské zdroje České spořitelny

Luboš Tejkl řídí od prosince 2011 lidské zdroje České spořitelny. Má za sebou dlouholeté zkušenosti z oblasti řízení a rozvoje zaměstnanců v nadnárodních korporacích v ČR i zahraničí. Svou kariéru v…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad pro efektivní e-mailing

7.8.2012 

E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál About Sales doporučuje při přípravě e-mailové kampaně využít následující rady: Použijte správnou šablonu. Nejlepší je…

Výpis 23712385 z celkem 4276