Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.

Článek v rámci předplatného Amputace, probodnutí kůlem a další černý humor o bezpečnosti práce

6.6.2007 

Vládní organizace Workplace Safety and Insurance Board (WSIB) v kanadském Ontariu se rozhodla upozornit na problémy bezpečnosti práce netradičním způsobem. Jelikož chce informovat především mladé…

icon Pět omylů zákaznických služeb

5.6.2007 

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba se vyhnout.- Děláte ze služeb zákazníkům záležitost školení. Řada firem investuje velké sumy do…

icon Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

4.6.2007 

Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho ignorováním můžete minout důležitou zpětnou vazbu, nebo nedefinovat přesně okruh zákazníků.Dobré je začít definicí dvou typů…

Článek v rámci předplatného Absolventi znají svou cenu, firmy se o ně přetahují

31.5.2007 

Na nedostatek špičkových odborníků reagují firmy tak, že sáhnou do řad absolventů vysokých škol. Ti jsou pro praxi připraveni daleko lépe než…

Článek v rámci předplatného Ulehčete propuštěným odchod ze zaměstnání

31.5.2007 

Propouštění je nepříjemnou záležitostí jak pro zaměstnance, který přichází o práci, tak pro manažera, který mu má toto skutečnostsdělit a se zaměstnancem nadále vycházet během výpovědní doby. Situaci…

icon Cena registrace domén .cz zlevní, zlepší se i přehlednost

30.5.2007 

Cena roční registrace internetových domén s koncovkou .cz by mohla pro konečného zákazníka na podzim klesnout ze současných zhruba 500 korun pod 300 korun bez DPH. Ke snížení velkoobchodních cen by…

Článek v rámci předplatného icon Záhadný syndrom - včelstva umírají

25.5.2007 

Medonosné včely jsou dobrým podnikatelským artiklem. Jen v USA mají cenu asi 15 miliard USD. Je zde ale neduh, který včelstva ohrožuje a odborníci nejsou schopni určit jeho příčinu. Teorií je spousta…

Článek v rámci předplatného icon 11 cest k zákazníkům

24.5.2007 

Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít skvělý produkt nebo službu samo o sobě nestačí. Článek přináší jedenáct tipů, jak začít.- Vytvořte plán. Zvažte, kdo bude vaším…

Článek v rámci předplatného O práci u aerolinek přestává být zájem

24.5.2007 

Podle aktuálního průzkumu jsou američtí cestující leteckou dopravou spokojeni jen na 63 %, což je během posledních sedmi let nejnižší skóre.Pracovat u aerolinek kdysi znamenalo mít slušný plat a řadu…

4P marketingu platí i pro nábor

22.5.2007 

Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…

Petr Fejk Marketérem roku 2006

21.5.2007 

Titul Marketér roku 2006 získal ředitel pražské ZOO Petr Fejk. Soutěž, kterou pořádá Česká marketingová společnost, oceňuje osobnosti, jež se ú…

Článek v rámci předplatného Povýšení je horší než rozvod

20.5.2007 

Povýšení do vyšší manažerské pozice patří mezi nejvíce stresující zážitky v životě člověka. Ukázala to alespoň studie mezinárodní personální společnosti DDI, jíž se zúčastnilo 385 amerických a 400…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně rozvíjet brand

17.5.2007 

Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená ale jen značku, ale unikátní způsob fungování značky, který vzniká až po určité době existence značky. Nese v sobě schopnost…

icon Jak získat důvěru klientů

17.5.2007 

Pro spolehlivý odbyt je dobré mít portfolio klientů, kteří vám důvěřují. Většina lidí je ochotna zaplatit o něco více, něco obětovat, nebo i počkat, když nakupují od někoho, komu opravdu věří a koho…

icon U:fon přináší nejlevnější mobilní internet

14.5.2007 

Vstup nového operátora na trh by mohl přinést zlevňování služeb. Společnost MobilKom, která zahájila testovací provoz sítě U:fon, bude nabízet mobilní připojení k internetu za zatím nejnižší cenu, a…

Výpis 24162430 z celkem 3029