Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

4P marketingu platí i pro nábor

22.5.2007 

Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…

Petr Fejk Marketérem roku 2006

21.5.2007 

Titul Marketér roku 2006 získal ředitel pražské ZOO Petr Fejk. Soutěž, kterou pořádá Česká marketingová společnost, oceňuje osobnosti, jež se ú…

Článek v rámci předplatného Povýšení je horší než rozvod

20.5.2007 

Povýšení do vyšší manažerské pozice patří mezi nejvíce stresující zážitky v životě člověka. Ukázala to alespoň studie mezinárodní personální společnosti DDI, jíž se zúčastnilo 385 amerických a 400…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně rozvíjet brand

17.5.2007 

Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená ale jen značku, ale unikátní způsob fungování značky, který vzniká až po určité době existence značky. Nese v sobě schopnost…

icon Jak získat důvěru klientů

17.5.2007 

Pro spolehlivý odbyt je dobré mít portfolio klientů, kteří vám důvěřují. Většina lidí je ochotna zaplatit o něco více, něco obětovat, nebo i počkat, když nakupují od někoho, komu opravdu věří a koho…

icon U:fon přináší nejlevnější mobilní internet

14.5.2007 

Vstup nového operátora na trh by mohl přinést zlevňování služeb. Společnost MobilKom, která zahájila testovací provoz sítě U:fon, bude nabízet mobilní připojení k internetu za zatím nejnižší cenu, a…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k efektivnějším tiskovým zprávám

11.5.2007 

Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh. Popište, co skutečně nového nebo jiného nabízíte. Jde o nový trend ve vašem oboru? Jak pomůžete svým zákazníkům k lepšímu…

Článek v rámci předplatného icon Proč Američané nešetří pohonné hmoty?

11.5.2007 

Vzhledem k nárůstu cen pohonných hmot je s podivem, že američtí spotřebitelé reagují nepředvídatelným způsobem. Přestože se někteří rozhodli změnit své zvyklosti a investovali do menších a…

icon Využijte tělo jako svou značku

10.5.2007 

Vaše chůze, pohled,hovor. To jsou jen některé ukazatele, které se podílejí na tom, jak vy a tedy i vaše značka vypadáte. Můžete působit jako jistý a kompetentní, nebo jako nudný a nejistý. Vaše tělo o…

icon Naučte se řídit svého šéfa

9.5.2007 

V dnešní době, kdy se velká pozornost upírá k efektivním manažerkým technikám, je překvapující, že jedna důležitá oblast pro rozvoj kariéry zůstává v pozadí. Jedná se o umění řídit své nadřízené.…

icon Používáte tajemné slůvko "protože"?

4.5.2007 

Psychologické triky mohou masivně zvýšit úspěch vaší reklamní kampaně.Robert Cialdini, Ph.D., hovoří ve své knize Influence: The Psychology of Persuasion (Psychologie přemlouvání) o pokusu, který…

icon Jak neztrácet věrné zákazníky

4.5.2007 

Žádný podnikatel by neměl zapomínat, že je tady jen díky tomu, že existují lidé, kteří jsou ochotni a schopni zaplatit za to, co prodává.Autorka cituje příklad kavárny, kterou si velmi oblíbila a…

icon Američtí podílníci mohou hlasovat o odměnách manažerů

2.5.2007 

Sněmovna reprezentantů USA přiznala poměrem hlasů 269:134 právo všem podílníkům každoročně hlasovat o odměnách manažerů v obchodních společnostech. Jedná se o nezávazné právo, ve kterém sněmovna vidí…

icon Odpovídá váš plat vaší ceně?

26.4.2007 

Nejvíce ošemetný problém, o kterém se nejvíc znás bojí mluvit se šéfem, je plat. Platové podmínky jsou jedním znejvětších důvodů, proč jsme vpráci nespokojeni. Jak ale zjistit, jestli náš plat…

Článek v rámci předplatného icon Češi se nebojí nakupovat po internetu

24.4.2007 

Nákup prostřednictvím internetu vyzkoušelo celkově již 85 procent české internetové populace. V loňském roce jejich počet překročil tři milióny. Přibylo 300 tisíc nových on-line zákazníků. Ukázal to…

Výpis 24462460 z celkem 3050