Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24970 článků.

icon Konstruktivní kritika člena pracovního týmu

28.1.2002 

Vedoucí projektů stojí před zdánlivě neřešitelným dilematem: jak zachovat dobré vztahy na pracovišti a jak zároveň neustále zkvalitňovat výkonnost jednotlivých členů týmu (jinými slovy, kritizovat).…

Článek v rámci předplatného Na přijímací pohovor se musí připravovat i zaměstnavatel

28.1.2002 

Proces dotazování uchazečů o zaměstnání můžeme považovat za prodej pracovního místa. V ideálním případě by tedy firma měla (kromě hledání talentu) poskytnout kandidátům realistický obraz o sobě a své…

icon Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

28.1.2002 

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má usnadňovat potenciálním zákazníkům orientaci v nabídkách a také reprezentuje firmu vyjadřuje to, co je…

Článek v rámci předplatného icon Jak má vypadat správná struktura prezentace

25.1.2002 

Kdo se připravuje na veřejné vystoupení, musí hlavně vědět, jaký typ posluchačů bude oslovovat, s jakým cílem a jaké argumenty při tom použije. Další důležitou věcí je struktura projevu.Nejprve je…

icon Jaké pohnutky vedou člověka k založení vlastní firmy?

25.1.2002 

Mnoho podnikatelů, kteří zakládají svou vlastní firmu, je postupem času zklamáno. Zdá se, že nic nesplňuje jejich představy. Obracejí se pak na osobní poradce a konzultanty, kteří obvykle zjistí…

Článek v rámci předplatného Jaké faktory přispívají ke kvalitě zaměstnavatelů

25.1.2002 

Pozitivního hodnocení ze strany zaměstnanců se někdy paradoxně dočkají firmy, které v minulosti propouštěly. Zdá se, že skutečný důvod obliby spočívá v těsnějším a upřímnějším vztahu s pracovníky a v…

Článek v rámci předplatného Rozhodování o přijetí nabízeného místa nebývá jednoduché

25.1.2002 

Rozhodování, zda přijmout nabízené pracovní místo, může být značně obtížné. K této obtížnosti mohou přispět různé vnější faktory, jako například tlaky vyvolané ztrátou předchozího místa nebo váhavost,…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z nepříjemného klienta svého spojence

24.1.2002 

Většina osobních poradců se shoduje v tom, že práce s manažery, kteří řídí projekty v oboru informačních technologií je poměrně složitá. Tito lidé bývají mnohdy sarkastičtí, arogantní a nemají…

icon Moderní metody měření podnikové kultury - Balanced Scorecard a HCI

24.1.2002 

Úspěch firmy a to, jak se jeví navenek a jakou má hodnotu pro investory závisí na tom, jak si firma váží svých zaměstnanců a jak jim vychází vstříc. Bez znalostí a zkušeností zaměstnanců, zvláště v…

Nábor vedoucích pracovníků: jak se nenechat napálit

24.1.2002 

Mnoho nově založených firem doufá, že nábor zkušeného vedoucího pracovníka jim zvýší prestiž, dodá na důvěryhodnosti a posílí jejich stabilitu. Příklad společnosti Pinpoint Networks, o kterém se autor…

Článek v rámci předplatného "Agresivní" přístup k hledání nového zaměstnání

23.1.2002 

Hledání nového zaměstnání je velmi náročné člověk musí projít spousty inzerátů v tisku či na Internetu, aktualizovat svůj životopis a rozeslat jej. Vyžaduje to čas a námahu. Z tohoto důvodu je třeba…

icon Jak sdělovat zaměstnancům nepříjemné zprávy

22.1.2002 

Asi žádný manažer nemá rád situace, kdy musí svým zaměstnancům sdělovat, že firma se chystá propouštět a že to jsou právě oni, koho se to týká. Článek přináší několik tipů (přímo od expertů na…

icon Role ředitele společnosti v budování komunikačního kapitálu

22.1.2002 

V důsledku rychlejšího vytváření a distribuce informací se obecná pozornost soustřeďuje na stále užší část trhu a rostou nároky na inovaci. Nehmotný majetek má jednak větší cenu než majetek hmotný a…

icon Jak se chránit proti nepředvídatelným událostem

22.1.2002 

Díky tomu, že elektroenergetické společnosti mají dlouholeté zkušenosti s přírodními katastrofami, byla jejich reakce na teroristické útoky ve Spojených státech okamžitá. Na řízení nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného icon Maličkost, na které záleží - prezentace značky

22.1.2002 

Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze prostřednictvím virtuálního kusu papíru a nesnaží se nijak prezentovat svou značku. Autor v článku čtenářům předkládá myšlenku,…

Výpis 2464624660 z celkem 24970