Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Kanadská krize vzdělávání

19.2.2007 

Je s podivem, že průměrná kanadská firma utratí pouze 852 dolarů ročně za školení zaměstnanců. To odpovídá 25 hodinám výuky. A předev&…

icon Lednová inflace: 1,3 procenta

14.2.2007 

Český statistický úřad poprvé ohlásil údaje o inflaci vypočítané z nového spotřebního koše. (V něm se zvýšil podíl bydlení, energie, telekomunikací a dopravy. Naopak méně se zohledňuje pohyb cen…

Článek v rámci předplatného Máte větší cenu?

13.2.2007 

Mnoho z nás si stěžuje na výši svého platu, ale jenom několik pracovníků si o tom dokáže bez problémů popovídat s šéfem. Zde je několik tipů, jak si ověřit, zda jste správně oceněni.- Najděte svou…

Článek v rámci předplatného icon Přímý marketing - české trendy

12.2.2007 

Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části: direct mail (adresný a neadresný), telemarketing, reklamu s přímou odezvou a online marketing. Článek shrnuje trendy těchto…

icon Nové technologie podporují sledovanost televize

9.2.2007 

Mezi novými technickými zázraky se televize, která byla vynalezena v roce 1920 a komerčně nabídnuta v roce 1940, jeví jako dinosaurus. Přesto je stále silnější, zvlášť když si uvědomíte, kam směřuje…

Článek v rámci předplatného icon Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

8.2.2007 

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je však důležité z hlediska daní, protože náklady vynaložené na reklamu jsou daňové, zatímco náklady na…

icon Pronajmout si lze nejen dělnické profese, ale i manažery

8.2.2007 

Agenturní zaměstnanci se v Česku stávají stále oblíbenějšími. Postihla firmu chřipková epidemie, nestíháte splnit zakázku…

Článek v rámci předplatného icon Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

7.2.2007 

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je však důležité z hlediska daní, protože náklady vynaložené na reklamu jsou daňové, zatímco náklady na…

Článek v rámci předplatného icon Reklama, nebo reprezentace?

5.2.2007 

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je však důležité z hlediska daní, protože náklady vynaložené na reklamu jsou daňové, zatímco náklady na…

icon 4P v elektronickém prostoru

2.2.2007 

Klasický marketingový mix tvoří produkt, propagace, cena a místo na trhu a prodeje. V elektronickém prostoru však příliš neplatí. Produkt zde lze prezentovat jen virtuálně a také se často stírá rozdíl…

Jazykový audit - cesta k efektivitě jazykového vzdělávání

2.2.2007 

Výuka jazyků je dnes v mnoha firmách běžným benefitem. Aby však byly investice vykládány efektivně, přistupují firmy častěji k jazykovým auditům. Ty pomáhají odhalit, jak se jednotliví studenti…

icon Proč outsourcing nepřináší očekávané úspory?

1.2.2007 

Firmy outsourcují své IT provozy z řady důvodů. Hlavním ale bývá úspora prostředků. Jak je možné, že většina těchto transakcí nedoručí slíbené úspory? Wall Street Journal položil tuto otázku Joemu…

icon Je ještě zájem o loajální zaměstnance?

1.2.2007 

Nejlepší zaměstnavatelé na seznamu časopisu Fortune (100 Best Companies to Work For) vyznávají teorii hýčkání svých zaměstnanců. Robert Levering, spoluzakladatel institutu Great Places to Work for (…

icon Nebezpečí kouření a možnosti odvykání

31.1.2007 

Každý kuřák, který je obětí svého zlozvyku alespoň třicet let, si zkracuje život vprůměru o 8 let. Nejčastějšími onemocněními jsou například rakovina plic, hrtanu, ústní dutiny, nebo poruchy krevního…

Jaká je budoucnost náborových agentur?

31.1.2007 

Změnily se během posledních pěti let díky nástupu internetu náborové agentury? Je jich více nebo méně? Jak se změnily? Podle amerického personálního odborníka Kevina Wheeleraje na trhu jen málo…

Výpis 24912505 z celkem 3050