Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24973 článků.

icon Dovedná komunikace a vedení týmu

5.4.2002 

Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží, jak spolu mohou co nejlépe vycházet lidé na různých stupních podnikové hierarchie.Jak úzký vztah by…

icon Strategická správa intelektuálního kapitálu a organizačních znalostí

4.4.2002 

Článek se zabývá úlohou znalostí ve strategickém řízení. Autor se v článku snaží zodpovědět sedm základních otázek:* Jaká perspektiva se díky znalostnímu pojetí firmě nabízí?* Měla by se organizace…

Nepodceňujte externisty a outsourcingové firmy

4.4.2002 

V době vysoké nezaměstnanosti se často stává, že na jednu uvolněnou pracovní pozici připadá vysoké procento uchazečů. Výběr potom není jednoduchý, zvláště objeví-li se několik vysoce talentovaných…

icon Nová platforma pro CRM

3.4.2002 

V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové aplikace pro CRM. Jejich nedostatkem je nízká flexibilita, finanční nákladnost a obtížná aktualizace. Objevuje se však také úplně…

Co vlastně znamená "úspěch"?

3.4.2002 

Někteří lidé se snaží neustále zdokonalovat své schopnosti, a přesto se jim zdá, že nemají úspěch jako by se nemohli hnout z místa. Dobrou příležitostí ke zviditelnění sebe sama jsou pravidelná…

Nábor personalistů - poučte se od obchodníků

3.4.2002 

Profesionální obchodník a profesionální personalista mají mnoho společného. Oba firmě zvyšují zisky, rozšiřují pří…

icon Úspěšní manažeři musí občas riskovat

2.4.2002 

Jistě si všichni vzpomeneme na pravidla, která nám vštěpovali rodiče. Nemluv s cizími lidmi. Nehraj si se sirkami. Než přejdeš silnici, rozhlédni se. Nepij na třešně. Neriskuj.Jenže pravidla jsou od…

icon Chvála komunikace

2.4.2002 

Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou klíčové pro úspěch v podnikání, je schopnost naslouchat. Naslouchání pomáhá vytvářet atmosféru důvěry a…

icon Oprašte informace z datových skladů

29.3.2002 

Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a zpracování dat. Systémy musí umět spravovat údaje věrných i nových zákazníků. Taková technologie může být ovšem velice nákladná,…

icon Trendy v oblasti řízení dodavatelského řetězce (Supply Chain Management)

28.3.2002 

Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení nákladů na služby zákazníkům, na vytváření úspěšné značky a snahu o expanzi za regionální hranice. Příchod e-businessu…

icon Rámcová struktura a pravidla řízení změn v oblasti správy znalostí

28.3.2002 

Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v oblasti KM. Jeho cílem bylo identifikovat pravidla, která tento proces má, najít dosavadní nejlepší postupy a vytvořit základ…

icon Úspěšný vedoucí umí komunikovat

28.3.2002 

Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné komunikaci. Článek se zabývá zejména tím, jak by se měl šéf chovat ke svým podřízeným.Nejprve je třeba si uvědomit, že není…

Nad slunce jasné

26.3.2002 

Jistě už se mnozí z vás přesvědčili, že problém, který se vyskytl, vězí v něčem úplně jiném, než jste předpokládali. Často jste však k takovému závěru dospěli až ve chvíli, kdy jste přijali potřebná…

icon Vše o ERP

25.3.2002 

Článek se podrobně zabývá problematikou ERP (**Enterprise Resource Planning software**), tedy softwarem na podporu plánování podnikových zdrojů. ERP je zaměřeno na integraci všech oddělení a…

icon E-learning - účinný prostředek ke zlepšení podnikové výkonnosti

22.3.2002 

Nezbytnou součástí profesního i osobního života se stává školení. V této oblasti se začalo poměrně dobře dařit e-learningovým nástrojům, protože účinně splňují požadavky Nové ekonomiky. Ani ostatní…

Výpis 2452624540 z celkem 24973