Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak se chovat na poradách obchodního týmu

30.10.2014 

Prodejci bývají společenští a na rozdíl od většiny ostatních zaměstnanců mají rádi i porady. Během porad jim však musíte nabídnout to, co skutečně potřebují. Zkuste proto při příští poradě s vaším…

icon Druhý věk automatů

29.10.2014 

Ačkoliv historie zažila již několik epoch, ve kterých se objevila spousta inovací a důležitých technologických objevů, dnešní situace je od těchto minulých velmi odlišná. Produktivita stále roste…

icon Praktická lekce konverzace pro introverty

29.10.2014 

Introverti, kteří se chtějí zlepšit v komunikaci s ostatními, by se neměli snažit chovat jako extroverti. Měli by se učit lépe využít silných stránek své introverze. V zajímavém článku na serveru…

Článek v rámci předplatného S Tomášem Jeníčkem na Red Hat Linux Troubleshooting

27.10.2014 

Identifikovat, vyřešit a následně odstranit problém. To jsou tři zdánlivě jednoduché kroky, jimiž se administrátoři systému Red Hat Enterprise Linux musí v rámci jeho správy zabývat. Tzv.…

icon 8 mylných představ o e-mailovém marketingu

27.10.2014 

Přemýšlíte někdy nad tím, které pravdy o e-mailovém marketingu jsou opravdu pravdivé? Server Dmnews.com upozornil na 8 zažitých mýtů. Prvním z nich je představa, že e-mail je mrtvý. Ve skutečnosti je…

icon Drobná fráze, která pomůže vašim prodejům

23.10.2014 

Fráze Ano, a ... dokáže prohloubit vztahy s klienty i zvětšit počet uzavřených obchodů. Server Inc.com popsal čtyři způsoby, jak tuto frázi používat tak, aby vám pomohla k většímu úspěchu. 1) Pomáhá…

Článek v rámci předplatného icon Situace, kterých se prodejci nejvíc bojí a jak s nimi bojovat

21.10.2014 

Allbusiness.com nedávno upozornil na situace, kterých se prodejci nejvíc bojí. Pokud se v těchto bodech najdetete, můžete se naučit, jak těmto strachům vzdorovat. 1) Strach z odmítnutí Pokud budete…

icon Zážitkovou pedagogikou dostanete dovednosti pod kůži

21.10.2014  Rozhovor s Janem Markem jednatelem a výkonným ředitelem společnosti Outward Bound - České cesta

Co přesně znamená projít si Českou cestou? To znamená setkat se s příjemnými lidmi, zažít si jednu z nejlepších rozvojových akcí či teambuildingů, najít cestu k sobě a skrz to i ke svým kolegům. A…

Článek v rámci předplatného icon Jak komunikovat s vaším obchodním týmem

20.10.2014 

Chcete-li zlepšit výkony vašeho týmu, musíte především zlepšit komunikaci. Server Inc.com publikoval pět rad, které vám pomohou. 1) Mluvte pravdu V nepříjemné situaci odolejte pokušení přibarvovat…

icon Jaké jsou aktuální trendy v B2B marketingu?

20.10.2014 

které online nástroje opravdu fungují nebo na jakých akcích by rozhodně neměli chybět vaši obchodní partneři? Marketingoví ředitelé, manažeři a všichni ti, kteří rádi čerpají nové podněty pro…

icon Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

17.10.2014 

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal, zda by byl tak hodný a provedl mě po své prodejně. Má zverimex. Ukázal mi spoustu zvířátek. Hady,…

Tisíce pracovních příležitostí na veletrhu práce Profesia days

16.10.2014 

Čtvrtý veletrh práce Profesia days proběhne již 22. 23. 10. 2014 na výstavišti PVA EXPO Praha Letňany. Veletrh bude hostit 104 vystavovatelů nejen z České republiky, ale přijede rekordní počet…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

14.10.2014 

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě odradit. Zákazník s vámi nebude chtít vyjednávat, pokud budete od začátku působit neupřímně. Dvakrát si…

icon Eric Schmidt: Každá porada musí mít vedoucího

14.10.2014 

Výkonný předseda a bývalý generální ředitel společnosti Google Eric Schmidt právě vydal knihu s názvem How Google Works (Jak pracuje Google). Společně s bývalým viceprezidentem pro produkty Jonathanem…

icon 4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

13.10.2014 

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com popsal čtyři způsoby, jak poznat vlastnosti vašich zákazníků a to, co od vás očekávají. 1) Zjišťujte…

Výpis 29112925 z celkem 7527