Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24979 článků.

Článek v rámci předplatného Děkuji za nabídku, ale...

26.8.2002 

Pokud si uvědomíme dnešní ekonomickou realitu, může nám přijít divné, pokud někdo odmítne zdánlivě dobrou nabídku pracovního místa. Důvody nemusejí být vždy zřejmé, ale často dávají dobrý smysl a…

Rozdílnost není překážkou

26.8.2002 

Pracovní síla budoucnosti bude stále diverzifikovanější co do kulturního zázemí, hodnot, či etnického původu. Rozdílnost se zatím nejvíce projevuje ve školách. Učitelé musejí zvládnout práci se…

Mezilidské vztahy jsou klíčem k produktivitě

26.8.2002 

Mezilidské vztahy v rámci pracovní skupiny jsou klíčem ke kvalitě i kvantitě odvedené práce. Studie zmiňovaná v článku uvádí, že kolektiv, jehož členové si navzájem pomáhají, chovají se k sobě v…

icon Připravte se na správu znalostí

26.8.2002 

Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín Jobuniverse se proto zeptal odborníka na strategie v oblasti IT, pana Marka Youmana, jaké kroky by měl vedoucí oddělení…

Článek v rámci předplatného icon Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

23.8.2002 

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný napsali, možná si myslíte, že jejich autoři jsou staří šťourové: Vážení, oznamuji vám, že přestávám využívat služeb vaší…

icon Klíče k úspěchu

23.8.2002 

Osobní efektivita je podstatou vašeho stylu, ovlivňuje vaše hodnoty, charakter, tvořivost, iniciativu a lidskost. Nejdůležitější je však schopnost nadchnout a zainteresovat ostatní. Článek přináší…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické služby - lepší a efektivnější

22.8.2002 

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné úrovni. Autor článku se pokouší o osobní definici tohoto fenoménu. Jde o to, věnovat zákazníkovi více…

icon Děkuji, že se mnou sdílíte znalosti

22.8.2002 

Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit. Složité je to pak zejména pokud jde o tzv. znalosti skryté, nevyslovené. Je to problém, kterým se různé společnosti zabývají…

Osobní rozvoj může být limitován naším uvažováním

22.8.2002 

Není náhodou, že řada organizací nemá příliš velké úspěchy při rozvoji svých zaměstnanců. Je to způsobeno jednak způsobem jejich organizace, uspořádáním, tím, jak jsou definovány jednotlivé pracovní…

icon Kam kráčíš, e-komerce?

22.8.2002 

Před dvěma lety byla e-komerce jednoznačně na vzestupu. Letošní rok je však pro ni opravdovou zkouškou. Celé odvětví se zdá se zastavilo na starých obchodních postupech. Klíčovým bodem je v tomto…

Faktor příčetnosti a duševní zdraví

22.8.2002 

Mnoho společností zavadí dlouhodobé i krátkodobé obchodní strategie, aby zvýšily svůj zisk, spokojenost svých klientů a posílily…

Článek v rámci předplatného icon Poznejte svého zákazníka

21.8.2002 

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem poznat jejich potřeby a vyhovět stále…

icon Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

21.8.2002 

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…

icon Několik rad pro vedení obtížné diskuse

21.8.2002 

Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného problému: Sestavte program setkání, který zopakujete před zahájením účastníci budou vědět, co je…

icon Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

20.8.2002 

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…

Výpis 2418124195 z celkem 24979