Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

Článek v rámci předplatného icon „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

27.9.2022 

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku schůzky s klientem neměli hned přejít k obchodnímu vyjednávání, ale začít krátkým neformálním rozhovorem. Málokdy ale…

icon 5 rad, co dělat, když se ve vašem týmu ocitne někdo, kdo ostatní šikanuje

27.9.2022 

Šikana není něco, co se odehrává jen na školách nebo ve školkách. Velmi často se s ní můžeme setkat i na pracovišti. Druhů agresorů, co jednoho nebo více lidí šikanují, je několik – od vyloženě…

icon Získejte uznání svého okolí pomocí těchto šesti tipů

23.9.2022 

Pokud chcete mít úspěšnou kariéru v managementu, musíte si pečlivě vybudovat kvalitní osobní značku a získat respekt svého okolí. Jak získat uznání lidí kolem? Pomocí těchto šesti tipů.

icon Jak dlouhodobě zvýšit produktivitu vašeho týmu ve třech krocích

20.9.2022 

Jedním z klíčových úkolů manažera týmu je dostat ze svých podřízených to nejlepší. Musí moderovat efektivní komunikaci v rámci týmu a pomoci svým podřízeným spolupracovat tak, aby podávali co možná…

icon 5 dovedností, bez kterých se na manažerské pozici neobejdete

19.9.2022 

Pokud se chcete stát manažerem, nebo vás povýšení v dohledné době čeká, asi si říkáte, jak se na svoji novou roli co nejlépe připravit. Většina vlastností, které jsou klíčové pro výkon práce manažera,…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

15.9.2022 

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným obdobím nebo se snažíte navýšit svůj průměrný objem prodeje? Přinášíme vám pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit svoje prodejní…

icon Osobní značka jako cesta za kariérním úspěchem: Vybudujte si ji ve třech krocích

13.9.2022 

Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních vlastností, které okolí automaticky vyvstanou na mysli, když se mluví o určitém člověku, Vybudovat si mezi lidmi vaší osobní…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

13.9.2022 

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi firmou a jejími klienty a napomáhá obchodnímu oddělení prodlužovat stávající spolupráci se…

icon Jak se stát skutečně efektivním lídrem? Musíte dodržovat tyto tři postupy

9.9.2022 

Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže nadchnout pro společnou vizi a kdo dovede členům svého pracovního týmu dodat pocit, že můžou být hrdí na to, co dělají. Být…

icon Čtyři tipy, jak se stát člověkem, se kterým ostatní rádi komunikují

8.9.2022 

Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete s lidmi mluvit a komunikovat, a čím raději s vámi ostatní mluví, tím snadnější vaše práce bude.…

icon Novým Credit risk ředitelem a členem představenstva Provident Financial se stává Lubomír Brůha

26.8.2022 

Provident Financial posiluje tým nejvyššího vedení o nového ředitele kreditních rizik. Stal se jím Lubomír Brůha, který přešel do Providentu z mezinárodní analytické společnosti SAS, kde se zabýval…

icon Čtyři hlavní manažerské styly. Který praktikujete vy?

26.8.2022 

Každý manažer (a každý člověk) je trochu jiný. Přesto se dá říci, že existují čtyři základní manažerské styly a že styl 95% týmových lídrů spadá do jedné z těchto čtyř kategorií. Jaké jsou čtyři…

icon Necítí se vaši podřízení nedocenění? Tipy, jak zajistit, aby to tak nebylo

24.8.2022 

V efektivně fungujícím týmu má sice vedoucí hlavní rozhodovací roli a musí vykazovat určitou autoritu, ale zároveň musí i dostatečně zapojovat řadové členy týmu a dávat jim prostor pro rozhodování a…

icon 8 inspirativních citátů o leadershipu

23.8.2022 

Skutečně efektivní vedoucí je někdo, kým se jeho podřízení nechají rádi vést, protože vědí, že je dotyčný inspiruje a motivuje. Ne každý se lídrem rodí, ale každý se jím může stát. V tomto článku se…

Článek v rámci předplatného icon 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

18.8.2022 

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, určité zjednodušení může pomoci. Naučte…

Výpis 226240 z celkem 1973