Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

icon Které styly řízení jsou rizikové?

3.10.2013 

Koho si vybavíte pod titulem skvělý lídr? Nějaká známá osobnost? Váš kolega nebo vy sám? Ať už je to kdokoliv, jistě je to osoba, která si svůj styl řízení postupem času vypilovala a je pro ni zcela…

Článek v rámci předplatného Jak vypadá cloudové řešení personálního informačního systému

16.9.2013  Rozhovor s Jaroslavem Šmardou, místopředsedou představenstva společnosti Vema

"Asi jedinou a dočasnou nevýhodu cloudu vidím v tom, že cloud je dnes velmi moderní, řada dodavatelů označuje svoje řešení jako cloud a přitom se vůbec o cloud nejedná," říká v rozhovoru pro HR News…

Článek v rámci předplatného icon Co o nás říká naše řeč těla

11.9.2013 

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč těla o nás říká mnohem více, než si možná myslíme. Dnes již víme, že až 80% komunikace mezi lidmi probíhá mimoslovně.…

icon Jak psát lepší tvíty

4.9.2013 

Dobrý tvít by měl upoutat, zahrnovat hashtagy a hypertextový odkaz. To vše v maximálně 140 znacích. Pokud Twitter pravidelně používáte, máte o této formě komunikace určitě jasnou představu. Přesto, a…

Článek v rámci předplatného icon Rizika a příležitosti v s.r.o.

5.8.2013 

Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován vývoj podnikání úspěšných spol. s r.o. Výsledky jsou velmi zajímavé a mohou inspirovat společníky, jednatele a manažery…

Článek v rámci předplatného icon Jak podpořit SEO pomocí PR

30.6.2013 

Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka nalezena na internetových vyhledavačích, např. na Google, Seznam nebo Bing. Je proto dobře, když SEO podporují i veškeré…

Zkoušeli jste hledat talenty na Twitteru?

27.6.2013 

Velcí zaměstnavatelé již dnes běžně používají sociální sítě pro nábor zaměstnanců. Jejich oddělení HR se inspirovala u kolegů z marketingu a snaží se hledat zajímavé talenty především na LinkedInu.…

Článek v rámci předplatného Posouváme HR blíže k byznysu

3.6.2013  Rozhovor s Milanem Smejkalem, ředitelem pro lidské zdroje společnosti HARTMANN - RICO

Přední český výrobce zdravotnického materiálu, HARTMANN-RICO, výrazně promění stávající HR politiku. V roce 2013 totiž završí rok a půl trvající projekt transformace personalistického týmu na skupinu…

icon Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi? Aneb rozdíl mezi pasivním a aktivním obchodem

21.5.2013 

Jak se tak pohybuji po těch českých podnikatelských vodách a procházím čím dál více podniků, kterým naše společnost pomáhá formou revitalizací firem, marketingového či manažerského poradenství, tak se…

Článek v rámci předplatného icon Kdy a jaký produkt se stane virálním

26.3.2013 

Dříve neznámý produkt se přes noc může stát hitem. Nezbytností, bez které člověk nevyrazí z domova. Čím to je? Daný produkt uspěl na internetu informace o něm se virálním způsobem bleskově rozšířila.…

Článek v rámci předplatného icon Svobodné učení v práci? Heutagogika může být odpovědí...

1.3.2013  Rozhovor s Dr. Stewartem Hasem, psychologem a zakladatelem heutagogiky

Efektivní, inovativní a kontinuálně se vzdělávající lidé. Jak tyto postoje probudit v sobě a v týmech, s nimiž pracujeme? Dr. Stewart Hase z Austrálie už více než dvacet let studuje, jak se člověk…

icon Tři podmínky úspěšné prezentace

1.3.2013 

Má-li prezentace být úspěšná, musí splňovat tři podmínky: být srozumitelná, zapamatovatelná a emotivní. V zajímavém článku na serveru Forbes.com to vysvětluje americký spíkr a kouč Carmine Gallo,…

Jak si vybudovat talentovou komunitu

18.2.2013 

Vytváření a rozvoj talentových komunit je jedním z efektivních způsobů, jak získat ty nejlepší pracovníky a zároveň ušetřit čas a prostředky v rámci náborového procesu. Náborářský server ERE.net proto…

Článek v rámci předplatného Proč a kde se vzala heutagogika

15.2.2013 

To, že tradiční přístupy k učení přestávají být efektivní, je na první pohled zřejmé. Svět se za poslední dvě dekády neskutečně změnil. Změnily se nároky na zaměstnance, obsahy pracovních pozic a…

Článek v rámci předplatného icon Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

21.1.2013 

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta času s někým, koho považujete za potenciálního klienta. Profesionální konzultant Steve Tobak vám poradí, jak někoho takového…

Výpis 241255 z celkem 390