Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24977 článků.

HR Outsourcing - spokojenost zaměstnanců je tím hlavním

20.8.2002 

Článek popisuje zkušenosti jednoho z významných německých finančních ústavů, který se rozhodl v oblasti personalistiky využívat…

icon Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

20.8.2002 

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…

icon Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

19.8.2002 

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co situaci možná ještě zhoršuje, jsou proslovy managementu o spolupráci, týmech, důvěře atd. a zároveň…

icon Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

19.8.2002 

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a eticky, je konkurenceschopná jestli firma s jasně deklarovaným mravním a obchodním kodexem může soutěžit…

icon Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

19.8.2002 

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho využití mnohem širší, mimo jiné slouží i podnikům k prezentaci a ke komunikaci se zákazníky. S novými…

icon I telefonovat se musí umět

19.8.2002 

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého dodělat, zazvoní telefon zákazník se potřebuje na něco důležitého zeptat, kolega potřebuje určité…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

16.8.2002 

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…

icon Konstruktivní kritika - několik praktických rad

16.8.2002 

Kritizovat ostatní je jednoduché. Ale konstruktivní kritika, jež je efektivnějším a vytříbenějším způsobem zpětné vazby, je skutečným uměním. Nic člověka tak rychle nerozpálí jako nespravedlivá,…

Kámoši jak hrom

16.8.2002 

Asi málokdo by pochyboval o tom, že skutečné přátelství člověku obohatí život. Jakou roli by však mělo hrát přátelství na pracovišti? Je lepší oddělovat soukromý a pracovní život, nebo přátele na…

icon Směrnice pro placené umístění odkazů na vyhledávačích

15.8.2002 

Placené umístění odkazů již samo o sobě vzbuzuje důvěru v to, že když si firma zaplatí, objeví se její reklama na nejvyšších místech seznamu vyhledaných odkazů. Placené umístění však podléhá mnoha…

Jak zvýšit efektivitu týmové práce

15.8.2002 

Není tomu tak dávno, co byla problematika lidských zdrojů uznána za natolik důležitou, aby pro ni bylo v rámci podniku zřízeno samostatné oddělen&…

icon Statistika nuda je, má však cenné údaje

14.8.2002 

Cesta k efektivnímu intranetu vede jednoznačně přes statistiku. Aby váš intranet fungoval a vzkvétal, měli byste si položit otázky jako Jak hojně je podnikový intranet využíván? Kdy přesně je nejvíce…

Jde vaše firma ke dnu?

14.8.2002 

Účetní skandály v USA se množí a s nimi i propouštění zaměstnanců. Přitom se jedná o firmy, u kterých by nikdo podobnou situaci ještě před nedávnem vůbec nepředpokládal. Mnoho z nich navíc zaměstnává…

icon Naučte se říkat "ne"

13.8.2002 

Každý má rád lidi, kteří na vše odpovídají slůvkem ano stále se usmívají, mají křepký krok, vytvářejí pozitivní ovzduší a jsou zábavní. Bohužel, někdy je třeba odpovědět ne. Málokdo však má v oblibě…

icon Bude vaše strategie úspěšná?

13.8.2002 

Výkonní ředitelé musejí čelit specifickým výzvám stanovují celopodnikové direktivy, podmínky a hranice. Nemohou být u každého rozhodnutí, ale určují, jak by měla být vykonáno. Měli by být…

Výpis 2419624210 z celkem 24977