Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24973 článků.

icon Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

12.4.2002 

Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby mohly prosperovat v dnešním světě, kdy zákazníci očekávají okamžité a personalizované služby, musí…

icon Jak snižovat chybovost zaměstnanců

12.4.2002 

Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a ztrátu zákazníků, a tím i snížení zisku firmy (některé zdroje uvádí ztrátu až 25 %!). Zákazníci jsou dnes totiž ještě…

Co by měl umět konzultant?

12.4.2002 

Co by měly podniky vědět o externích náborových pracovnících, takzvaných konzultantech? V první řadě je dobré brát na vědomí, že jsou záležitostí poněkud nákladnou. Přesto se však z hlediska odborného…

icon Co se děje na poli e-komerce?

11.4.2002 

Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O její existenci a pevném místě na moderním ekonomickém trhu již není sporu.Nedávný zahraniční průzkum se zabýval pěti trendy…

Článek v rámci předplatného Nábor a podnikové strategie oddělení informačních technologií

11.4.2002 

Vedoucí oddělení IT má před sebou nelehký úkol: správně rozdělit finanční prostředky na call centra, datové sklady, zabezpečení, CRM a…

icon Sedm komplexů neefektivních "rádobymanažerů"

10.4.2002 

Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi lidmi. Na jednu stranu je to logické nikdo je to nenaučil. Jejich chování má však špatný vliv na…

icon Spojení správy znalostí a učících se organizací

10.4.2002 

Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor. Současně s tím se objevilo i pojetí učící se organizace v rámci firmy, tedy prostředí, které podporuje učení a výkonnost…

O dvou typech životopisů

10.4.2002 

Personalistika a oblast náborů nových zaměstnanců se stále častěji, stejně jako i ostatní obory, slučuje s novým pracovním nástrojem. Tím je Internet. Ten slouží také jako komunikační kanál při…

icon Můžete si dovolit využít e-komerce?

9.4.2002 

Je využití e-komerce vhodné pro vaší firmu? Některým podnikům se vyplatí soustředit se výhradně na prodej po Internetu, jiným ne. Také ostatní firmy však mohou využít web jako efektivní marketingový…

icon Týmová práce je předpoklad úspěchu

9.4.2002 

Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit odborník jednoho zaměření. Proto se vytvořil nový pracovní způsob, tzv. interdisciplinární, při kterém…

Emoční inteligence - jak je důležitá pro kariéru?

9.4.2002 

To, o čem se odborníci dosud jen dohadovali, se prokázalo. Klíčovým faktorem úspěchu v kariéře je emoční inteligence. Americký psycholog provedl na toto téma výzkumy u mnoha lidí a zjistil, že emočně…

icon Kde se vzala, tu se vzala... správa znalostí

8.4.2002 

Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její význam, jistě není od věci připomenout si, jak to všechno začalo. Článek přináší informace o tom, co vyvolalo zájem o správu…

icon Jednotlivé úrovně řízení projektu

8.4.2002 

Když nejvyšší vedení nemá přehled o tom, jakými stadii prochází řízení projektů ve firmě, mají tendenci svalovat vinu za neúspěch na vedoucí projektů. Metodologie řízení projektů má obvykle 5 fází a…

icon Získat kvalitní vzdělání v počítačových oborech je problém

8.4.2002 

Na trhu práce je velká poptávka po lidech se vzděláním v oboru výpočetní techniky. Mnoho takových vzdělávacích programů však není vyvážených zabývají se tím, jak fungují počítače a programy,…

Džungle personalistiky

8.4.2002 

Žijeme v době, kdy intelektuální kapitál, emocionální inteligence, řízení týmu a správa znalostí mají nezanedbatelný vliv na prezentaci firmy na trhu. Emoční inteligence, která se donedávna považovala…

Výpis 2451124525 z celkem 24973