Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24979 článků.

icon Autentický podnik - otázka čestného přístupu

4.9.2002 

Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný obraz společnosti často tak odlišný od…

Nástroje pro spolupráci: co funguje a co ne?

4.9.2002 

Dnes se téměř všechny nástroje prodávají jako nástroje pro spolupráci. Proto bychom si měli nejprve definovat, co to nástroje pro spolupráci vlastně jsou. Jedná se o výrobky a služby, které umožňují…

icon Jak najít vhodného dodavatele CRM

4.9.2002 

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny potřebného software odrazující, je pro podnik důležité přesně vědět, co všechno od budoucího programového vybavení požaduje. Čím…

icon Jak měřit úroveň vzdělání v podniku

3.9.2002 

Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a uspořádání jeho majetku. Nyní již tomu tak není. Organizace jsou považovány za živé organizmy, které jsou schopny dalšího rozvoje…

Článek v rámci předplatného Na co se soustředit při výběru obchodního zástupce

3.9.2002 

Článek je shrnutím sedmadvaceti průzkumů, které měly za úkol zjistit, jaké charakterové rysy a schopnosti jsou předpokladem úspěchu dobrého obchodního zástupce. Výsledky byly překvapující. Sumarizací…

Článek v rámci předplatného Hodnocení manažerů zaměstnanci přináší výsledky

3.9.2002 

Jeden z amerických časopisů informoval o rozvíjejícím se systému hodnocení a odměňování, který významně zlepšuje schopnost zaměstnanců vnímat, do jaké míry je management schopen vytvořit efektivní a…

Inspirace přichází z atletiky

3.9.2002 

Schopnost seberegulace bývá někdy zmiňována jako jeden z klíčových faktorů úspěchu ve vedení ostatních a v obchodním světě obecně. Je to vlastně jakýsi těžko postižitelný zvyk či postoj, jenž dodává…

Program zdravého pracovního prostředí

3.9.2002 

Někdy může být zdrojem stresu samotné pracovní prostředí. Významné kanadské společnosti, zavádějí nový strategický přístup, aby dosáhly potřebné kvality pracovního prostředí je kladen důraz na zdraví…

icon Znovuobjevení e-komerce

2.9.2002 

Tradiční kamenné obchody mají v některých ohledech lehčí situaci než ty internetové mohou se poučit z úspěchů i pádů firem, které jdou před nimi. Když pak přemýšlejí o nových aktivitách, mohou při…

icon Dobré manažery je nutno hledat

2.9.2002 

Mnoho firem se potýká s následujícím problémem – mají vhodné kandidáty na vedoucí pozice či místa špičkov&…

icon Jak dosáhnout kladného vlivu na své okolí

2.9.2002 

Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto světě a ovlivňuje lidi, s nimiž přijde do kontaktu ať již v osobním či pracovním životě. Víte, jestli působíte na své okolí…

Krádeže informací a jak si s nimi poradit

2.9.2002 

Poměrně často se stává, že zaměstnanec si při svém odchodu z firmy vezme na památku také různé důležité dokumenty. Takový únik informací však může být pro firmu v dnešní tvrdé konkurenci nebezpečný.…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníky - rady z první linie

30.8.2002 

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či rozzlobený, že jej žádná seberacionálnější a sebelogičtější odpověď nemohla uklidnit? Článek obsahuje několik doporučení a…

icon Kreativní pracoviště - doplněk vzdělávání dospělých

30.8.2002 

Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na vzdělávání a poradci se shodují na tom, že kvalita komunikace skutečně pomáhá firmě při dosahování vytyčených cílů. Manažeři by…

Pětisložkový model osobnosti a předpoklady úpěchu zaměstnnaců

30.8.2002 

Není nijak překvapující, že svědomití a emocionálně vyrovnaní lidé jsou úspěšnými zaměstnanci. Tyto povahové rysy mohou být považovány za univerzální měřítka jejich úspěchu. Proto je dobré vědět, jak…

Výpis 2415124165 z celkem 24979