Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

icon 7 známek problémů v obchodním týmu

8.3.2011 

Snem každého obchodního ředitele je tým prodejců, který hrdě prosazuje vize společnosti. Přitom dělá maximum k získání co největš&…

icon Cesta k efektivnějšímu vystupování na poradách

7.10.2010 

Způsob, jímž se prezentujete na firemních poradách, může mít velký vliv na další vývoj vaší kariéry. Přílišn&…

Článek v rámci předplatného icon Efektivní e-mail musí být osobní

5.10.2010 

E-mail patří ke klíčovým nástrojům efektivního B2B prodeje, zcela však ztrácí svou prodejní sílu, pokud jej příjemci…

Co dělá (ne)kompetentního manažera?

13.8.2010 

Efektivní manažer přebírá odpovědnost za úspěch jednotlivých svých podřízených a také za to, že příslušný tý…

icon 25 pravidel etikety e-mailové komunikace

21.6.2010 

Většina lidí komunikuje prostřednictvím e-mailu tím způsobem, že klikne na tlačítko „odpovědět“, napíše rychlou odpověď a odešle…

icon 5 kroků k efektivnějším e-mailům

27.4.2010 

Vzhledem k stále plnějším e-mailovým schránkám klesá objem reakcí na marketingové e-maily. Přečtěte si proto pět rad, jak optimalizovat…

Komunikace tváří v tvář je stále důležitá

31.3.2010 

Moderní technologie nám umožnily téměř nepřetržitou, velice pohodlnou a snadno dostupnou komunikaci. Udělaly z nás však také lepší komunik&…

Článek v rámci předplatného icon Tiskové zprávy e-mailem? Ano, ale uváženě

15.3.2010 

Využití e-mailu k rozesílání tiskových zpráv novinářům šetří firmám čas i peníze. Samotné odeslání v&…

Článek v rámci předplatného Proč hypnóza a superpaměť udělá z kohokoli olympionika v angličtině

28.2.2010  Rozhovor s Liborem Činkou, zakladatelem společnosti Cetros

Libor Činka (1967) je psychoterapeut, kouč, lektor, specialista v zrychleném učení a dosahování nadstandardních výsledků. Od roku 1992 vede tréninky pro celou řadu vzdělávacích společností a firem. V…

icon Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

27.1.2010 

Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-mailových schránek. Článek proto radí, jak optimalizovat vaše e-mailové snahy a posílit klíčová měřítka. - Zajistěte…

icon Desatero bezpečnosti IT systémů

16.11.2009 

Stále se dočítáme o případech ztrát zákaznických dat. Jak se mohou organizace bránit těmto krádežím a útokům? - Berte bezpečnost vážně. Roste počet zákazníků, kteří nechtějí spolupracovat s firmami,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

7.8.2009 

Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat. Proto je důležité, jak se identifikujete jako odesílatel.Základním pravidlem je být v tomto směru…

icon SMS místo životopisu

16.7.2009 

Britská společnost Teimlo, která se zabývá službami v oblasti mobilních telefonů, přišla s neotřelou metodou náboru nových zaměstnanců do svého marketingového oddělení. Chtějí-li se ucházet o toto…

Článek v rámci předplatného icon Marketingové tipy (nejen) pro ekonomickou recesi

18.6.2009 

- Blogujte tam, kde jsou vaši klienti. Najděte webové stránky a blogy s obsahem a zdroji, které vaši klienti potřebují, aby byli informovaní. Pokud nevíte, kde vaši klienti získávají informace,…

Článek v rámci předplatného icon Nástrahy marketingu na webových stránkách

1.6.2009 

Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se firmy měly vyhnout vrámci svých webových stránek.- Vyžadování okamžité registrace. Registrace uživatelů je smysluplná žádost -…

Výpis 286300 z celkem 390