Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

30.1.2015 

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce? Jde hlavně o to, rychle se vypořádat s problémy nebo jim rovnou přecházet. Nadále bude pokračovat zlepšování komunikace se…

Test: Patříte k zaměstnavatelům první volby?

29.1.2015 

Zaměstnavatel první volby je takový zaměstnavatel, jehož pracovní podmínky a kultura dokáží přilákat ty nejlepší zaměstnance, kteří navíc dobře zapadnou. Nabízí svým lidem odpovídající odměny, které…

icon Jak si říct o doporučení

28.1.2015 

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často chybuje. Základem získávání kvalitních referencí je umění správně si o ně říct. Pokud si myslíte, že…

Článek v rámci předplatného Data Driven Recruitment - Co přinese nový koncept?

26.1.2015 

Big Data hrají v oblastech marketingu, finančních analýz nebo vyhodnocování a plánování obchodních strategií důležitou roli již mnoho let. V posledních dvou letech jsou ale Big Data žhavým tématem…

icon Taktika úspěšného direct mailu

26.1.2015 

Pokud chcete oslovit zákazníky pomocí direct mailingu, je nejdůležitější zjistit, co funguje nejlépe právě pro vás a jak finance, které máte určené na tento typ marketingu, co nejefektivněji využít.…

icon Pozvánka: Moderní svět analýzy dat s Dell Statistica v historickém světě vědy a techniky

25.1.2015 

Data hýbou dnešním světem. Každá banka, obchodní firma, výrobní podnik nebo třeba nemocnice v současnosti sbírá data, ať už výrobní, provozní, účetní nebo data o svých zákaznících. V těchto datech…

Článek v rámci předplatného icon Jak najít čas k prodeji vašich služeb

23.1.2015 

Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru a chcete své služby a znalosti prodávat dál? Vzhledem k vašemu pracovnímu nasazení není vždy snadné najít na prodejní…

Interní komunikace: 4 kroky k větší angažovanosti zaměstnanců

23.1.2015 

Máte vysokou fluktuaci a vysokou míru absencí. Vaši lidé působí dojmem, že nemají žádné ambice a vám se nedaří je motivovat. Požádáte-li své zaměstnance, aby popsali vaši firemní kulturu a hodnoty,…

icon Z čeho manažery často bolí hlava

22.1.2015 

Konfrontace s kolegy či s celými týmy vyčerpávají nejednoho manažera. Někdy je v takových případech správným řešením více tolerance, ale někdy je v sázce prostě příliš mnoho na to, aby bylo možné…

icon Nabídněte zákazníkům něco navíc

22.1.2015 

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím…

Jak si vybrat ty správné zaměstnance aneb výběr metodou B&L Modelu

21.1.2015 

Jedním z klíčových úkolů HR manažera vždy bylo a bude najít správné zaměstnance pro firmy, které nyní fungují v silně konkurenčním a rychle se měnícím prostředí. Proto se mění i očekávání od těchto…

Jak se zorientovat na trhu IT vzdělávání?

20.1.2015 

Jak se proměnil trh počítačového vzdělávání a jaké přístupy, metody a trendy se díky tomu objevují? Které klíčové faktory hrají důležitou roli při výběru poskytovatele? Tyto i další otázky utváří…

Článek v rámci předplatného icon Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

20.1.2015 

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli být dobře vyškolení, komunikativní a umět efektivně řešit problémy. S dobrým zákaznickým servisem se…

Vyhrajte vstup na HR snídani o metodách a nástrojích zlepšování firemních procesů

19.1.2015 

Dnešním business trendem je zaměření na zlepšování a optimalizaci procesů, které by vedlo ke zvýšení efektivity a produktivity práce nejen ve výrobě, ale i v administrativních a obslužných útvarech. A…

icon Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

15.1.2015 

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili všechny formality ohledně jeho…

Výpis 28212835 z celkem 7527