7 známek problémů v obchodním týmu
Snem každého obchodního ředitele je tým prodejců, který hrdě prosazuje vize společnosti. Přitom dělá maximum k získání co největš&…
Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.
Snem každého obchodního ředitele je tým prodejců, který hrdě prosazuje vize společnosti. Přitom dělá maximum k získání co největš&…
Způsob, jímž se prezentujete na firemních poradách, může mít velký vliv na další vývoj vaší kariéry. Přílišn&…
E-mail patří ke klíčovým nástrojům efektivního B2B prodeje, zcela však ztrácí svou prodejní sílu, pokud jej příjemci…
Efektivní manažer přebírá odpovědnost za úspěch jednotlivých svých podřízených a také za to, že příslušný tý…
Většina lidí komunikuje prostřednictvím e-mailu tím způsobem, že klikne na tlačítko „odpovědět“, napíše rychlou odpověď a odešle…
Vzhledem k stále plnějším e-mailovým schránkám klesá objem reakcí na marketingové e-maily. Přečtěte si proto pět rad, jak optimalizovat…
Moderní technologie nám umožnily téměř nepřetržitou, velice pohodlnou a snadno dostupnou komunikaci. Udělaly z nás však také lepší komunik&…
Využití e-mailu k rozesílání tiskových zpráv novinářům šetří firmám čas i peníze. Samotné odeslání v&…
Proč hypnóza a superpaměť udělá z kohokoli olympionika v angličtiněLibor Činka (1967) je psychoterapeut, kouč, lektor, specialista v zrychleném učení a dosahování nadstandardních výsledků. Od roku 1992 vede tréninky pro celou řadu vzdělávacích společností a firem. V…
Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-mailových schránek. Článek proto radí, jak optimalizovat vaše e-mailové snahy a posílit klíčová měřítka. - Zajistěte…
Stále se dočítáme o případech ztrát zákaznických dat. Jak se mohou organizace bránit těmto krádežím a útokům? - Berte bezpečnost vážně. Roste počet zákazníků, kteří nechtějí spolupracovat s firmami,…
Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat. Proto je důležité, jak se identifikujete jako odesílatel.Základním pravidlem je být v tomto směru…
Britská společnost Teimlo, která se zabývá službami v oblasti mobilních telefonů, přišla s neotřelou metodou náboru nových zaměstnanců do svého marketingového oddělení. Chtějí-li se ucházet o toto…
- Blogujte tam, kde jsou vaši klienti. Najděte webové stránky a blogy s obsahem a zdroji, které vaši klienti potřebují, aby byli informovaní. Pokud nevíte, kde vaši klienti získávají informace,…
Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se firmy měly vyhnout vrámci svých webových stránek.- Vyžadování okamžité registrace. Registrace uživatelů je smysluplná žádost -…