Zákoník práce a jeho dopad na pracující II.
Ve zkušební době může zrušit pracovní poměr zaměstnavatel i zaměstnanec z jakéhokoliv důvodu nebo bez udání důvodu. Avšak...
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.
Ve zkušební době může zrušit pracovní poměr zaměstnavatel i zaměstnanec z jakéhokoliv důvodu nebo bez udání důvodu. Avšak...
Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je nestandardní, představuje pro obchodníka výzvu. Nesnažíte se zaujmout široké publikum, ale konkrétní úzkou skupinu. Na takovou činnost se…
Motivace zaměstnanců na konci roku by se neměla omezovat jen na vyplácení bonusů. Právě konec roku je totiž stěžejní období, kdy je třeba vašim lidem ukázat, že si jich vážíte a udělat vše pro to, aby…
Účast na konferencích může být pro vás velmi užitečná. Můžete se naučit nové věci, poznat nové lidi z oboru nebo potkat ty, které již znáte. Pokud se však chcete zúčastnit více konferencí, nemusíte na…
Společnost New Horizons Computer Learning Centers se letos stejně jako ve všech uplynulých ročnících opět umístila v žebříčku TOP 20 vzdělávacích společností v oboru IT na světě. Ten již sedm let…
Politikové a média nás každý den zahrnují doporučeními a komentáři k různým ekonomickým otázkám a událostem. Jejich vyjádření znějí přesvědčivě a v souladu s intuicí. Nejde však jen o ekonomické mýty…
Content marketing je výborný nástroj k udržování pozornosti vašich zákazníků. Ti za odměnu získají zdarma užitečný obsah. Není ale snadné ho vytvářet, protože obsahový marketing musí by skutečně…
Jste extrovert, introvert nebo se cítíte "někde mezi" - jako centrovert? Co introverti a extroverti potřebují, co jim jde a kde by se naopak měli mít na pozoru? Jak extrovertní a introvertní…
Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy neříkejte: Já nevím. Lepší je říci, že informaci vyhledáte. Neměli byste také klienty oslovovat…
Společnosti 21. století čelí neuvěřitelnému tlaku ekonomické klima, narůstající globalizace, technologický pokrok, ale také restrukturalizace, nové způsoby dělby práce a vedení lidí. Změna je…
Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale zároveň se zaměřím na to, abych byl v naprostém klidu. A prostě jen vnímal člověka, ať řekne nebo…
Myšlenkový lídr je osoba, ale může to být i organizace, která je uznávaným expertem ve svém oboru. Z obchodně-marketingového hlediska je to pak někdo, kdo dokáže své odbornosti využít k posilování…
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým proslovům. Přesto se může stát, že vám ujedou nervy, nemusíte se na zákazníka dostatečně soustředit…
Pokud ke své práci nebo ve vašem soukromí používáte sociální sítě, měli byste se na nich vhodně chovat. Přílišné sdílení nebo pochybné příspěvky mohou nejen odradit zájemce o kontakt s vámi, ale i…
Každý personalista či manažer má svůj vlastní styl rozhodování o tom, jak vybírat potenciální zaměstnance na základě předložených životopisů. Existují však určitá základní pravidla, která platí pro…