Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

15.1.2015 

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili všechny formality ohledně jeho…

Článek v rámci předplatného Jak zapojit firemní kulturu do náboru

14.1.2015 

Každá firma má svou kulturu soubor společných hodnot a způsobů chování, které ji činí jedinečnou. Je to vlastně osobnost firmy a také důvod, proč v ní lidé chtějí pracovat. Jen málo firem však zatím…

icon Najděte ideální zákazníky

12.1.2015 

Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně pracovat se zákazníky, je věnovat se těm lepším zákazníkům o něco více. Dobří zákazníci jsou ti, kteří hodně nakupují a zároveň s…

icon Jak zvládnout pětiminutovou prezentaci

12.1.2015 

Máte na prezentaci jen 5 minut? Nevadí, to stačí. Měli byste ale použít jen několik slidů. Na pětiminutovou prezentaci jich bohatě stačí pár pět je maximum. Musíte mít vše nachystané, protože času…

icon Jak správně zvolit poslední slide

9.1.2015 

Každá prezentace má dva důležité slidy, jejichž kvalita je stěžejní pro celkový dojem. Je to, jak jinak, slide první a slide poslední. I když neexistuje žádný jednotný recept, my se dnes zaměříme na…

icon 4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

8.1.2015 

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby napáchaly. Mezi nejčastější chyby patří…

Článek v rámci předplatného icon Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

7.1.2015 

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako manipulativní a příliš horliví. Pokud se z této škatulky chcete vymanit, začněte myslet odlišně a vnímat sebe sami v jiném…

icon Praktické školení Etického hackingu (CEHv8) s hvězdným instruktorem Waynem BURKEM v Praze od 20. do 24. dubna 2015

7.1.2015 

Zveme Vás na jedinečné praktické školení etického hackingu, které povede Wayne Burke, jeden z nejlepších instruktorů na světě a hvězda v oblasti IT Security. Nejbližší garantovaný termín školení v New…

Základní chyby vzdělávání zaměstnanců

7.1.2015 

V oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je stále co zlepšovat. V první řadě byste se však měli vyhnout základním manažerským chybám, které jakékoli další zlepšování znemožňují. Pokud se vaše…

icon Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

5.1.2015 

Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační strategie. Ať už píšete e-mail zákazníkovi nebo se snažíte dostat do médií článek, předmět vaší zprávy je to, co příjemce uvidí…

Zákoník práce a jeho dopad na pracující III.

2.1.2015 

Náhrada škody a jiné Ne vždy dle Zákoníku práce platí, že zaměstnanec je povinen nahradit celou škodu, kterou zapříčiní. Někde jsou dány maximální výše náhrady škody, jako třeba u škody z nedbalosti,…

Článek v rámci předplatného icon Cesta od tradičních prodejních taktik k poradenství

2.1.2015 

S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a v rozhodování se začali spoléhat sami na sebe. Pokud je obchodníci a marketingoví pracovníci zavalují zprávami, začnou se od…

icon 6 způsobů, jak si (ne)zničit vztahy s podřízenými

2.1.2015 

Úspěch manažera se odvíjí především od toho, jaké vztahy si dokáže vytvořit se členy svého týmu při každodenní spolupráci. Ne nadarmo se objevuje stále více průzkumů, které ukazují, že zaměstnanci…

icon Jak přesvědčit druhé a získat si jejich podporu

31.12.2014 

Umění přesvědčit ostatní je důležité, ať už vedete tým, snažíte se prosadit nový projekt nebo uzavřít obchod. Spousta skvělých myšlenek se neprosadí jen proto, že je neumíme správně podat. Jak si tedy…

icon Základem koučování zaměstnanců jsou správné otázky

30.12.2014 

Časopis Harvard Business Review právě vydal knižního průvodce koučováním zaměstnanců pro manažery. Vysvětluje v něm, že základem koučovacího stylu řízení je umění klást otázky. Správné koučovací…

Výpis 28362850 z celkem 7527