Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

Článek v rámci předplatného icon Facebookové taháky pro prezentaci značky

8.1.2013 

Na Management News často píšeme o tom, že pro zvýšení angažovanosti fanoušků na Facebooku neexistuje univerzální návod. To platí i nadále. Nedávno publikované statistiky Lynchpin SEO však ukázaly, že…

Článek v rámci předplatného icon Kdy je na čase zbavit se klienta

9.12.2012 

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě nevyplácí? Buď můžete zvýšit cenu, nebo je na čase dát klientovi výpověď.

icon 7 rad na podporu SEO u videí na YouTube

12.11.2012 

Každou minutu je na YouTube nahráno 48 hodin videomateriálu. Není proto divu, že se z něj stal po Googlu druhý nejoblíbenější vyhledávač. Všechna videa se navíc objevují ve vyhledávacích výsledcích…

icon Kdy máte na Facebooku největší šanci zapojit fanoušky?

15.10.2012 

Zdá se, že správné načasování příspěvků na Facebooku je klíčem k vyšší návratnosti. Studie Buddy Media pod názvem Strategie pro efektivní příspěvky na zdi: Časová analýza, prokázala, že doba…

icon Co je profesní sebevraždou na LinkedIn?

11.10.2012 

Může LinkedIn poškodit kariéru? Zcela jistě, pokud váš profil není nijak výjimečný. Na této sociální síti je 150 milionů uživatelů, proto se lehce stane, že váš profil bude jen jedním z mnoha…

icon Jak využít Twitter k profesnímu rozvoji

25.9.2012 

Mezi sociální sítě, které lze využít k profesnímu rozvoji, rozhodně nepatří jen LinkedIn. Velmi silný potenciál má v tomto směru i Twitter, jehož prostřednictvím uživatelé rozesílají zprávy o délce…

icon 3 kroky k záchraně obchodu

23.8.2012 

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily, nezoufejte. Vše se ještě dá zachránit. 1. Plánujte V první řadě s tím počítejte a sledujte jakékoliv znaky toho, že se možná…

Článek v rámci předplatného icon 6 amatérských chyb v PR

2.7.2012 

PR Daily zveřejnilo seznam nejtypičtějších chyb v PR, kterých se však lze snadno vyvarovat. Příliš velké sliby. Výsledky PR nejsou nikdy zcela předvídatelné. V rámci konkurenčního boje pak snadno…

icon Nezdravá firemní kultura - co s tím?

19.6.2012 

Firemní kultura je jako dlouhodobý vztah. Nejde jen o sounáležitost v době problémů a příjemné věci, když se daří. Firemní kultura, kde na zaměstnancích skutečně záleží, znamená zajištění trvalé a…

icon Dobrý a efektivní není totéž

14.6.2012 

Efektivní lídr úspěšně dosahuje svých cílů. To však neznamená, že je to také dobrý lídr, jelikož efektivní byl i Hitler nebo Stalin. Co tedy dělá dobré lídry a jak se dobrým lídrem stát? Začněte tím,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit perfektní příspěvek na Facebooku

6.6.2012 

Nejnovější zpráva společnosti Buddy Media, poskytovatele softwarových řešení reklamy na sociálních sítích, přináší zajímavé poznatky o tom, jaké příspěvky na Facebooku skutečně fungují. Podívejte se…

icon Dysfunkce lídrů

11.5.2012 

Většina top manažerů vykazuje určité dysfunkce, které jim nejprve k dosažení pozice mohou pomoci, později jim však brání realizovat celý svůj potenciál. Právě správná identifikace znaků této dysfunkce…

icon Bezpečná a zapamatovatelná hesla

31.3.2012 

Před pár lety se otázka hesel týkala pouze síťových administrátorů. Dnes je třeba heslo na všechno a vedle toho PIN ke kreditní kartě a na…

Článek v rámci předplatného icon SEO: Nezapomeňte optimalizovat tiskové zprávy

23.3.2012 

Většina médií dnes vychází v internetové podobě a vy sami bezpochyby zveřejňujete všechny tiskové zprávy na své webové str&…

Proč je 360stupňová zpětná vazba hloupá?

20.3.2012 

Jak může zpětná vazba ohledně výkonnosti sesbíraná z více stran být špatná věc? Proč většinou zpočátku funguje, ale po několika pokusech selhává? Podle článku Wendella Williamse na serveru ere.net je…

Výpis 256270 z celkem 390