Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Čtyřicet osm hodin týdně je hodně nebo málo?

29.3.2007 

Délka pracovní doby je v Evropě horké téma. Je tu úsilí firem dosahovat co nejvyšších zisků a proti tomu úsilí pracovníků vydělat si slušné peníze.Rovnováha mezi pracovním zatížením za nízký plat a…

11 největších omylů při plánování času

28.3.2007 

V oblasti řízení času existuje řada mylných představ. Plánování pak ztrácí potřebnou efektivitu. Článek proto shrnuje jedenáct nejčastějších omylů. - Bude to trvat jen minutku. S touto větou se snad…

icon Jak oznámit zákazníkům zvýšení cen?

21.3.2007 

Při diskutování o zvýšení ceny v obchodním prostředí je důležité nezapomínat na skutečnost, že i váš klient je nucen vést podobnou diskusi se svými vlastními zákazníky. Klíčem ke každé takové…

Absolventi veřejných škol firmám nevyhovují

19.3.2007 

Vzdělávací instituce nepřipraví studenty tak, jak si firmy představují. V Česku tedy začne působit již druhá vysoká škola založená firmou na vzdělávání odborníků pro soukromý sektor.Cílem Unicorn…

icon Základní strategie a taktická tvorba cen

19.3.2007 

Cena produktu je jedním ze základních a nejstarších nástrojů marketingu, který ale není lehké korektně využívat. Může ovlivnit vnímání produktu příliš nízká cena může způsobit, že bude vnímán jako…

Cizí jazyky lze studovat v každém věku

14.3.2007 

Dobrá jazyková škola by měla studentovi nabídnout pravdivé a úplné informace o ceně, kvalitě a šíři svých služeb. Dále by měla zajistit odpovídající studijní prostředí a zaměstnávat učitele s…

icon Nelegální software se firmám prodraží

14.3.2007 

Šetřit za každou cenu se nevyplácí. Rozhodně tedy ne využíváním nelegálního softwaru, jehož odhalení vás v průměru přijde na dvě stě tisíc korun. Podle statistik mezinárodní protipirátské organizace (…

icon Co skrývají návštěvníci obchodních výstav?

13.3.2007 

Úspěch prodeje na obchodních výstavách závisí na dvou faktorech. Prvním jsou nabízené produkty a schopnosti personálu. Druhý však nemá s vámi nic společného, vychází z postojů a tajemství návštěvníků.…

icon Výzkum: Společenské chování v Evropě a USA

12.3.2007 

Výsledky výzkumu Společenské chování, které na objednávku časopisu Wall Street Journal Europe uskutečnila společnost GfK Custom Research Worldwide, ukázaly, že obyvatelé západní Evropy a USA považují…

icon Deset velkých chyb, které marketéři dělají

9.3.2007 

Marketéři bývají klíčovými osobami ve firmě. Ale vedení obvykle nevidí vztah mezi marketingem a ziskem a nevidí marketéra jako…

Článek v rámci předplatného Zahánět stres alkoholem nemá cenu

7.3.2007 

Najdou se tací, kteří stres v práci a vypjaté situace řeší alkoholem. Tudy však cesta nevede. Přesto se řada lidí při hledání pomoci na alkohol obrací. Často se jedná i o příslušníky takových…

Humor s mírou

6.3.2007 

Humor na pracovišti může mít příznivý vliv. Ne každý humor je ale přijatelný. Jak tedy zavést vhodný humor do každodenní seriózní práce a nedotknout se při tom nikoho ze zaměstnanců ani nepoškodit…

Hledání rovnováhy

3.3.2007 

Myšlenka rovnováhy mezi soukromým a pracovním životem je do jisté míry iluze. Ve skutečnosti žijeme jen jeden život a přibližnou třetinu tohoto času věnujeme vydělávání na živobytí. Správně bychom si…

Článek v rámci předplatného Skrytá cena prezentismu

22.2.2007 

Prezentismus stojí firmy více než absence zaměstnanců. Jde o situaci, kdy zaměstnanci docházejí do zaměstnání i přesto, že jsou nemocní, což se pak podepisuje na výkonnosti celých pracovních skupin.…

Článek v rámci předplatného Jak vyjednávat platové podmínky

22.2.2007 

Nikdo nechce nechat peníze na stole, ale stává se to velmi často, protože uchazeči se na tuto část pohovoru nepřipraví. Pokud je potenciální zaměstnavatel ochoten vyjednávat platové podmínky, měli…

Výpis 24762490 z celkem 3050