Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

icon Marketérův průvodce mikroblogováním

25.3.2009 

Mirkoblogování je jedním znejnovějších a zároveň nejefektivnějších způsobů, jak vysílat zprávy do světa. Jedná se o typ krátkého blogování, které umožňuje uživatelům posílat stručné aktuální zprávy,…

Na co se připravit před studiem čínštiny

27.2.2009 

Chcete-li se začít učit čínsky, připravte se na tři základní předpoklady pečlivou pozornost pro zvukovou stránku jazyka, odlišný druh písma a kvalitní učebnici.Včínštině mají slova různé významy na…

icon Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

11.12.2008 

Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá příjemce, nebo skončí vkoši či neprojde spamovým filtrem. Jak tedy správně vytvářet předměty zpráv? Jedno zázračné řešení…

icon Nebojte se přiznat, že máte práce nad hlavu

1.12.2008 

Celý den poctivě pracujete. Vynecháváte přestávku na oběd a ve snaze ušetřit čas, raději sníte jen studený sendvič, a domů se nedostanete dříve než vosm hodin večer? Vás stůl se ztrácí pod horou…

Berte zřetel na revoluci CV

1.12.2008 

V posledních letech se vprocesu hledání zaměstnání hodně změnilo. Co ale CV? Díky novým technologiím je dnešní podoba životopisů vmnoha ohledech odlišná. Zde je několik příkladů vývoje, které byste…

icon Jak ochránit e-mail před hackery

6.10.2008 

Co ztratíte, když se váš e-mail stane obětí hackerského útoku? Můžete přijít o osobní zprávy a kontakty. Důvěrné informace týkající se vás nebo dalších osob mohou proniknout na veřejnost. Nedávno se…

Článek v rámci předplatného icon Bez předmětu není čtenářů

22.9.2008 

Můžete vytvořit text reklamního e-mailu, který určitě přiměje příjemce otevřít vložené odkazy. Pokud však nezvolíte správný předmět zprávy, ani se ktomu textu nedostanou. Jak tedy správně vytvářet…

Vaše kariéra může záviset i na síle hlasu

24.8.2008 

Hlasový projev údajně ovlivňuje kariérní úspěch. Hlas je mocný nástroj. Pomocí něj se dá získat lépe placené místo, prodat výrobek nebo odhalit záměr člověka, se kterým mluvíme.Lidé se většinou…

Článek v rámci předplatného icon Češi více utrácejí za zážitky

14.7.2008 

Češi investují stále více peněz do zážitků. Loni to bylo již sto milionů korun. Ukázal to výzkum společnosti Allegria Firma na zážitky. Zážitky jsou podle něj hlavně atraktivním a originálním dárkem.…

icon Srovnávací reklama má svá pravidla

2.4.2008 

Srovnávací reklama je jednou z cest, jak získat zákazníky na přesyceném trhu. Tento druh reklamy povolila EU v roce 1998, u nás se může používat už sedm let. Jde o reklamu, která otevřeně nebo skrytě…

Článek v rámci předplatného Nábor - Lidé na míru práci a naopak

17.3.2008 

Nábor není jednoduchá záležitost. Dobrý náborář musí využít všechny dostupné nástroje a vědět co nejvíce o tom, kdo jsou příslušní lidé, odkud přicházejí a o jakou práci se ucházejí. Jeho primární…

Změny v zákoníku práce pro rok 2008

13.2.2008 

Zákon č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů, přinesl vedle změn v daňových a sociálních předpisech i některé změny v zákoníku práce. - Rovné zacházení a zákaz diskriminace. V praxi je…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři základní procesy optimalizace pro vyhledávače

31.1.2008 

Vyhledávání je dnes na Internetu běžnější než jakákoli jiná aktivita kromě e-mailu a obecného surfování. Vyhledávače neustále procházejí Internet, kategorizují a seřazují webové stránky. Výpisy z…

icon Manažer, nebo vůdce? Záleží hlavně na osobnosti

29.1.2008 

Vůdce je ten, který propaguje nový směr a má vliv na své zaměstnance a jejich myšlení. Vede skupinu a pomáhá jí vdosažení očekávaných cílů. Jde o to, zda sámvůdce má autoritu nebo za ním stojí…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k SEO (1. část)

4.1.2008 

Vyhledávače jsou dnes jednou z nejdůležitějších součástí Internetu. Stále více firem umisťuje svůj obsah na Internet právě s ohledem na vyhledávače. Článek přináší prvních pět rad, jak správně využít…

Výpis 301315 z celkem 390