Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.

Článek v rámci předplatného icon Efektivní manažeři musí umět hlavně jednat s lidmi

14.8.2007 

Nejlepší manažeři dělají věci efektivně. To znamená, že dosahují daného cíle použitím všech nejlepších zdrojů.Efektivní manažeři vorganizacích následují pořád stejný princip. Snaží se dosáhnout cíle…

icon Nejdřív hodnota, potom cena

8.8.2007 

Rozhodování o cenách produktů a služeb malých firem není snadné. Podnikatelé se často dopouštějí chyb. Nejčastěji jde o sledován&…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte ze své značky nestárnoucí celebritu

6.8.2007 

Představte si, že byste měli dnes jinou tvář než včera a zítra. Vaši známí by nejspíše měli problém, jak vás rozpoznat. A totéž platí o značce. Bez zřetelně formulované a odůvodněné reklamní strategie…

icon Stres - jak na něj

6.8.2007 

Stresu v dnešním hektickém světě unikneme jen těžko. Můžeme se mu však snažit alespoň postavit. Článek radí jak.Pro případ, že ráno cestou do práce uvíznete v zácpě, měli byste mít v autě v záloze CD…

icon Jak se postavit ke konfliktu

30.7.2007 

Řada manažerů má silný pocit, že je třeba lépe řešit konflikty v jejím okolí, neví však jak. Autoři Craig Runde a Tim Flanagan vysvětlují ve své knize Becoming a Conflict Competent Leader, že nejprve…

icon Kratochvíl: Outsourcing IT se vyplatí i malým firmám

19.7.2007 

O outsourcingu IT se zatím mluví spíše v teoretické rovině. Existují však již firmy, které se o jeho výhodách samy přesvědčily. Patří k nim třeba společnost MEDER electronic, jež správu IT…

icon GE Money Bank nabízí paušální účet i právnickým osobám

19.7.2007 

GE Money Bank nově nabízí běžný účet Genius Business Active také právnickým osobám. Ty si mohou vybrat ze tří typů těchto účtů: Genius Business Active 10, 50 a 200. Všechny tři typy zahrnují neomezené…

Etiketa telefonování na pracovišti

18.7.2007 

Od doby, kdy telefony ovládly komunikaci mezi lidmi, se ve většině firmách ani jinak než telefonicky zákazníci neoslovují. První kontakt se zákazníkem se vytváří přes telefon. Tento první kontakt…

icon Chcete poskytovat odborné poradenství on-line?

18.7.2007 

Internetoví uživatelé-odborníci mohou poskytovat placené poradenství v různých oborech. Tito odborníci se spojují s veřejností na chatu, prostřednictvím ICQ, Skype či jiných utilit. Platí se kreditní…

Článek v rámci předplatného icon Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

17.7.2007 

Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických služeb, mají na výběr z celé řady přesvědčivých prodejců. Jak tedy vybrat vhodné řešení?- Jasně definujte svou zákaznickou…

Článek v rámci předplatného icon Nechte se koučovat profesionálem

17.7.2007 

Zatímco schopnosti sportovců rozvíjí trenér, předpoklady manažerů rozvíjí kouč. Již dávno neplatí, že nejlepšího rozvoje jedinec…

icon Vesmírný turismus pokvete

16.7.2007 

Vesmírná loď Jima Bensona Dream Chaser by měla naplnit jeho sen 50% zisk z obratu 200 milionů USD do roku 2015 z vesmírného turismu, kdy má běžný smrtelník možnost podívat se do suborbitálního…

icon Když zákazník nemá pravdu

12.7.2007 

Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito zákazníci začnou poškozovat, měli byste…

Článek v rámci předplatného icon Boeing přichází s vysněným 787

12.7.2007 

Boeing odhalil před 15 000 zaměstnanci, zákazníky a dodavateli svůj nový 787 Dreamliner. Složitý ceremoniál v továrně Everett umožnil zúčastněným první pohled na nové tryskové dopravní letadlo, které…

Článek v rámci předplatného Manažerské opce svádějí k finančním podvodům

11.7.2007 

Manažerské pobídky sestávající hlavně z akciových opcí silně zvyšují pravděpodobnost finančních zkreslení a podvodů. Ukázala to nová studie publikovaná v časopise mezinárodní vědecké společnosti…

Výpis 23862400 z celkem 3029