Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Jak dělat chytrá rozhodnutí chytře

2.10.2014 

Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na to, že musíte rozhodovat, i když je informací málo. Podnikání je koneckonců už ze své definice nejisté a nestabilní. Někdy…

icon Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

1.10.2014 

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující:  1) Eliminují nepodstatnou konverzaci…

Jen slabě slyším učitelův hlas...

30.9.2014 

„Jen slabě slyším učitelův hlas, kterak vysvětluje látku, jež mi není tak úplně jasná a kterou bych potřeboval vysvětlit. Nevnímám to.“ Tolik jedna zdařilá, i když pro učitele jistě nijak lichotivá…

icon Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

30.9.2014 

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty nebo nové produkty. Velký potenciál mají ale také současní zákazníci. Tito klienti již totiž ukázali, že o vaše produkty nebo…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

29.9.2014 

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící? Vyzkoušejte rady, které publikoval Allbusiness.com. 1) Věnujte se potenciálnímu klientovi nad rámec Zákazník tak uvidí, že se o něj…

Vyhrajte vstupenku na událost podzimu ve firemním vzdělávání: Training & Development Forum

29.9.2014 

Jaké jsou trendy a inspirace pro rozvoj zaměstnanců? Lze navázat vzdělávací aktivity na konkrétní byznys výsledky? Jak nastavit funkční strategii vzdělávání? Je Linkedin efektivním nástrojem pro HR…

Článek v rámci předplatného icon E-learning řidičům a firmám uspoří čas, nabídne kvalitu i flexibilitu

29.9.2014  Rozhovor s Pavlem Greinerem, jednatelem a majitelem Autoškoly KING a a portálu KING e-Learning

Co bývá nejčastější chybou řidičů začátečníků, které se na našich silnicích dopouštějí, a jaký podíl na tom má jejich samotné vyškolení? Já se nedomnívám, že chyba spočívá tak úplně v autoškolách,…

icon Na co se připravit před důležitou schůzkou

25.9.2014 

Před tím, než se dostavíte na schůzku, byste měli vědět, co od ní očekáváte. Stejně tak byste se ale měli připravit i na to, s kým povedete diskuzi. Sežeňte si aktuální informace o tom, kdo ti lidé…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

25.9.2014 

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření obchodu popsal server Inc.com. 1) Zjistěte, kdo rozhoduje Pokud zjistíte, kdo ze společnosti o daném obchodu nakonec…

icon Vytvořte virální kampaň v pěti krocích

24.9.2014 

Chcete, aby se váš obsah stal viráně úspěšnou kampaní? Server Inc.com publikoval několik rad jak na to. 1) Stanovte si jasné cíle To je základní rada pro všechny marketingové taktiky. Ujasněte si,…

Článek v rámci předplatného Role CSR by měla v budoucnu celosvětově vzrůst

22.9.2014 

Společenská odpovědnost firem (CSR) bude v následujících letech hrát významnější roli v procesu strategického rozhodování společností po celém světě. Toto je jeden z hlavních závěrů, ke kterým dospěla…

Flexibilní formy práce zvýší efektivitu zaměstnanců

22.9.2014  Rozhovor s Martinou Sklářovou, specialistkou lidských zdrojů společnosti IBM

Společnost IBM je mezi adepty o zaměstnání často téměř automaticky spojována s flexibilními formami práce. Jaká je realita? IBM skutečně nabízí komplexní programy flexibilních forem práce, ze kterých…

icon 6 charakteristik nejúspěšnějších manažerů

22.9.2014 

Ti nejlepší top manažeři vědí, jak budovat koalice se svými kolegy. Koalice a s nimi spojená politika jsou totiž nezbytné nástroje pro to, aby vaše návrhy měly podporu. Úspěšní manažeři proto s…

Článek v rámci předplatného Je čas uplatňovat a sdílet znalosti. Jak ale se znalostním managementem začít?

22.9.2014 

Přístup manažerů k rozvoji lidského potenciálu své organizace, tedy rozvoji potenciálu pracovníků, je ve většině úspěšných či rozvíjejících se firem, velmi odlišný, než-li tomu bylo v předchozím…

icon Jak přiznat chybu a jít dál

22.9.2014 

Chyby se stávají a zrovna dnes se stala vám. Je to závažný problém a musíte jej oznámit svému nadřízenému. Taková situace není nic příjemného, lze ji však zvládnout, aniž byste poškodili svou další…

Výpis 29412955 z celkem 7527